Wat wilt u zien op Holland Innovation 2008?

Aanbevolen berichten

Op 19 maart werd door Dhr. Ben Lacor (NeBIB) en Dhr. Jan Douwe Kroeske (Double 2) de overeenkomst getekend. Double 2 BV zal als producent de volledige productie, organisatie en invulling verzorgen voor de komende editie in 2008. Hierbij heeft Double 2 zich als doel gesteld het succes van Holland Innovation 2007 te overtreffen door het event nog aantrekkelijker te maken voor de bezoekers en de participanten. Vanuit de NeBIB blijven Ben Lacor, Paul Janmaat en Keith Wallace actief betrokken bij de totstandkoming. Net als voorgaande jaren is er een samenwerking met de NOVU en Taskforce Innovatie regio Utrecht. Tevens blijft Holland Innovation de gastheer van de uitreiking van de Rabobank Herman Wijffels Prijs.

 

Omdat Holland Innovation de (startende) innovatieve ondernemer als primaire doelgroep heeft zijn we erg benieuwd wat jullie graag op Holland Innovation 2008 terug zouden willen zien. Welke thema's moeten behandeld worden dit jaar, welke sectoren, bedrijven moeten zich daar presenteren? Kortom hoe moet Holland Innovation 2008 er volgens jullie uit zien? We zullen jullie ideeen en wensen meenemen en hopelijk zien we jullie op 8 oktober in de Jaarbeurs Utrecht.

Link naar reactie

Allereerst mijn complimenten dat u hier naar onze meningen komt vragen!

 

2 dingen die voor mij "innovatief" zijn, en waarvan voorbeelden op de beurs niet zouden misstaan:

 

- Businessmodellen compleet veranderen. (vb: een belgische bank geeft mensen geld voor het overmaken van geld, ipv dat het ze geld kost)

 

- Technische vernieuwingen, en dan met name omdat het zo "hot" is nu, dingen over het milieu (zonnepanelen, windmolens, noem het maar op)

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie

Hey Rembert..

 

Lekker in je nieuwe job??

 

Wat ik wil zien, maakt eigenlijk niet zoveel uit, want k behoor niet tot je doelgroep. Maar om je een idee te geven : Vooral veel blije gedreven ondernemerts met waanzinnige plannen en dan daarbij een paar van die grijze mannen die het proberen te snappen...

 

Succes!

Henk

Link naar reactie

Veel belangstellenden op m'n standje ;).

Voor de vierde keer op rij hoop ik dit jaar een standje te huren voor de bekende vriendenprijs volgens het voor de kleintjes aantrekkelijke principe "de groten betalen de kosten voor de kleintjes" en hoop dat ik er nu wel met een werkend en bewegend product kan staan, nadat dat vorig jaar op het laatste moment mislukte.

 

Patrick

 

Serenity systems design

www.serenity.nl

Link naar reactie

ik zou graag willen dat ALLE startups voor de camera hun 1-minuut elevator pitch komen houden.

 

voor wie dit onderdeel gemist heeft, hierbij een terugblik op HI 2007:

 

http://www.tv4b.com/index.php?page=search&f_action=post&f_country=0&f_industry=0&f_theme=0&f_find=holland innovation 2007

 

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De workshops zien er goed uit. Op een paar saaie na ;)

 

Zie heel vaak het how to... maar niet het what became.....

Ik mis / zou het leuk vinden om eens wat ondernemers aan het woord te zien die ervaringen hebben met investeerders. Hoe ze bij elkaar zijn gekomen, hun pitch, de afspraken met de investeerder, de chemie tussen ondernemer en investeerder (de leuke, maar ook de irritaties), hoe het verder is gegaan met hun bedrijf e.d.

En/of... investeerders aan het woord die ervarngen hebben met ondernemers.

Met het delen van dit soort ervarngen kan een toekomstige pitcher, maar ook investeerder zijn lerend workshopvoordeel doen.

 

Maar.. het programma is al rond... Spuit Elf gedrag... I know :-[

Misschien voor de volgende in 2009?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.