• 0

Hulp verkrijgen krediet

Ik ben op zoek naar iemand die :

-Mij helpt een ondernemingsplan op te stellen.

-Dit samen met mij voorlegt bij verschillende banken.

-Die andere ondernemers enigzins over kan halen om gebruik te maken van mijn product. (digital signage,narrowcasting.. of hoe je het ook wilt noemen), dus een groot netwerk beheert.

 

Op een no cure no pay basis.

 

PS: niet neerbuigend bedoeld , maar ik geef de voorkeur aan personen die enigzins een status verworven hebben bij higherlevel.

Admin's, Mod's etc etc.

 

 

Indien dit topic op de verkeerde plek staat heb ik er geen probleem mee als dit naar het juiste forum wordt verplaatst en deze tekst verwijderd word.DE SCHUIN GEDRUKTE DAN HE!

 

Grtzz wHiTeHaT

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik proef nog altijd een soort "superieuriteit".

 

Denk je dat dat een van de redenen is waarom het nog niet gelukt is? Of heb je er andere verklaringen voor ?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Indien u dat bij mij bespeurt, zal ik dat niet ontkennen.

Zoals ik al eerder aangaf heb ik mijn doel nog niet bereikt, deze topic is nog geen 48 uur oud.

Daarbij , het jaar is net begonnen.

Maar het lijkt mij verstandiger om het een beetje on-topic te houden.

Ik zal mij verder van alle andere commentaren onthouden.

 

Grtzz wHiTeHaT ;)

Link naar reactie
  • 1

Haha, ok.

 

Ontoptic: er is al een aantal keer gevraagd wat je zelf hebt gedaan mbt het opzetten van je plan... Hoever sta je ? Zeker omdat ik las dat je het financieringsniveau hebt aangepast? M.a.w. zo zeker ben je nog niet over je zaak? Heeft dat te maken met het gebrek aan financiële kennis of moet ik het meer zoeken in de richting van: nog niet alle puntjes op i geplaatst bij je idee/plan?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

 

Werk is werk hebben ze mij altijd geleerd.

Ieder het zijne.

 

Voor serieuze mensen die op no cure no pay basis werken, gaat het "werk is werk" niet op. Die mensen schatten in wat hun slaagkans is voordat zij zo'n klus aannemen. Daarbij kijken zij niet alleen kritisch naar de business, maar zonodig nog kritischer naar de persoon achter de business.

Op basis van jouw posts, heb ik het gevoel dat het voor jou erg

moeilijk zal worden om een serieuze persoon te vinden die jou op no cure no pay basis wil helpen.

 

Link naar reactie
  • 0

Beste spoon , er is tot nu toe nog nergens gevraagd hoever ik met mijn plan ben.

 

Maar allee, ik heb deels een ondernemingsplan zelf geschreven , een spontane , niet een volgens de richtlijnen.

Deze heb ik een aantal mensen laten lezen, ook ondernemers.

Het punt is , velen die ondernemer zijn die ik ken, hebben nooit naar de bank hoeven gaan , die konden of hadden de financiële middelen zelf.

Dus ik vertrouw hier eerlijk gezegd niet zo op.

Desalniettemin is het een heel consequent plan, het zegt waar het op slaat en ik kan ook heel veel do's en dont's opnoemen.

Mijn bedrijfje bestaat ook al, waarschijnlijk is dit een aantal mensen hier ontschoten , maar het komt niet tot zijn recht omdat er een financieel gebrek is.

 

Aangezien er dit jaar een financiële meevaller is , kan ik ook met rechte rug naar een bank toe stappen, en zal ik niet direct op mijn huidige financiële toestand geprofileerd worden.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste spoon , er is tot nu toe nog nergens gevraagd hoever ik met mijn plan ben.

 

Maar allee, ik heb deels een ondernemingsplan zelf geschreven , een spontane , niet een volgens de richtlijnen.

Deze heb ik een aantal mensen laten lezen, ook ondernemers.

Het punt is , velen die ondernemer zijn die ik ken, hebben nooit naar de bank hoeven gaan , die konden of hadden de financiële middelen zelf.

Dus ik vertrouw hier eerlijk gezegd niet zo op.

