• 0

Collectief surfen ('swarming')

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De Amsterdamse startup Eyebees lanceerde onlangs een beta-versie van een tool die collectief surfen, oftewel 'swarming' mogelijk maakt. Het idee is dat mensen collectief, maar anoniem, met elkaar dezelfde sites bezoeken en via instant messaging met elkaar communiceren. Iedereen kan een 'swarm' beginnen over een bepaald onderwerp.

 

Lees het bericht in Emerce >>>

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik las m net.. Tja wat moet je daar nou weer van zeggen. Het past wel in het community idee. Voor sommige onderwerpen en interesses is het wellicht wel interessant.. Maar ik heb het nog niet uitgeprobeert. Misschien iets voor luie HL bezoekers die geen zin hebben om zelf alle topics af te gaan.. :-\

Link naar reactie
  • 0

ok, ik was eigenlijk bezig met een column schrijven maar ik moest dit ff proberen.

 

Ik heb een swarmpje gestart (ben benieuwd wat voor evil spyware ik hierdoor op mijn compie heb geïnstalleerd, maarja). Dus als HL-ers mee willen doen lijkt me dat wel gezellig.

 

Het lijkt een beetje op een oude app uit 98/99 waarmee je op een website berichtjes achter kon laten zonder dat de site aangepast werd. Ik ben even de naam kwijt, het was wel grappig maar werd een enorme rotzooi.

 

Ik ga de komende paar weken actief swarmen om te kijken of het idee aanslaat... we zien wel. :D

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik hbe het ook enkele dagen geleden geinstalleerd, maar het werkte niet echt bij mij. Misschien waren er nog te weinig mensen online of begreep ik het niet helemaal....

 

Maar het idee is wel grappig. Misschien wordt het nog wat.

 

Zrski, ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Daaarmee kon iedereen toch op verschillende plaatsen op de website een reactie achterlaten? Ik ben helaas ook de naam kwijt. Iemand anders die nog wel helder is??

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Zrski, ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Daaarmee kon iedereen toch op verschillende plaatsen op de website een reactie achterlaten? Ik ben helaas ook de naam kwijt. Iemand anders die nog wel helder is??

 

De naam weet ik zo gauw niet, maar jullie bedoelen die schroefkoppen, die als je ze aanklikt, uitvouwen en een bericht laten zien?

 

Overigens is Quek van het Nederlandse Q42 hier denk ik absoluut mee vergelijkbaar ("samen surfen en chatten"), zie Quek.nl. Op Emerce worden nog meer voorbeelden genoemd van soortgelijke apps trouwens, zo uniek als men doet voorkomen is het blijkbaar niet.

Link naar reactie
  • 0

Op Emerce worden nog meer voorbeelden genoemd van soortgelijke apps trouwens, zo uniek als men doet voorkomen is het blijkbaar niet.

 

Een dergelijk idee is haast nooit uniek, het gaat volgens mij voornamelijk om de implementatie van het idee. Ik vind dit er tot nu toe leuk uit zien al benutten ze nog niet alle community mogelijkheden die ze hebben.

 

Ik heb ze wat comments gestuurd, ik ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.