• 0

Bedrukte mappen / ringbanden

Ik ben al een tijdje bezig met een nieuw marketingproject waarvoor ik graag ringbanden bedrukt zou willen hebben (4-gaats). Ik zou deze bijvoorbeeld willen bedrukken in 2 kleuren.

 

Ik heb al uren gegoogled... maar kan niet zeggen dat ik al echt ergens van overtuigd ben. Bovendien is het héél moeilijk om aan een geschatte prijs te komen!

 

Het liefst zou ik er ook tabbladen bij willen laten bedrukken.

 

Misschien dat iemand hier ervaring heeft met het bovenstaande? Ik heb er verder geen speciale eisen aan... behalve dat het betaalbaar en representatief moet zijn!

 

Hoop dat ik via jullie iets verder kom in mijn speurtocht...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 1

Hallo Brandy,

 

Kun je misschien even vertellen hoeveel mappen je wilt?

 

Ik heb ooit 500 multomappen en verzamelbanden laten maken door www.plastimap.nl. Mijn ervaringen met hen zijn uitstekend, maar ik weet niet wat de minimale afname bij hen is.

 

Groeten Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

De VEBA in Lopik (dhr Janz) heeft voor ons duizenden mappen gemaakt met 4 ringen en doorzichtig plastic op de rug en de voorkant waar je gedrukte dingen in kon stoppen. De VEBA maakte de mappen op kleur en op maat (drukken zelf niet) destijds voor zo'n 2 euro per stuk.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

voor zo'n 2 euro per stuk.

 

Bij Plastimap zijn ze zeker duurder. Mijn geheugen (graaf graaf) zegt een jaar of 8-9 geleden een gulden of 7-8 per stuk ex btw. Dat waren wel verzamelbanden voor tijdschriften met een vierkleurenomslag naar eigen ontwerp.

Ik heb er toen honderd 4-ringsmultomappen bij laten maken voor dezelfde prijs en die gebruik ik nog steeds om mijn boekhouding in op te bergen. Wel staat er in kleine lettertjes achterop een bedrijfsnaam en adres die niet meer kloppen. Bij deze dus de tip geen gegevens op je mappen te laten drukken die (kunnen) verouderen.

 

Succes ermee. Karen

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 1

Beste Brandy,

 

hierbij een bericht van Veba zelf.

Het is goed te lezen dat Nils zo tevreden is met onze prijs. Natuurlijk is de prijs afhankelijk van je wensen, zoals welke folie, grootte van he tmechaniek en de bedrukking. Vooral de bedrukking van het mappen (lees de folie) kan in de papieren lopen, maar zoals je stelt met twee kleuren moet dit nog wel mee vallen. Daarnaast kunnen we ook bedrukte tabladen leveren.

Schroom daarom vooral niet om even contact met ons op te nemen. Alle contact informatie staat op onze site: http://www.veba-ringbanden.nl

(ja deze site is nog verre van compleet, mijn zoon werkt er hard aan om alle informatie en fotos klaar te hebben, maar de contact informatie staat er zeker)

 

Ik hoop snel je wensen te horen en daar een passende oplossing voor te mogen geven.

 

Met vriendelijke groet,

M. Jantz

Veba Ringbanden

Lopik

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.