Desalniettemin is het een heel consequent plan, het zegt waar het op slaat en ik kan ook heel veel do's en dont's opnoemen.

Mijn bedrijfje bestaat ook al, waarschijnlijk is dit een aantal mensen hier ontschoten , maar het komt niet tot zijn recht omdat er een financieel gebrek is.

 

Aangezien er dit jaar een financiële meevaller is , kan ik ook met rechte rug naar een bank toe stappen, en zal ik niet direct op mijn huidige financiële toestand geprofileerd worden.

 

 

 

Hehe, eindelijk een normale post van wHiTeHaT.

 

Waarom zoek je niet een partner ipv een "medewerker"?

Link naar reactie
  • 0

Ik zoek helemaal geen medewerker?

 

( ik hoop nu dat het een en ander duidelijk is en dat er bepaalde dingen waarschijnlijk onbewust verdraaid zijn geworden, en u nu ook waarschijnlijk mijn commentaar hieromtrent geheel of deels , hierop gemaatstaafd ziet)

 

Een partner zou nog enigszins mogelijk zijn, maar dan niet een die hetzelfde doet als ik.

Bv met een grafisch ontwerp bureau of reclame-bureau die zich bezig houd met naamborden, drukwerk enz , maar dan niet in digital signage.

 

Sta ik helemaal voor open.

 

De reden dat ik dit topic gestart ben is omdat ik diezelfde avond vluchtig een topic had gelezen waarbij iemand een reactie had gezet dat deze zijn ondernemingsplan had opgesteld samen met zijn , als ik het goed gelezen had, verzekeraar of accountant.

Tevens ben ik ook op site's beland waarbij er tegen betaling een ondernemersplan vervaardigd werd.

Vandaar ook dat ik mijn vraag helemaal zo gek niet vond klinken.

Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat dit "samen" op papier gezet moet worden en uitgebreid besproken dient te worden , ik mag toch hopen dat dit sowieso al voorop staat.

Link naar reactie
  • 0

Ok. Ik heb je website ook even bekeken nu. Leuk idee, veel potentie, jammer dat er nog niet veel schermen zijn geplaatst.

 

Ik weet niet hoe nu je betalingsmodel eruit ziet, maar wat dacht je van: laat de toko waar je die dingen ophangt, mee betalen. Hoeveel kost zo'n scherm van je ?

 

Kun je niet al wat met een Bizner krediet doen? Hoeveel geld heb je nodig?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 1

Precies , de schermen, te weinig ervan , idd veel potentie, en juist het leuke eraan is het leuke.

Het punt is juist om de toko's over te halen zo'n scherm te plaatsen zonder kosten voor hun , daarnaast hoef ik deze niet over te halen , anders zou ik het me alleen maar moeilijker maken.

 

Financiëel sta ik heel slap , na een ontslag van mijn vroegere werkgever en een salaris tegoed van pakweg 8000,- ben ik faliekant in de problemen gekomen.

Sinds vorig jaar mei heb ik weer zin gekregen om te gaan werken , ik was super anti-werken geworden door het ontslag , ik had geen vertrouwen meer in werkgevers.

(vorige werkgever heeft zich 1 week na uitspraak van de rechter faliet laten verklaren).

Zoals eerder aangegeven mag ik dit jaar een een financiële meevaller ontvangen van de BD. Theoretisch ben ik dan "schuld vrij" . En kan ik eindelijk eens rustig slapen.

 

Daarnaast werk ik nu 6 dagen van de week , dus gewoon als werknemer.

Ik heb op dit moment handen tekort , ik ben namelijk bezig om een nieuwe website op te zetten, als zijnde product van de website waar je net geweest bent.

Hier bied ik dan mijn service nog goedkoper aan.

Ondernemers kunnen dan niet meer om de prijs heen.

De huidige website dient dan ook nog aangepast te worden , en zal een vorm aan gaan nemen tbv instore-digital-signage , dus voor de eigen producten.

Er komt dan een link naar de nieuwe site die mijn nieuw concept herbergt.

 

Aangezien ik eigenlijk alleen maar hardware benodig en bevestigings materialen, en een beetje fatsoenlijk gereedschap , is mijn financiële behoefte heel simpel te verdelen onder deze.

