• 0

multisafepay of Ogone ervaringen?!?

Heeft er iemand ervaring met multisafepay of Ogone? (of een andere intermediar) Ik heb nu I-deal en van te voren over maken op mijn site (en betalingen vanuit België krijgen automatisch de iban en bic code doorgemaild.

Maar dit klinkt ook wel leuk en voordelig als ik hun advertentie mag geloven.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Multisafepay en Ogone zijn beide prima partijen. Van onze ruim 300 klanten maken er behoorlijk wat gebruik van een van beide betalingservice providers. Over beide providers hoor ik geen klachten.

 

- Ogone heeft het voordeel dat consumenten geen account hoeven aan te maken

- Multisafepay heeft het voordeel dat de tarieven aantrekkelijk zijn

 

 

Link naar reactie
  • 0

- Ogone heeft het voordeel dat consumenten geen account hoeven aan te maken

- Multisafepay heeft het voordeel dat de tarieven aantrekkelijk zijn

 

 

 

Wie o wie creert the best of both worlds? gunstige tarieven en geen account aanmaken!

 

Ik ben ook bezig met 2 webwinkels op te zetten maar 'durf' ook niet echt een tussenpartij ertussen te zetten gezien het meer werk voor de klant is, en elke extra handeling is er 1 te veel en bestaat de kans dat ze afhaken.

 

Maar aan de andere kant, hoe zit het met de toekomst van iDeal? Webwinkels aangesloten bij Thuiswinkel hebben nu dat de helft pas aanbetaald hoeft te worden, hoe wordt dit operationeel ingericht? Dan is er ook een soort tussenpersoon nodig , zoals een notaris bij kopen huis, die het geld even vasthoudt?

 

Ik hoor het graag!

 

Grt

Arjan

“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “

Link naar reactie
  • 1

Wie o wie creert the best of both worlds? gunstige tarieven en geen account aanmaken!

 

Ik ben ook bezig met 2 webwinkels op te zetten maar 'durf' ook niet echt een tussenpartij ertussen te zetten gezien het meer werk voor de klant is, en elke extra handeling is er 1 te veel en bestaat de kans dat ze afhaken.

 

Maar aan de andere kant, hoe zit het met de toekomst van iDeal? Webwinkels aangesloten bij Thuiswinkel hebben nu dat de helft pas aanbetaald hoeft te worden, hoe wordt dit operationeel ingericht? Dan is er ook een soort tussenpersoon nodig , zoals een notaris bij kopen huis, die het geld even vasthoudt?

 

Ik hoor het graag!

 

Grt

Arjan

 

 

Arjan,

 

Eerst over de toekomst van Ideal:

De regelgeving schrijft voor dat je de mogelijkheid moet geven om minimaal 50% achteraf bij levering te betalen. Dat betekent dat je minstens 1 betaalmethode moet aanbieden waarbij dit geldt. Dat betekent niet dat je Ideal, creditcard betalingen, paypal etc. niet mag aanbieden. Veel klanten vinden ideal gewoon makkelijk, en hebben helemaal geen behoefte aan de ' consumentenbescherming van een gedeeltelijke betaling vooraf' .

 

Conclusie: Ideal is nog lang niet verdwenen.

 

Dan je vraag over hoe je dat betalen achteraf operationeel moet inregelen, hierbij 5 tips

1) Zoals gesteld: Achteraf betalen zou ik alleen inzetten als ' extra methode' . Veel klanten betalen gewoon liever met Ideal

 

2) Je moet aanbieden dat ze minimaal 50% achteraf mogen betalen. 100% achteraf betalen mag ook. Soms is dat administratief gewoon handiger en dus goedkoper.

 

3) Veel webwinkeliers bieden achteraf betalen aan door de goederen onder rembours te leveren. De klant betaalt dus aan de postbode. Het risico is dan redelijk beperkt. Het enige risico is dat de klant de producten aan de deur weigert. Je krijgt de spullen dan terug, maar hebt wel verzendkosten.

Een ander nadeel van de rembourszendingen zijn de kosten. Die zijn vrij hoog. Als je wilt voorkomen dat veel mensen van de rembourszendingen gebruik maken, dan reken je de kosten gewoon door. En hop... de meeste mensen kiezen dan toch voor een gewone ideal betaling...

