• 0

telefonisch laten aanmenen van orders door callcenter

Goedendag,

Voor mijn bedrijf heb ik vandaag een nieuwe partner binnegehaald welke best voor leuk wat extra orders zou kunnen zorgen.

Nu zou deze partner helemaal goed kunnen presteren als hun publiek niet enkel via de webshop zou kunnen bestellen maar dit ook telefonisch mogelijk zou zijn.

Nu neem ik momenteel voor mijn eigen klanten wel eens telefonisch orders aan maar ben ik vaak telefonisch niet bereikbaar doordat ik alleen op kantoor zit en veel meer moet doen.

 

Daarnaast zou die partner de telefonische orders voornamelijk savonds en snachts kunnen aanbrengen.

 

Wat ik dus zoek is een soort van callcenter die deze bestellingen kan aannemen en in het systeem kan plaatsen (kan in principe gewoon via de frontend van de shop en ook zo de betaling van de klant regellen).

 

Nu heb ik net al 3 van dergelijke bedrijven gebeld voor meer info, maar dat duidelijk werdt dat het om lingerie en andere erotische producten ging was het gelijk klaar, dat mochten ze niet doen omdat ze ook veel voornon profit organisaties en/of politieke partijen werken en dat het hun door die partijen verboden is om ook dit soort werkzaamheden te verrichten ???

 

Het gaat overigens dus niet om fulltime personeel dat er helemaal voor mij kan zitten, kan zijn dat er soms dagen (zeker in het begin) niks telefonisch besteld wordt en andere dagen een aantal bestellingen)

 

Wie heeft er ervaring met het uitbesteden van dit soort werk en kan eventueel tips geven waar op te letten en voor eventuele bedrijven hiervoor die niet onder invloed staan van de (cristelijke) partijen.

 

P.S. ik heb gehoord dat dit soort werk ook goed in b.v. suriname gedaan kan worden en daar ook redelijk goedkoop is.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.