-Dit samen met mij voorlegt bij verschillende banken.
-Die andere ondernemers enigzins over kan halen om gebruik te maken van mijn product. (digital signage,narrowcasting.. of hoe je het ook wilt noemen), dus een groot netwerk beheert.
Op een no cure no pay basis.
PS: niet neerbuigend bedoeld , maar ik geef de voorkeur aan personen die enigzins een status verworven hebben bij higherlevel.
Admin's, Mod's etc etc.
Indien dit topic op de verkeerde plek staat heb ik er geen probleem mee als dit naar het juiste forum wordt verplaatst en deze tekst verwijderd word.DE SCHUIN GEDRUKTE DAN HE!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wHiTeHaT
wHiTeHaT
Ik ben op zoek naar iemand die :
-Mij helpt een ondernemingsplan op te stellen.
-Dit samen met mij voorlegt bij verschillende banken.
-Die andere ondernemers enigzins over kan halen om gebruik te maken van mijn product. (digital signage,narrowcasting.. of hoe je het ook wilt noemen), dus een groot netwerk beheert.
Op een no cure no pay basis.
PS: niet neerbuigend bedoeld , maar ik geef de voorkeur aan personen die enigzins een status verworven hebben bij higherlevel.
Admin's, Mod's etc etc.
Indien dit topic op de verkeerde plek staat heb ik er geen probleem mee als dit naar het juiste forum wordt verplaatst en deze tekst verwijderd word.DE SCHUIN GEDRUKTE DAN HE!
Grtzz wHiTeHaT
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15141-hulp-verkrijgen-krediet/Aanbevolen berichten
45 antwoorden op deze vraag