soms koop ik of mijn vennoot wat in zoals kantoorartikelen, dit betalen we eerst met onze prive-rekening. Daarna stort ik het geld terug van zakelijke rekening naar prive.
Waar boek ik deze bon? Bij inkoop of bij kasboek? In help geven ze een voorbeeld dat je kasboek gebruikt voor contante betalingen vanuit de kas. Echter dit is niet het geval. We betalen het eerst via de prive rekening.
Op dit moment plaats ik het gewoon onder inkoop en de boekstuk van betaling is wanneer ik het overmaak van zakelijk naar prive.
Is dit goed of moet ik het op een andere manier doen?
Webdesign Almere - DutchBridge.nl is een jong en flexibel webdesign bureau
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
isomis
isomis
Ik heb een vraag over davilex.
soms koop ik of mijn vennoot wat in zoals kantoorartikelen, dit betalen we eerst met onze prive-rekening. Daarna stort ik het geld terug van zakelijke rekening naar prive.
Waar boek ik deze bon? Bij inkoop of bij kasboek? In help geven ze een voorbeeld dat je kasboek gebruikt voor contante betalingen vanuit de kas. Echter dit is niet het geval. We betalen het eerst via de prive rekening.
Op dit moment plaats ik het gewoon onder inkoop en de boekstuk van betaling is wanneer ik het overmaak van zakelijk naar prive.
Is dit goed of moet ik het op een andere manier doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15190-davilex-vraag-inkoop/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag