• 0

Omschrijving van je bedrijf?

Gast Verwijderd account

Ik wil gaan toetreden tot een clubje van beginnende ondernemers die elk een site hebben en daarop producten of diensten aanprijzen.

 

Alleen willen deze mensen zich nu gaan inschrijven bij de KvK maar nu vraagt de KvK naar een omschrijving van de Ondernemening maar wat voor een omschrijving past er bij een onderneming met zoveel uiteenlopende activiteiten.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Is het de bedoeling onder gezamenlijke naam te ondernemen?

 

Of hebben jullie ieder een eigen onderneming en is de in te schrijven KvK entiteit er alleen om verkoop via de gezamenlijke website te stimuleren?

 

Bij het eerste geval is het de vraag om bij uiteenlopende diensten/producten wel een gezamenlijke onderneming op te zetten. Wat is het beoogde voordeel?

 

Bij het tweede geval zou je kunnen denken aan bv. een stichting met als doel het stimuleren van de verkoop van de verschillende aangesloten ondernemingen.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Is het de bedoeling onder gezamenlijke naam te ondernemen?

 

Het is de bedoeling om samen onder een gezamelijke naam te ondernemen.

Link naar reactie
  • 0

Is het een handelsonderneming(detailhandel) of ga je ramen wassen(dienstverlening)? Volgens mij kan je gewoon aangeven wat je gaat doen en daarbij hoef je geen rekening te houden met de naam of zie ik dit verkeerd.

 

Bij mij in de buurt opereren een aantal duikscholen onder 1 naam (samen sterker wbt marketing), maar zijn allemaal eigen ondernemers en opereren dan onder duikschool groningen, duikschool heerenveen, duikschool xxx.

 

Je bent redelijk vaak in je omschrijving, maar misschien kan je een variant op onderstaande maken:

 

Beheer en exploitatie van websites, met de daarbij behorende verkoop van producten en diensten. Het dienstgedeelte moet je mijn inziens soweiso meer specificeren.

 

Ik weet niet of dit volgens de kvk toereikend is, aangezien het nog steeds erg vaag is.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.