 

4) Als alternatief kan je een acceptgiro of factuur bij je pakketje doen. Voor de klant prettig, en voor sommige klanten de reden om juist bij jou te kopen. Het risico op wanbetaling is dan natuurlijk wel hoog!

 

5) Dit risico kan je laten overnemen door factoringmaatschappijen. Zij betalen jou, en innen het geld bij de klant. Daar zijn natuurlijk ook kosten aan verbonden. Niet iedere factoringmaatschappij doet zaken met webwinkels, omdat het vaak relatief lage bedragen betreft. Mcfactor http://www.mcfactor.nl/ doet dat wel. Goede webshop software (zoals de onze bijvoorbeeld ;-)) ), bevat een standaard koppeling met dit soort partijen.

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

gr. Michel

Link naar reactie
  • 1

Ik gebruik zelf zowel Ogone als betalings provider (voor creditcard transacties) als docdatapayments voor eenmalige machtiging, ideal en wat buitenlandse betaal opties.

 

Ogone wil ik eigenlijk weg al langere tijd maar ben verplicht daar te blijven doordat ik van de nederlandse creditcard afhandelaars geen nieuw creditcard contract krijg omdat ik o.a. dropjes en fun drankjes verkoop (zijn volgens hun voedingssupplementen).

 

Verder geen negatieve ervaringen met Ogone.

 

Docdatapayments bevalt me goed (heb ik ook nog het contract afgekocht dus geen maandelijkse kosten).

Zijn niet de goedkoopste maar wel ene goed systeem en veel betaalopties.

Daarnaast zeer uitgebreide documentatie voor de intergratie van hun betaal systemen maar ook voor veel software standaard modules beschikbaar.

 

Multisafepay overweeg ik te gaan gebruiken voor ideal en de belgische variant hiervan vanwege de lage kosten van ideal.

Ik moet nog wel kijken hoe dat nu zit met dat aanmaken van een account door de klant bij multisafepay, dat zou namelijk voor mij weer niet acceptabel zijn.

 

Maar aan de andere kant, hoe zit het met de toekomst van iDeal? Webwinkels aangesloten bij Thuiswinkel hebben nu dat de helft pas aanbetaald hoeft te worden, hoe wordt dit operationeel ingericht? Dan is er ook een soort tussenpersoon nodig , zoals een notaris bij kopen huis, die het geld even vasthoudt?

 

Dat van 50% aanbetalen blijkt al tientallen jaren in de wet te staan. Is door thuiswinkel.org dus opgenomen omdat het gewoon een (onzinnige) wettelijke regeling is.

In de praktijk zal niemand hier gebruik van maken.

Je mag er ook vanaf wijken door dit met de klant af te spreken (enkel opnemen in algemene voorwaarden is niet voldoende).

 

In de praktijk zal deze wet dus eigenlijk gewoon niet gebruikt worden en zal er pas iets gedaan worden als een klant bereid zou zijn om naar de rechter te stappen om die voorwaarden af te dwingen.

 

persoonlijk zal ik dat ook nooit aanbieden, klant kan kiezen om van die regel afstand te doen en zo niet gaat hij maar ergens anders kopen gezien mijn ervaringen met achteraf betalen.

Link naar reactie
  • 0

Nog even reageren op Michel...

Rembours moet je wel goed bedenken dat dat erg duur kan zijn, vooral als je een contract hebt met TNT.

Ik heb hier zelf veel last van gehad en daarom mee gestopt:

 

je verstuurd je pakje naar je klant, je betaald hiervoor rond de 12 euro. klant weigerd het pakje en pakje gaat retour naar jou. jij betaald voor het terugsturen nogmaals 12 euro (retourkomen van pakje kost hetzelfde als heensturen bij een contract).

 

Oftewel: je hebt 24 euro!!!! kosten voor een zending waarbij je uiteindelijk niks verdient hebt.

Je zal namelijk als er al aanbetaald is ook gewoon de aanbetaling moeten terugbetalen.

 

 

Acceptgiro: bij mij in de shop was het zo dat meer als 40% van de mensen niet (op tijd) betaalde en ik nu nog 15 duizend euro van klanten tegoed heb en daarvoor tientallen rechtzaken lopen/zijn geweest.

