• 0

ervaringen MKB financiën? (ozplan.nl)

Goedendag,

Bij mijn zoek tocht naar een financiering en afwijzingen van vrijwel alle leen instantie had ik ook info aangevraagd op de website van mkb financiën. Daarvan kreeg ik een telefoontje waarin ze aangaven dat ze ondanks mijn BKR registraties wel een mogelijkheid zagen bij een bepaald ebdrijf aangezien mijn bkrs allemaal ouder als 2 jaar zijn.

 

Maar om daarvoor in aanmerking te komen moet ik eerst wel een traject doorlopen, zo er een kredietscan gedaan worden, er moet een verzekerings scan gedaan worden, ik krijg een lidmaadschap op een rechtswijzer, een nieuwsbrief en een forum.

 

En dat allemaal voor het bedrag van 165,41 euro (dit is hun start module dus hebben nog meer modules).

 

Nu geeft dit geheel mij een beetje een rare smaak in de mond, alsof die mogelijke verzekering enkel maar aanleiding is om mij die basis module af te laten nemen en hun de mogelijkheid te geven om me diverse verzekeringen aan te smeren waarna de uitslag van de financiering negatief uit valt.

 

Nu ben ik momenteel wel al zover dat ik desnoods geld zou lenen van de maffia als ik die mogelijkheid krijg aangezien geen enkelle bank of financele instelling ook maar naar mijn huidige situatie of toekomst wil kijken maar enkel maar naar die BKR registratie blijven staren (waarvan ik ze ook een goede verklaring heb kunnen geven en welke allemaal keurig zijn ingelost).

 

Maar wie heeft ervaringen met dit bedrijf en weet of ze ook echt financieringen kunnen regellen (ook met bkr) of dat het ze inderdaad enkel te doen is om het verkopen van hun modules en verzekeringen?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

bedankt voor de reactie. ik kan verder ook niet heel veel info over ze vinden.

Daarnaast zijn ze naar mijn idee wel heel erg gretig op het maken van een afspraak (hebben al 4 keer gebeld of ze die afspraak al konden inplannen).

 

Ik ga nog even wat meer info zoeken en of afwachten of er nog mensen met ervaring met hun zijn en dan zal ik eens verder kijken wat ik ga doen.

Link naar reactie
  • 0

Wat mij betreft heel simpel. Jij wil een krediet een geen verzekering. Zij kunnen jou een krediet verstrekken en dan kunnen ze op de rente van die lening geld verdienen, niet met allerhande verzekeringen.

 

Ik zou daar dus ook heel duidelijk in zijn naar die partij toe. Of alleen het krediet, of helemaal niets. Als zij met jou een traject willen doorlopen, dan mag dat natuurlijk, maar mijn inziens moet je daarvoor niet gaan betalen. (Heb je ooit een partij meegemaakt die je al geld gaat vragen vóórdat je een lening hebt afgesloten?)

 

Of zij nemen dat risico (dat traject gratis doorlopen) of ze hebben pech en geen lening. (En dan heb jij geen pech denk ik, want het gaat je anders veel te veel geld kosten, en dat kan me toch ook niet de bedoeling zijn van een lening)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.