Omdat ik eerst in mijn eigen regio hiermee wil starten dacht ik in eerste instantie aan zo'n 10.000,- . Wanneer dat slaagt het eerste jaar ben ik in principe direct financiëel onafhankelijk.

Ik zou hiermee dan zo'n 10 ( 2 heb ik er al) schermen kunnen lanceren , regionaal adverteren in dagbladen tv-krant e.d , daarnaast ook van mond-op-mond reclame en vooral de kennissen kring.

Natuurlijk wil ik uitbreiden en mijn intuïtie zegt mij dat ik dan wanneer het loopt, er niet te lang ermee moet wachten.

als voordeel heb ik dat ik ook nog naar het grensgebied kan uitwijken.

Geografisch bevind ik mij hiervoor op een perfecte locatie.

 

Link naar reactie
  • 0

Ok. Ik denk dat als je schuldenvrij bent en je gewoon 6 dagen per week blijft werken, je die 10k zo kunt ophalen bij een bank. Onder het mom van ik ga mn keuken verbouwen kun je het zelfs nog wel bij een van de vele leensites halen.

 

Op het moment dat je het geld hebt ga je 3 dagen per week minder werken en ga je je effort in je toko verhogen.

 

Mijn inziens heb je voor 10K niet iemand nodig die je helpt. (aanname:)Als jij de bank een loonstrookje kunt laten zien van bruto 2k p/m en je haalt daar je lasten van 1k per maand vanaf... Dan zal geen enkele bank (mits je geen BKR notering hebt) weigeren je een krediet voor dat bedrag te geven. Ik zou je businessplan niet eens tevoorschijn halen maar dat lekker voor jezelf houden. Het moet jou meer een leidraad geven dan dat het banken moet overtuigen in je te investeren.

 

Als het nou om 100k ging dan was het natuurlijk een ander verhaal.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

precies spoon , zo dacht ik ook, maar helaas pindakaas , die bkr die ik heb opgelopen in de periode van het ontslag draait me hier de nek om.

De dag van de posting heb ik nog een aanvraag ingediend voor een krediet.

Nog niks gehoord iig.

Welteverstaan , het gaat hier om een registratie van een postorder bedrijf , ik weet geen eens welke , vrouwtje had iets besteld.

Ik heb persoonlijk nog geen navraag gedaan bij het bkr over de status/code van de registratie.

wel kan ik je vertellen dat mijn vrouwtje toen ik ben gaan werken, een scootertje heeft kunnen leasen ( zonder mijn medeweten , zodat ik optijd op mijn werk kan komen), dus ik weet even niet meer de werkwijze van dergelijke krediet instanties.Natuurlijk zou een bank kritischer kunnen zijn hierin.

Link naar reactie
  • 0

Zomaar een paar vragen

 

Waarom zouden bedrijven deze schermen gratis laten plaatsen in hun bedrijf, what's in it for them ?

 

Je hebt nu twee schermen uit staan, hoeveel omzet hebben deze schermen je nu opgeleverd ?

 

Hoeveel schermen moet je in bedrijf hebben en ook daadwerkelijk met content hebben draaien voordat je daadwerkelijk winst maakt ?

 

Als je nu al 6 dagen werkt, heb je dan eigenlijk nog wel tijd over om met je bedrijf bezig te zijn ?

 

Waarom wil jij jezelf zo goedkoop mogelijk in de markt zetten, goedkoop betekent ook lage marges en dus meer omzet om hetzelfde te kunnen verdienen.

 

Hoeveel adverteerders heb je nu bereid gevonden om te adverteren en hoe ga je dit straks aan pakken ?

 

Weet je zeker dat er in jouw omgeving voldoende vraag is naar deze dienst om een winstgevend bedrijf op te zetten.

 

JE gaf zelf al een bezig te zijn met een businessplan, enkele van de bovenstaande vragen zullen je helpen bij het schrijven van dat plan.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Merkava

 

Je eerste vraag beantwoord ik niet , maar om je niet met totaal onbeantwoorde vragen te laten lopen.. zeg ik.. denk eens na.. in welke markt begeef ik mij.. ok.. hou het voorjezelf ;)

 

In principe zou dit al met 1 scherm kunnen , maar kom op, ik wil toch wel serieus genomen worden.