 

Factoring: ja leuk, maar meeste willen al dat je behoorlijk grote omzetten hebben en vragen daarnaast nog eens 10 tot 25% van je omzet (inclusief btw en verzendkosten vaak) en dan zitten er nog tal van regels aan en krijg je vaak niet alles vergoed als de klant niet betaald.

je moet dus grote marges hebben om zelf nog wat over te houden (de factoring maatschappij verdient vaak meer op een order als dat jij zelf verdient)

Link naar reactie
  • 0

 

Wie o wie creert the best of both worlds? gunstige tarieven en geen account aanmaken!

 

 

Arjan,

 

Multisafepay is echt wel een van de goedkoopste in de Nederlandse markt, ik denk zelfs de goedkoopste (in ieder geval voor Ideal).

Er zijn wel alternatieven. kijk eens naar:

- Buckaroo

- Docdata payments

- Chronopay

- het ideal abonnement van de Postbank, ING of Rabobank

- Mollie

 

Als je redelijk wat transacties hebt, en ook nog eens veel creditcard betalingen dan is Adyen (www.adyen.nl) wellicht voor jou de meest aantrekkelijke partij.

 

Wederom geldt, goede webshop software heeft standaardkoppelingen met alle aanbieders van deze diensten in de Nederlandse markt.

 

Succes,

 

Michel

Link naar reactie
  • 0

Nog even reageren op Michel...

Rembours moet je wel goed bedenken dat dat erg duur kan zijn, vooral als je een contract hebt met TNT.

Ik heb hier zelf veel last van gehad en daarom mee gestopt:

 

je verstuurd je pakje naar je klant, je betaald hiervoor rond de 12 euro. klant weigerd het pakje en pakje gaat retour naar jou. jij betaald voor het terugsturen nogmaals 12 euro (retourkomen van pakje kost hetzelfde als heensturen bij een contract).

 

Oftewel: je hebt 24 euro!!!! kosten voor een zending waarbij je uiteindelijk niks verdient hebt.

Je zal namelijk als er al aanbetaald is ook gewoon de aanbetaling moeten terugbetalen.

 

 

Acceptgiro: bij mij in de shop was het zo dat meer als 40% van de mensen niet (op tijd) betaalde en ik nu nog 15 duizend euro van klanten tegoed heb en daarvoor tientallen rechtzaken lopen/zijn geweest.

 

Factoring: ja leuk, maar meeste willen al dat je behoorlijk grote omzetten hebben en vragen daarnaast nog eens 10 tot 25% van je omzet (inclusief btw en verzendkosten vaak) en dan zitten er nog tal van regels aan en krijg je vaak niet alles vergoed als de klant niet betaald.

je moet dus grote marges hebben om zelf nog wat over te houden (de factoring maatschappij verdient vaak meer op een order als dat jij zelf verdient)

 

Hoi Vossie,

 

Het is allemaal vervelend, maar zoals je al schrijft heb je die regel van achteraf betalen te danken aan de Nederlandse wetgever. Ik ben er ook niet blij mee! Stuur een brief naar het tweede kamer lid van je keuze, wellicht reageert er nog iemand in onze democratie ;-))

 

Natuurlijk kan je er vanuit gaan dat je nooit op basis van deze wet aangeklaagd zou kunnen worden, maar dat risico is aan jou. Ik durf dat advies niet aan iedereen te geven.

 

Wat betreft rembours gaf ik inderdaad al aan dat de kosten bij terugzending heel hoog kunnen zijn. Vandaar mijn advies om kosten door te berekenen aan de klant . Er zullen dan weinig klanten voor rembours kiezen. Overigens is de ervaring in mijn eigen webshops en bij veel van de meer dan 300 klanten dat het percentage terugzendingen niet heel hoog is.

 

Dan acceptgiro. Zoals ik al aangaf heeft dat een hoog risico en dat heeft bij jou helemaal verkeerd uitgepakt. Onder onze klanten zijn er webshops met veel minder problemen, maar ik ben het helemaal met je eens dat deze betaalmethode voor de meeste kleinere webshops onverstandig kan zijn. Het hangt o.a. ook van je productcategorie en gemiddelde bestelgrootte af.

 

Ten derde de factoringsmaatschappij: De percentages die jij noemt zijn erg hoog! Wij horen meestal lagere percentages. Welke factoringsmaatschappij heeft je dat aanbod gedaan?

