• 0

(para) medici verplichte inschrijving kvk

Als zelfstandig verpleegkundige werk ik al geruime tijd. De administratie heb ik goed op orde, met behulp van een administratieburo. Mijn praktijk loopt redelijk goed. Al langere ben ik geen starter meer. Toch moeten de (para)medici, de zelfstandigen die geregistreerd zijn in het BIG-register, zich verplicht inschrijven per 1 juli a.s. bij de KvK.

Dit omdat er Europese regels voor zijn opgesteld. Dat vind ik persoonlijk erg jammer en onnodig.

Laat het toch zoals het nu loopt. Het gaat toch prima zo.

Men is toch tegen een verdere marktwerking in de zorg. Maar we moeten ons wel bij de kamer van KOOPHANDEL in laten schrijven....

(Maar we zijn toch al lang geregistreerd...,bij dat BIG register.)

m.v.g., Annelies Blekman te Nieuwegein

Ik werk als zelfstandig verpleegkundige in de regio Utrecht. Daarnaast heb ik een digitaal boek geschreven voor startende zelfstandige zorgverleners.( 280 blz. ). Een handleiding om te starten en een goede praktijk uit te bouwen.

Verder geef ik cursussen, o.a. aan opleidingen in de gezondheidszorg.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Laat het toch zoals het nu loopt. Het gaat toch prima zo.

 

Nee, ik vind het maar onhandig om zaken te doen met ondernemers die niet zijn ingeschreven in het handelsregister, waardoor je de gegevens niet kunt controleren. Het is niet handig voor leveranciers om allerlei verschillende branchespecifieke registers te moeten raadplegen, zo die al toegankelijk zijn.

 

Alle ondernemers / zelfstandig dienstverleners in het handelsregister, zonder uitzonderingen, prima!

Link naar reactie
  • 0

Laat het toch zoals het nu loopt. Het gaat toch prima zo.

 

Alle ondernemers / zelfstandig dienstverleners in het handelsregister, zonder uitzonderingen, prima!

 

En als het Polietbureau dan ook even bepaalt dat de KvK met een gedifferentieerd tarief moet komen waarbij de inschrijver de keuze krijgt tussen: