• 0

gratis energie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Arthur,

 

Waar wil je meer informatie over:

- Financien/investeringen

- Patenten

- Technische ondersteuning/haalbaarheid

- Zoeken naar partners

 

Als je hier iets meer over vermeld kunnen we je wellicht verder helpen. Kun je iets meer over je idee vertellen?

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

dag Ronald,

 

Fijn dat je wil helpen, maar ik kan mijn idee toch zo maar niet op internet gooien, 't is ook niet zo makkelijk om uit te leggen,en wat ik daarvoor nodig heb aan materiaal,bespreek ik ook liever niet via deze,ik zou toch eerst zekerheid willen hebben dat het van mij blijft,begrijp je wel. Ik ben nu juist terug thuis,ga wat eten en slapen, en dan ga ik nog wat testen doen,tot straks

 

Arthur.

 

n.b. dit is geen aprilgrap,dus wil je het nog even stil houden,als het idee goed word uitgewerkt, als ik je tenminste kan vertrouwen,ga ik met je door,en aan derden tot dan geen bijzonderheden prijsgeven.

Link naar reactie
  • 0

Hi Arthur,

 

Heb je vragen over de technische unieke structuur van je idee? Dan is het moeilijk om daar op een online forum hulp over te krijgen zonder dat je je idee uitlegt.

 

Maar als je vragen hebt over de bedrijfsmatige kant van het verhaal kunnen we je een heel eind helpen zonder dat we specefieke informatie nodig hebben over wat het precies is.

 

Dus als het niet over je uitvinding gaat maar over de bedrijfsmatige kant dan noemen we jouw idee vanaf dit moment een windmolen en gaan we daar mee verder ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

hallo,

met hoeveel verschillende mensen ben ik eigenlijk bezig,en hoe kan ik dat verder uitwerken,zonder er even persoonlijk over te onderhandelen, alles verschijnt hier toch op de site,dan wacht ik er liever mee tot mijn projekt klaar is, dan zien we wel,ik heb ondertussen ook mail gehad van de orde van octrooigemachtigden. Als we verder gaan, dan liefst niet via deze weg , maar wel iets persoonlijker,met serieuze afspraken, zonodig schriftelijke akkoorden,

 

see you, arthur

Link naar reactie
  • 0

Arthur,

 

Het idee van een internetforum is dat je een vraag plaatst, en degene die het antwoord weet geeft dat in een reactie op je vraag. Je moet natuurlijk niet hier je uitvinding gaan omschrijven als het zo geheim is. Maar zoals Kleverlaan al aangeeft, als je algemene vragen hebt over bijvoorbeeld "hoe vraag ik een octrooi hierop aan", of "hoe kom ik aan geld", dan kunnen verschillende mensen je hiermee een eind de goede richting op sturen.

 

Voor werving van mensen die je kunnen helpen met je plannen via een internetforum moet je oppassen. Je weet nooit of je een serieuze partner spreekt of een goudzoeker. Wat voor kennis of mensen zoek je op het gebied van gratis energiewinning (je hebt een perpetuum mobile uitgevonden? :)), dan kunnen we je misschien gerichter helpen? Investeerders, contacten in de energiewereld, technische partners?

Link naar reactie
  • 0

goede morgen Ronald,

 

Ja hier in Belgie,Antwerpen heb ik een beetje info gevraagd over hoe en wat ik moet doen met mijn , ik heb al veel testen gedaan,en ben tot de conclusie gekomen, dat het op zijn minst, met de nodige aanpassingen, een besparing kan opleveren van 50% verbruik op een voertuig,maar ja, eerst wil ik iemand echt dat projekt uitleggen om verder te kunnen bouwen, en dan héél voorzichtig verder kijken, want daar is niet iedereen gelukkig mee,heb ik al begrepen, ;)want mijn eindresultaat is nog altijd gratis en voor niets energie,

 

bey,

 