 

de optie van spoon zou best kunnen , laten we zeggen dat ik er een gewone werkweek van zou kunnen maken , 5 dagen dus ,mijn markt heeft een X aantal koopzondagen, zaterdag is overal open , daarnaast richt mijn markt zich op het publiek , als ondernemer is het niet ongebruikelijk om ook na zessen te werken.

 

Over de marges maak ik mij geen zorgen , punt is , input is laag, omzet is hoog.

 

Je vraag mbt vraag van dienst.

In de advertentie sector bestaat geen vraag, adverteren is iets wat je als ondernemer gewoon moet doen, er zijn er altijd die zeggen het niet nodig te hebben, vergetende dat kleine berichtje.

 

Daarnaast is het een vernieuwend concept, mede door de lage prijs creër ik een instap model.

Wat is nou 100 euro voor een ondernemer met het oneindig kunnen aanpassen van zijn reclame.

Ken jij de prijzen van de huidige aanbieders , schandalig is nog teveel type werk ervoor.

Link naar reactie
  • 0

Waar ik zelf wel gerust iets over kwijt durf is het volgende.

 

Op het moment suprême , stel ik krijg die financiëring rond.

Dan moeten bij mij alle bellen gaan rinkelen, om dan die adverteerder over te halen , hoe je dat doet, hoe je m zover krijgt , ook al is het maar 100,- , wat niet veel klinkt.

Hier komen vertegenwoordigers kwaliteiten bij kijken, ongeacht je kennissen kring, ongeacht die paar extra klanten die via je kennissen nog eens extra aangeleverd worden, uiteindelijk moet je toch een strategie uitwerken.

Tuurlijk.. ik besef dat een goede start je niet gelijk windeieren legt voor de toekomst.

Dit is een punt waar ontiegelijk veel aandacht aan besteed dient te worden, en niet uiteindelijk , maar eigenlijk vooraf.

Toegegeven, hier scheelt het nog aan, maar ik weet dat er wetende zijn die mij hierbij kunnen helpen.( ik heb een goed vrouwtje die wel wat overtuigingskracht heeft , daarnaast zijn we zelf ook niet de beroerdste)

 

Is het niet zo dat ik mij hiervan bewust ben , en een deels antwoord hierop heb, ik mijn eigen vraag beantwoord of oplos?

Dat ik dus weet dat je als ondernemer er niet alleen voor staat?

Er andere ondernemers zijn die je behulpzaam kunnen zijn?

Of dat nu hier gratis is, of er uiteindelijk zelfs voor gaat betalen , en soms ook nog graag.

 

sorry.. maar als ik nou iemand anders zijn berichtje zou lezen met bovenstaande, dan denk ik toch...da's nog niet zo'n verkeerde...kuch..kuch ;D

Link naar reactie
  • 0

Het is voor mij eerder het kip of het ei verhaal. Eerst de schermen, of eerst de adverteerders.

 

Ik zou eerst voor de schermen gaan. Maar wat bied jij de toko waar jij die schermen ophangt? Krijgen die een deel van de opbrengsten? Of kunnen die dan zelf instore reclame maken (tegen betaling)?

 

Probeer het dus ook voor hen aantrekkelijk te maken? Dat scheelt je misschien ook wel in de aanschafkosten? Als zij een deel betalen wanneer jij een bepaalt deel van de opbrengsten naar hun dooschuift?

 

(Hoe krijg je eigenlijk nieuwe content op die schermen ? Zit er een pc met internetverbinder achter oid?)

 

Maar bottom line: ik denk niet dat je hulp nodig hebt bij het verkijgen van een krediet, om de simpele reden dat iedereen met een (beetje) inkomen (zonder BKR) een lening van 10k kan krijgen. Misschien dat je een ander topic kunt openen waar je meer over de invulling ná het krediet praat... Ik denk dat er hier genoeg kennis is op het forum om je daar een heel eind in vooruit te helpen...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 1

Waar ik zelf wel gerust iets over kwijt durf is het volgende.

 

Op het moment suprême , stel ik krijg die financiëring rond.

