Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
djsteeffie
djsteeffie
Mijn vrouw heeft een eigen schoonheidssalon met winkelgedeelte. Dit jaar heeft ze 1 van de kamers opgeknapt om daar ook behandelingen te kunnen geven. Hiervoor hebben we 2 wastafels in losse onderdelen (incl kraan, etc) gekocht en geïnstalleerd. Alles bij elkaar kostte het ca. €700. Mogen we dit nu activeren (inventaaris/verbouwing) en afschrijven in tig jaar of dienen we dit als kosten te boeken?
Zelfde soort vraag:
We hebben voor in het winkelgedeelte een eettafel in winkel A gekocht voor ca €280 en 8 eettafelstoelen in winkel B voor €600. Mogen we nu de tafel ook als inventaris boeken en afschrijven, omdat de stoelen in principe bij de tafel horen en het bedrag tafel + stoelen meer dan 450 euro bedraagt?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag