Een pluimpje voor iedereen hier

Aanbevolen berichten

Ik kom hier niet zo vaak , ik ben een ondernemer in spé , sinds september 2006.

Aantal klanten sindsdien :4

omzet 1200,-

 

tuurlijk niet veel om voor naar huis te schrijven , anyway.

 

Ik vind het fijn om te zien dat er hier mensen zijn die zich deels en sommigen totaal onzelfzuchtig inzetten voor anderen.

 

dus nogmaals een grote pluim voor dezen.

 

Grtzz wHiTeHaT

Link naar reactie

Ik doe aan digital signage , op dit moment ben ik bezig mij te onderscheiden van huidige aanbieders door op een aparte manier mensen te kunnen laten adverteren.

Opmerkelijk innovatief en achteraf heel simpel.

 

Het zal waarschijnlijk ongeloofwaardig klinken , maar meer dan 20 jaar geleden had ik al het idee om te adverteren op tv's.

Ik was toen een mannetje van een jaar of 7.

Ik zat met mijn moeder in een zgn Automatiek (febo/vebo).

Toen kreeg ik een idee van: Wat als al die vakjes nou eens kleine t v'tjes waren en hierop reclame te zien zou zijn.

 

Anyway , dit idee is een paar jaar geleden spontaan weer tot leven gekomen toen ik bezig was om een advertentie concept op te zetten.

Natuurlijk niet in dezelfde vorm , destijds waren de technieken en hardware hiervoor gewoonweg niet voorhanden.

 

In ieder geval ben ik nu dus weer bezig om een redelijk product hieromtrent op poten te zetten , wat scheelt is , u raad het al, financiële input.

Omdat ik hierdoor weinig perspectief op de toekomst zie, verlies ik heel vaak de motivatie.

 

Desondanks is hier altijd wel wat leesvoer te vinden over hoe je iets het beste aan kunt pakken, maar vaak wordt het mij een beetje teveel, iets te véél info voor 1 persoon.

Het punt is , ik wil mijn ding doen, en de rest is zenuwslopend, het heeft lang geduurd maar wanneer je een bedrijf serieus wilt opzetten , en geen eigen middelen hebt of het je niet echt voor de wind gaat is toch echt heel moeilijk.

En dan te bezien dat ik eigenlijk maar een kleine 10.000,- nodig heb om in mijn regio goed van start te kunnen gaan.Zodat ik het eerste jaar een bruto omzet van 20.000,- realiseren kan.En het 2de jaar minimaal 30.000,- , afhankelijk van het aantal producten wat ge-distribueert worden.

 

Maar we geven de moed toch niet op hé?

 

Grtzz wHiTeHaT

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.