Dan moeten bij mij alle bellen gaan rinkelen, om dan die adverteerder over te halen , hoe je dat doet, hoe je m zover krijgt , ook al is het maar 100,- , wat niet veel klinkt.

Hier komen vertegenwoordigers kwaliteiten bij kijken, ongeacht je kennissen kring, ongeacht die paar extra klanten die via je kennissen nog eens extra aangeleverd worden, uiteindelijk moet je toch een strategie uitwerken.

Tuurlijk.. ik besef dat een goede start je niet gelijk windeieren legt voor de toekomst.

Dit is een punt waar ontiegelijk veel aandacht aan besteed dient te worden, en niet uiteindelijk , maar eigenlijk vooraf.

Toegegeven, hier scheelt het nog aan, maar ik weet dat er wetende zijn die mij hierbij kunnen helpen.( ik heb een goed vrouwtje die wel wat overtuigingskracht heeft , daarnaast zijn we zelf ook niet de beroerdste)

 

Is het niet zo dat ik mij hiervan bewust ben , en een deels antwoord hierop heb, ik mijn eigen vraag beantwoord of oplos?

Dat ik dus weet dat je als ondernemer er niet alleen voor staat?

Er andere ondernemers zijn die je behulpzaam kunnen zijn?

Of dat nu hier gratis is, of er uiteindelijk zelfs voor gaat betalen , en soms ook nog graag.

 

sorry.. maar als ik nou iemand anders zijn berichtje zou lezen met bovenstaande, dan denk ik toch...da's nog niet zo'n verkeerde...kuch..kuch ;D

 

Beste wHiTeHaT,

 

Jouw laatste post is een mooie illustratie van de vermoedelijke reden voor de vele negatieve reacties op jouw posts. Het is een warrig verhaal. De slotopmerking is dan ook volledig misplaatst.

 

Je probeert jezelf een taalgebruik aan te meten dat niet bij je past. Je beheerst de taal onvoldoende om zinnen met meerdere mededelingen goed te formuleren. Dat kan leiden tot miscommunicatie en irritatie.

Probeer je te beperken tot korte, eenvoudige zinnen, waarmee je je boodschap helder overbrengt.

 

Ik hoop trouwens voor jou dat je inspanningen in de toekomst niet zullen resulteren in windeieren.

 

Link naar reactie
  • 0

Je probeert jezelf een taalgebruik aan te meten dat niet bij je past. Je beheerst de taal onvoldoende om zinnen met meerdere mededelingen goed te formuleren. Dat kan leiden tot miscommunicatie en irritatie.

Probeer je te beperken tot korte, eenvoudige zinnen, waarmee je je boodschap helder overbrengt.

 

 

Ik sluit mij geheel aan bij de opmerking van hulpdirecteur met betrekking tot het aangemeten taalgebruik. De vaak kromme taalconstructies die jij in de posts gebruikt maken het voor de lezer niet makkelijker om jouw verhaal te begrijpen en wat nu precies die boodschap is die jij probeert over te brengen.

Link naar reactie
  • 0

 

In de advertentie sector bestaat geen vraag, adverteren is iets wat je als ondernemer gewoon moet doen, er zijn er altijd die zeggen het niet nodig te hebben, vergetende dat kleine berichtje.

 

Wat is nou 100 euro voor een ondernemer met het oneindig kunnen aanpassen van zijn reclame.

 

Laat ik met de laatste opmerking beginnen, ik wordt ongeveer drie keer in de week gebeld door mensen die me hun advertentie willen aansmeren met dat argument. Als ik elke keer zo zou denken dan kost me dat dus 300 Euro per week!

 

Ik vind dat dus echt een non-argument, 100 Euro is 100 Euro! Ik wil wel graag weten wat die 100 Euro die ik ga investeren me gaan opleveren aan de omzetkant, dat is veel belangrijker.

 

En dan de eerste opmerking? Overal is vraag en aanbod, ook in de advertentie sector. Adverteren kun jij wel een must vinden, dan nog is het maar de vraag of jouw advertentieproduct geschikt is om mijn product op te brengen. Ook hier gaat weer op dat ik wel wil zien dat die 100 Euro investering mij 1.000 Euro omzet gaat brengen.

 

Ik hoop dat je daar wat mee kunt.

 

Groet, Martin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.