• 0

Microsoft werkt aan mkb-versie Office 2003

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

zodra microsoft het over speciale behoeften gaat hebben krijg ik de kriebels (sowieso al bij ms trouwens ;)): het komt erop neer dat de software door alle

'handige' functies nog verrotter wordt (het frontpage effect).

 

het mkb moet gewoon massaal overstappen op open office, dat scheelt gigantisch in de kosten en heeft itt ms zooi niet steeds zwaardere computers nodig: de nieuwste open office draait óók prima op een pentium 1.

Link naar reactie
  • 0

zodra microsoft het over speciale behoeften gaat hebben krijg ik de kriebels (sowieso al bij ms trouwens ;)): het komt erop neer dat de software door alle

'handige' functies nog verrotter wordt (het frontpage effect).

 

het mkb moet gewoon massaal overstappen op open office, dat scheelt gigantisch in de kosten en heeft itt ms zooi niet steeds zwaardere computers nodig: de nieuwste open office draait óók prima op een pentium 1.

 

Daar sluit ik me eens even helemaal bij aan. Op een enkel uhm probleempje in mijn geval na. Ik maak gebruik van o.a. Photoshop en helaas draaid dat niet op Linux. :) Al valt het vast wel draaidende te krijgen. Maar niet op de legale manier ;)

Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet.
Link naar reactie
  • 0

je kan het natuurlijk proberen door een emulator te gebruiken, maar dat is niet superhandig in het geval van fotosoep. wel kan je de gimp gaan gebruiken, ook gratis en extreem veel uitgebreider dan fotosoep: je kan er zelfs 3d wiskundige grafieken mee renderen :)

 

nadeeltje: als je fotosoep gewend bent is overstappen niet makkelijk, daar moet je echt even voor gaan zitten... maar ja: als je dat gedaan hebt ben je ook erg blij schijnt het. ik heb het zelf iig nog niet op kunnen brengen ;D

Link naar reactie
  • 0

Opensource fotosoep, dat zou pas wat zijn!

 

Nu heb je wel software als 'the GIMP' waar je hele mooie dingen mee kunt maken, maar het werkt allemaal nogal anders, en is voor ervaren photoshoppers dus geen handige oplossing.

 

Zoals Paul Matthijs al zegt zitten er wel bijzondere functies in, en ik heb ook hele mooi GIMP-generated plaatjes gezien... helaas toch niet mijn ding.

 

Link naar reactie
  • 0

Misschien dat Adobe daar nog wel eens aan zal beginnen, geen idee eigenlijk (kan me dr wat bij voorstellen, die OS-X versie).

 

Aan de andere kant kan zo'n port net zo bewerkelijk zijn als het hele pakket opnieuw bouwen, misschien dat er wel iemand zin in heeft dat onafhankelijk van Adobe te gaan doen. Ik vind dat ze mooie producten maken, maar helaas ook idioot duur...

 

Link naar reactie
  • 0

je kan het natuurlijk proberen door een emulator te gebruiken, maar dat is niet superhandig in het geval van fotosoep. wel kan je de gimp gaan gebruiken, ook gratis en extreem veel uitgebreider dan fotosoep: je kan er zelfs 3d wiskundige grafieken mee renderen :)

 

nadeeltje: als je fotosoep gewend bent is overstappen niet makkelijk, daar moet je echt even voor gaan zitten... maar ja: als je dat gedaan hebt ben je ook erg blij schijnt het. ik heb het zelf iig nog niet op kunnen brengen ;D

 

Je draafd door! Ik ken zowel Gimp als Photoshop en ik heb jaren ervaring met Photoshop maar 1 droom zal ik uit de wereld helpen ;) Photoshop is veel uitgebreider dan Gimp. Overstappen is idd geen optie denk ik :)

Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.