Penders Geplaatst: 1 april 2003 Penders 8 0 Geplaatst: 1 april 2003 Was de accountant van grote betekenis in het opstarten van jouw onderneming of had deze nauwelijks/geen functie hierbij? Ik ben vooral nieuwsgierig naar de motivaties! Greetings, Rob Link naar reactie
0 zrski Geplaatst: 1 april 2003 zrski 4,5k 26 Geplaatst: 1 april 2003 Ze zijn belangrijk, maar in mijn geval waren ze te belangrijk. Al dat geld dat ik aan die ernie lui heb besteed had ik veel beter kunnen besteden. Ach ja, mijn basisschool lerares zij het al: "Dennis leert door het te doen" HL-er van het eerste uur (& proud of it) follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema fuk spelvouten Link naar reactie
0 Ronald Kleverlaan Geplaatst: 1 april 2003 Ronald Kleverlaan 2,3k 6 Geplaatst: 1 april 2003 Bij het negin waren ze niet belangrijk voor me. Later kan ik helaas niet meer zonder ze....administratie is helaas niet mijn sterkste punt en zij houden er nog een beetje controle op....:) Ronald Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur. Link naar reactie
0 Iceman Geplaatst: 1 april 2003 Iceman 187 0 Geplaatst: 1 april 2003 Accountants zijn voor mij neit zo belangrijk. Heb zelf een aantal jaar in het accountancy-vak gezeten en ben dus in staat om zelf mijn administratie te voeren en mijn jaarrekening in elkaar te zetten. Maak alleen nog van de accountant gebruik voor complexe fiscale vraagstukken. Als mensen met een administratief probleem zitten mogen ze gerust vragen aan me stellen. Scheelt weer een declaratie van je accountant! Groeten Iceman Link naar reactie
0 paulmatthijs Geplaatst: 1 april 2003 paulmatthijs 678 2 Geplaatst: 1 april 2003 ik maak er eigenlijk geen gebruik meer van, is slecht bevallen: kostte een meuk geld en de dingen die ik moest weten konden ze geen antwoord op geven. gelukkig heb ik enkele belastinginspecteurs en accountants in de familie zitten die zeer behulpzaam zijn ;) Link naar reactie
Penders
Penders
Was de accountant van grote betekenis in het opstarten van jouw onderneming of had deze nauwelijks/geen functie hierbij?
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de motivaties!
Greetings,
Rob
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag