• 0

Importeren uit china

Hoi,

 

Ik heb goede contacten in Azie waar ik wat producten wil kopen en kijken of ze aanslaan hier in Nederland. Ik wil deze producten voornamelijk verkopen via internet.

 

Mijn vraag is dan meteen ook, moet ik me inschrijven bij de KVK of kan ik dit gewoon doen als inkomsten uit overige werkzaamheden. Ik heb niet het idee om het heel erg te laten groeien en ga het ook naast een fulltime baan doen. Wil gewoon wat inkopen in azie en hier verkopen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

We houden op het forum van duidelijke vragen, daarop krijg jij een duidelijk antwoord.

Een vraag als "waar rekening mee te houden' is net zo algemeen als "ik wil een auto kopen, waar moet ik rekening mee houden".

 

Als de winsten flink op gaan lopen doordat je meer verkoopt dan zou ik er een bedrijf van maken.

Hoeveel en wanneer hangt af van het soort product, kosten die jij moet maken, winstmarge, toekomstvisie, beschikbare tijd, prioriteit enz..

Link naar reactie
  • 0

Omzet over het jaar:

ongeveer 4000 euro misschien wat minder

 

Winstmarge ongeveer 20% a 30%

 

Toekomstvisie zie ik niet echt, doe dit puur voor de fun en om beetje bezig te zijn. meer een hobby dan dat ik echt een bedrijf wil beginnen.

 

Maar wil gewoon weten hoe je die belastingtechnisch af moet handelen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.