Kennismaken...

Aanbevolen berichten

Als aanmoedingsbonus omdat je zo openhartig over je toko praat krijg je van mij je eerste reus.

 

Gewoon even een dagje met je ogen van dat scherm af. Doordat je inmiddels lasogen hebt zie je je tikfoutjes niet meer. Even een dagje iemand anders naar laten kijken en zijn/haar suggesties verwerken.

 

Welkom op HL trouwens! En ik vind het mooi om te zien dat je de opbouwende kritiek zo goed oppakt. Chapeau!

 

Ard

Link naar reactie

Dag SWAS of GB,

 

Met belangstelling deze dialoog gevolgd. En ook met enige verbazing. Je schrijft dat het je (nog) aan middelen ontbreekt om een professionele site te laten bouwen, maar je dienstverlening bestaat uit het op tijdelijke basis beschikbaar stellen van personeel. Als ervaringsdeskundige ben ik benieuwd hoe je dan de (voor)financiering van loonkosten gaat opvangen.

Die lopen, zelfs met maar twee medewerkers, behoorlijk hard op.

 

Buiten dat, veel succes natuurlijk!

 

GJ

 

Tell the world what you are going to do,

but prove it first!

 

flexibiliteit kan ook anders; www.flexbeurs.nl

Link naar reactie

Dag SWAS of GB,

 

Met belangstelling deze dialoog gevolgd. En ook met enige verbazing. Je schrijft dat het je (nog) aan middelen ontbreekt om een professionele site te laten bouwen, maar je dienstverlening bestaat uit het op tijdelijke basis beschikbaar stellen van personeel. Als ervaringsdeskundige ben ik benieuwd hoe je dan de (voor)financiering van loonkosten gaat opvangen.

Die lopen, zelfs met maar twee medewerkers, behoorlijk hard op.

 

Buiten dat, veel succes natuurlijk!

 

GJ

 

 

Bedankt!

 

Die loonkosten ga ik opvangen door middel van een (tijdelijke) lening. Dat komt goed (is eigenlijk al geregeld). Maar daar zitten voorwaarden aan, zoals het hebben van klanten, snap je? Misschien doe ik het inderdaad wat anders dan normaal, maar ben ervan overtuigd dat het me gaat lukken! Ik hou jullie op de hoogte uiteraard!

 

Ard, bedankt voor m'n reus. Ik begrijp dat de kritiek opbouwend is, dus dat zit wel goed! Kom maar op, laat me niet uit het veld slaan, hoor, hahahaha.

 

Ik gebruik elke tip optimaal, maar kan helaas niet alles opvolgen, al zou ik dat erg graag willen!!

 

Ik laat nu inderdaad diverse mensen mijn site beoordelen. Daar kan ik alleen maar van leren, tenslotte. Ik ben geen betweter, maar toch wel tikkie eigenwijs!

 

Dus, elke tip is voor mij goud waard!

Link naar reactie

Ik zie dat je Joomla gebruikt. Op zich een hele goede stap. Wellicht kan je een andere template gebruiken die het geheel wat professionaliteit laat uitstralen?

 

Tevens zou ik je adviseren een email formulier te maken, dit werkt (in mijn optiek) toch nog even wat prettiger.

 

(eentueel kan ik je wel wat helpen met Joomla)

Link naar reactie

Die loonkosten ga ik opvangen door middel van een (tijdelijke) lening. Dat komt goed (is eigenlijk al geregeld). Maar daar zitten voorwaarden aan, zoals het hebben van klanten, snap je? Misschien doe ik het inderdaad wat anders dan normaal, maar ben ervan overtuigd dat het me gaat lukken! Ik hou jullie op de hoogte uiteraard!

 

 

Ik ben geen betweter, maar toch wel tikkie eigenwijs!

Hier loop je mee over dun ijs. Als je de klap op kunt opvangen als het resultaat tegenvalt, is het geen ramp. Dan is dat verlies aan te merken als leergeld. Als je er aan kapot gaat is het minder handig.

 

Eigenwijs is prima. Zelfvertrouwen ook. Zelfkennis is ook belangrijk maar waak voor zelfoverschatting ... dat laatste kost geld.

Link naar reactie

Ik moet de site klaarhebben voordat ik klanten binnen kan gaan halen.

 

??? Leg dat eens uit.

 

In dit tijdperk kom je er niet onderuit een goede website te hebben, lijkt me. Of vergis ik me hierin?