Arthur

Link naar reactie
  • 0

Goedeavond....:)

 

Succes in ieder geval. Ik begrijp dat je er niet meer over kwijt wilt (logisch als je een patent witl aanvragen), maar wat bedoel je nu precies met:

 

en ben tot de conclusie gekomen, dat het op zijn minst, met de nodige aanpassingen, een besparing kan opleveren van 50% verbruik op een voertuig

 

en anderzijds

want mijn eindresultaat is nog altijd gratis en voor niets energie,

 

Maar ik ben helemaal niet into de energie-markt, dus wellicht begrijp ik het verkeerd.

 

Hou je ons verder op de hoogte?

 

Groeten,

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Beste Arhur,

 

Het stellen dat je gratis en voor niks energie hebt, lijkt me grote onzin.

als je verstand hebt natuurkunde, wiskunde en mechanica dan weet je dat energie nooit gratis en voor niks kunt winnen.

Als je kan bewijzen dat het wel gratis is dan heb je gelijk de Nobelprijs verdient.

Gaat het om een nieuw type windmolen? ik weet redelijk veel van windenergie en als je tegen iemand met (technisch) verstand van windenergie het woord windmolen zegt dan neemt hij/zij je absoluut niet serieus. Windmolens staan op de Kinderdijk. Windturbines worden gebruikt voor de productie van electriciteit.

 

Het lijkt me niet noodzakelijk om zo geheimzinnig te doen over je concept. het concept heeft pas waarde als het wetenschappelijk is onderbouwd, wetenschappelijk getest is en commercieel haalbaar is.

 

kijk voor links over windenergie op. www.windpower-monthly.com en http://www.windenergy.com/.

groetjes,

Paul

goede morgen Ronald,

 

Ja hier in Belgie,Antwerpen heb ik een beetje info gevraagd over hoe en wat ik moet doen met mijn , ik heb al veel testen gedaan,en ben tot de conclusie gekomen, dat het op zijn minst, met de nodige aanpassingen, een besparing kan opleveren van 50% verbruik op een voertuig,maar ja, eerst wil ik iemand echt dat projekt uitleggen om verder te kunnen bouwen, en dan héél voorzichtig verder kijken, want daar is niet iedereen gelukkig mee,heb ik al begrepen, want mijn eindresultaat is nog altijd gratis en voor niets energie,

 

bey,

 

Arthur

Generalife Business Acceleration

www.generalife.nl

www.marbella.nl

www.valerionsolutions.com

Link naar reactie
  • 0

Beste Arthur

 

Misschien kan ik je iets ondersteunen in je denken.

De definitie van gratis is voor vele mensen een moeilijk begrip.

Misschien moet je dit iets anders stellen.

Een verbetering op een wind molen of turbine geeft een hoger rendement.

Je kunt dan stellen dat extra heb ik gratis, mits de molen niet meer kost dan de geen waar je die vergelijking mee trekt en er geen andere op de markt zijn voor die zelfde prijs die energie leveren of het beter doen dan dat.

Je kunt ook zeggen dat jou molen minder kost dus niet gratis maar goedkoper.

Dit door een hoger rendement meer voor minder.

Energie kost niets meer dan dat energie kost zo simpel is dat.

Voorbeeld:

Je hebt een paard en die geef je te eten (energie) en dat kost iets.

Op zijn rug kun je bijvoorbeeld een last van 120 kg vervoeren.

Als je er een kar achterplaats ben je efficiënter met die energie en kun een last van 500kg verplaatsen.

Laat je dier een schip voortrekken, ben je nog efficiënter en je verplaatst 50.000 kg

Echter je hebt niets gratis niet in geld en niet in energie het schip bouwen kost namelijk een hoop energie maar ook geld.

mike

:-\

Er zijn twee dingen oneindig

Het Universum en de menselijke domheid.

Echter ben ik het mij van het Universum niet zeker.

Albert Einstein

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.