• 0

Wat is jouw favorite reclame van het moment?

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik ben gek op reclame. Waar een "normaal" mens direct zapt, blijf ik hangen.

 

  • De Dommelsch duikboot ... errug leuk bedacht.
  • Van Smirnoff ICE ... rete goed die twee sensuele ijsblokjes !
  • Ook een sterke van Smirnoff is die kantoorgozer die zwaar op stap is
  • de hele nacht en direct door naar zijn werk gaat en slaapt op zijn toetsenbord
  • Die van een belfoonhuis ... die twee pubertjes die willen sexen en denken dat haar ouders voorlopig nog wel even wegblijven.
  • Heineken ... met biertje ... alle drie errug funny (vooral die laatste op die boot)

Ahum ... nu niet direct denken dat ik deze commercials leuk vind omdat ik me erdoor persoonlijk aangesproken voel hoor!

 

Ohhhhhh ... en die van Karwei ... die modeshow met bouwvakkers ... ook lacheh. Die van van Tele2 van die naakte man bij overspellige vrouw die uit de kast komt om te bellen. En die van Achmea (I belief) van die 2 gasten die op vakantie gaan met dat liedje van RiodeJenairo en dan een juwelierszaak inrijden .... en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

  • De Dommelsch duikboot ... errug leuk bedacht.
  • Van Smirnoff ICE ... rete goed die twee sensuele ijsblokjes !
  • Ook een sterke van Smirnoff is die kantoorgozer die zwaar op stap is
  • de hele nacht en direct door naar zijn werk gaat en slaapt op zijn toetsenbord
  • Die van een belfoonhuis ... die twee pubertjes die willen sexen en denken dat haar ouders voorlopig nog wel even wegblijven.
  • Heineken ... met biertje ... alle drie errug funny (vooral die laatste op die boot)

 

Ik geloof dat ik wat gemist heb.....

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik geloof dat ik wat gemist heb.....

Gelukkig maar ... anders had je vast weer een leuke inkopper over Kermie gehad :-*

 

Maar nu je het er over hebt ... zijn er internationale commercials die iedereen herkent. Kijk wel eens naar het programma van Ruby Wax op maandag over Europese reclames. Maar herken vaak geen produkten.

 

Ronald ... welke tv-reclames kom je in Maleisië tegen die wij ook herkennen?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Kermie,

 

Ik zie niet veel televisie hier, maar als ik wat zie dan zijn het voornamelijk reclame's, wel voor bekende producten (Dove, etc), maar andere, aangepaste reclames. Ze zijn hier namelijk een stuk preutser, dus de 'Europese' reclames slaan hier niet aan.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

die van die zonnebril op sterkte...

 

Op het strand laat een ontzettend kale kerel zich compleet ingraven door zn kinderen, tot aan zn kin! Knal rooie kop. Rolt er een voetbal voorbij.... dan zie je een kerel langs rennen...hij stopt.... draait om en denkt dat daar die bal ligt.... neemt een aanloop en.......

 

 

ice

Link naar reactie
  • 0

pearle geloof ik. hij is nog veel sterker als je alleen de laatste halve seconde zou zien: jongen neemt aanloop en schopt. meer niet :)

 

ik ben nog steeds bijzonder fan van de unox reclame met die gast die aan het bellen is met een zakenrelatie en alleen overschakelt op normaal nederlands als hij een bak snert besteld ;D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.