 

Hoe ervaren klanten als ze zaken gaan doen met een onderneming die geen website heeft? Ik weet dat mijn onderneming betrouwbaar is, maar zo moet je ook overkomen naar de potientele klanten, ook door middel van een website, lijkt me.

 

 

Die loonkosten ga ik opvangen door middel van een (tijdelijke) lening. Dat komt goed (is eigenlijk al geregeld). Maar daar zitten voorwaarden aan, zoals het hebben van klanten, snap je? Misschien doe ik het inderdaad wat anders dan normaal, maar ben ervan overtuigd dat het me gaat lukken! Ik hou jullie op de hoogte uiteraard!

 

 

Ik ben geen betweter, maar toch wel tikkie eigenwijs!

Hier loop je mee over dun ijs. Als je de klap op kunt opvangen als het resultaat tegenvalt, is het geen ramp. Dan is dat verlies aan te merken als leergeld. Als je er aan kapot gaat is het minder handig.

 

Eigenwijs is prima. Zelfvertrouwen ook. Zelfkennis is ook belangrijk maar waak voor zelfoverschatting ... dat laatste kost geld.

 

Goede tip, Ard! Ik ben blij dat je me daar even op wijst. Leermomentje!

Link naar reactie

In dit tijdperk kom je er niet onderuit een goede website te hebben, lijkt me. Of vergis ik me hierin?

 

Dat zou je wel denken ja.

 

Vorige week zat ik bij mijn vaste webbouwer om te praten over een nieuw project, tot zijn schande moest hij bekennen dat zijn website eigenlijk nodig aan een flinke up date toe is. Zo staan in zijn portfolio alleen maar projecten die 2 jaar geleden opgeleverd zijn.

Toch heeft hij het gezond druk......

Link naar reactie

@SWAS

Maar zorg dan ook dat je website vertrouwen wekt. Dan kan je nog beter geen site hebben en zelf als persoon de kwaliteiten en charmes in huis hebben om vertrouwen te wekken dan dat je als mens een sociaal onhandige knuppel bent en niet weet hoe je het moet aanpakken en dan teveel op je website inzet (die, nogmaals, een aantal haken en ogen heeft die het (ook) contraproductief maken).

Er is op dit forum een kapitaal aan leergeld vertegenwoordigd- doe er je voordeel mee.

 

Kan je, om het risico dat Ard aangeeft te beperken, niet eerst alleen bemiddelen en daar je marge over pakken, en die dan investeren in een goeie huisstijl, website, teksten e.d.?

 

Nog iets anders...je houdt het heel zakelijk en onpersoonlijk op je website, laat weinig los over referenties en track record, maar gebruikt wel een zin als

"Eye-View Reception & Desk Services heeft in diverse vakgerelateerde functies persoonlijke ervaring " ... dat spreekt elkaar tegen.

 

 

 

Link naar reactie

In dit tijdperk kom je er niet onderuit een goede website te hebben, lijkt me. Of vergis ik me hierin?

 

Merkava zei het al: daar vergis je je in. Ik koop brood bij een bakker zonder website en heb het, nota bene als web developer (!), ook een aantal jaar zonder site gedaan.

 

Een site is 1 van de vele communicatie kanalen naar je (potentiele) klant. Geen site dus niet beginnen is dus onzin.

 

Die loonkosten en de lening om die te bekostigen: heb je ook het idee dat je pas kunt beginnen als je 3 (grote) klanten hebt?

Link naar reactie

In dit tijdperk kom je er niet onderuit een goede website te hebben, lijkt me. Of vergis ik me hierin?

 

Merkava zei het al: daar vergis je je in. Ik koop brood bij een bakker zonder website en heb het, nota bene als web developer (!), ook een aantal jaar zonder site gedaan.

 

Een site is 1 van de vele communicatie kanalen naar je (potentiele) klant. Geen site dus niet beginnen is dus onzin.

 

Die loonkosten en de lening om die te bekostigen: heb je ook het idee dat je pas kunt beginnen als je 3 (grote) klanten hebt?

 

Anderzijds kan je met je site wel heel low budget je identiteit, aanbod en meerwaarde profileren en communiceren. Maar dan moet je dat wel goed doen :-) anders is het contraproductief.

Link naar reactie

Het kan inderdaad wel versterken maar is zeker niet onmisbaar. Wat ik wel zou doen is sowieso de naam registeren en strak een logo + eventueel adres en KvK gegevens noteren.

 

Teksten als under construction en "er wordt hard aan deze website gewerkt..." mogen er niet op voorkomen, dan krijg je meteen het idee dat iets niet af is. Dat heb je bij alleen een logo niet.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.