• 0

Dalend aantal klachten zorgwekkend

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind provocerende reclame juist weer wel goed ! Aandacht vestigen op iets naars en vervolgens daarmee de publiciteit halen wordt over het algemeen niet als fatsoenlijk gezien, dat ben ik met het bericht eens.

Maar okay ... waarom niet in de think pink mood. Want naast dat Benneton aandacht vroeg voor zichzelf (en dit wellicht ook de enige reden was, ookal spraken ze dat toendertijd tegen), werd er direct ook aandacht gevestigd op aids en kreeg ook dat meer aandacht. Het had ondanks het onfatsoenlijke smaakje uiteindelijk wel een wisselwerking.

 

Meer bedenkingen heb ik over de tekst in het bericht dat meldt:

Het dalend aantal klachten kan namelijk ook betekenen dat het publiek zich niet echt meer druk maakt over reclame die wil provoceren. En dan heeft de reclamebranche pas echt reden om zich zorgen te maken.

Want is dat niet waarom reclame zo interessant is, ze komen toch wel weer met iets niews ...

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Het hele artikel is gebaseerd op een aanname en niet op onderzoek naar bijvoorbeeld "reclame-uitingen die hypothetisch als evenzo schokkend te boek zouden moeten staan", om zo te testen wat nou eigenlijk het geval is. Een beetje suf non-artikel op zo'n manier ;D

 

Wat zouden dan schokkende reclames zijn geweest?

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.