• 0

belangrijk bij het starten van een bedrijf

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Onder welk punt valt doorzettingsvermogen, of andere persoonsgebonden karaktereigenschappen?

 

Met een goede visie en een goed doel kan een ondernemer een vliegende start maken. Doorzettingsvermogen, belangrijke zaak. Maar bedenk dat doorzettingsvermogen een leerbare eigenschap is.

Link naar reactie
  • 0

Kansloos, deelnemers haken halverwege af ;D

 

ik probeer al maanden een cursus timemanagement in mijn agenda in te plannen... ;D

 

haha! Het belangrijkste bij het s.v.e. bedrijf is minder praten en meer doen

;D Ja, het creëeren van momentum is in mijn ogen de allerbelangrijkste voorwaarde voor succes.

Link naar reactie
  • 0

Leuke discussie!

 

Mijn persoonlijke top 4:

1. Visie (zonder visie heb je geen idee welke richting je heen wilt)

2. Kennis (niet voor niets geldt "kennis is macht")

3. Netwerk (zonder netwerk, geen klanten/financiele bronnen)

4. Financiele bronnen (volledig nutteloos, als je een goed idee hebt volgt de financiele toestemming vanzelf.)

 

 

Gr. Niek

Link naar reactie
  • 0
Is deze competentie te ontwikkelen? Eigenlijk niet. De ene persoon geeft nu eenmaal sneller op dan de ander. Dit proces blijkt moeilijk te beïnvloeden. Er bestaan ook geen trainingen of opleidingen om deze vaardigheid onder de knie te krijgen

 

Met (vecht)sport kom je een heel eind, is mijn ervaring. Kickboksen, marathonlopen... Reken maar dat je dan ook makkelijker kunt doorzetten op zakelijk gebied! :)

Link naar reactie
  • 0

Sommige startende ondernemers willen pas beginnen zodra de genoeg geld hebben om bijvoorbeeld alle vaste lasten voor 12 maanden te dekken.

Anderen beginnen indien ze bijvoorbeeld slechts voor 3 maanden financiele middelen hebben.

 

Het is een kwestie van lef en vertrouwen in jezelf waar je voor kiest.

 

Bedankt voor je uitleg en tijd.

 

(Reus) ;)

Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels

Link naar reactie
  • 0

Heb er nog eentje:

flexibel en slagvaardig

 

Daarmee bedoel ik dat je als startend bedrijf zeker weet dat dingen niet zullen gaan lopen zoals je ze op voorhand hebt voorgespiegeld. En de impact daarvan kan enorm zijn. Dan gaat het erom dat je kunt inschatten waar je moet buigen en waar je direct in actie moet komen.

 

Overigens ook niet te onderschatten 'kwaliteit': geluk :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.