 

 

Link naar reactie
  • 1

Hoi Vossie,

 

Het is allemaal vervelend, maar zoals je al schrijft heb je die regel van achteraf betalen te danken aan de Nederlandse wetgever. Ik ben er ook niet blij mee! Stuur een brief naar het tweede kamer lid van je keuze, wellicht reageert er nog iemand in onze democratie ;-))

het betreft hier een wet die gemaakt is in de tijd dat internet nog helemaal niet bestond en is in de huidige situatie dus volledig achterhaald.

Thuiswinkel.org probeerd ook die wet wel weg te krijgen maar zolang als politisie er zelf geen last van hebben is dat erg lastig (zodra ze er zelf door getroffen zouden worden zou het zo opgelost zijn).

 

Natuurlijk kan je er vanuit gaan dat je nooit op basis van deze wet aangeklaagd zou kunnen worden, maar dat risico is aan jou. Ik durf dat advies niet aan iedereen te geven.

je zal in dit geval de wet wel moeten overtreden of dus omzijlen door klanten (verlicht) afstand te laten doen van die regel aangezien er verder geen goede alternatieven zijn (zie mijn bezwaren op de mogelijke alternatieven).

Wat betreft rembours gaf ik inderdaad al aan dat de kosten bij terugzending heel hoog kunnen zijn. Vandaar mijn advies om kosten door te berekenen aan de klant . Er zullen dan weinig klanten voor rembours kiezen. Overigens is de ervaring in mijn eigen webshops en bij veel van de meer dan 300 klanten dat het percentage terugzendingen niet heel hoog is.

Je kan uiteraard hoge kosten voor rembours in rekening brengen maar geeft weer een negatieve indruk van je bedrijf: he hij bied wel rembours aan maar wat een absurt bedrag aan extra kosten zeg.... dan ga ik wel naar de concurent. dat ondanks dat de andere betaalmethodes wel goedkoper zijn.

daarnaast was bij mij het weigeringspercentage van rembours zendingen afhankelijk van de periode van het jaar tussen de 35 en 60 procent.

Dan acceptgiro. Zoals ik al aangaf heeft dat een hoog risico en dat heeft bij jou helemaal verkeerd uitgepakt. Onder onze klanten zijn er webshops met veel minder problemen, maar ik ben het helemaal met je eens dat deze betaalmethode voor de meeste kleinere webshops onverstandig kan zijn. Het hangt o.a. ook van je productcategorie en gemiddelde bestelgrootte af.

hierbij is het inderdaad afhankelijk van je doelgroep, maar dat wordt in al die "onderzoeken" en bloigs en mensen die het promoten er nooit bijverteld. Ik ken eigenlijk enkel mensen die hier gigantische administraties en openstaande posten hebben overgehouden. Enkel grote ondernemingen met zeer veel financiele reserves en extreem goede geografische data voor beoordelen of mensen wel of niet daarmee mogen betalen lijken dit succesvol te kunnen hanteren.

 

Ten derde de factoringsmaatschappij: De percentages die jij noemt zijn erg hoog! Wij horen meestal lagere percentages. Welke factoringsmaatschappij heeft je dat aanbod gedaan?

 

is al enige tijd terug, maar meeste kwamen niet verder dan globale schattingen te geven en wilde zo en zo al niet verder praten als je geen 500 duizend euro omzet had.

 

mcfactor is 1 van die bedrijven met dergelijke percentages.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Even een reactie op het bericht over de voedingssupplementen, om welke acquirer gaat het in deze kwestie?

Ik heb zelf namelijk tot 1 december bij PaySquare gewerkt en weet dat deze regels daar aan het veranderen (versoepelen) zijn.

Misschien is het daar nu dus alsnog mogelijk om een nieuw contract te krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Marcel

 

 

Link naar reactie
  • 0

Marcel....

Dat is bij paysquare geweest,

dropjes in de vorm van een penis, winegum borsten, het woord apotheek en zo nog een paar onzinnige oorzaken waren de reden dat ik geen nieuw contract kon krijgen.

 

Ik ben dan ook al enige tijd aan het kijken mijn creditcard betalingen via het buitenland te gaan laten lopen (Duitsland b.v.).

 

Helaas voor jou ga ik geen contact met jou opnemen gezien je eerste 2 spam reacties hier op higherlevel.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Mijn excuses als mijn berichten als spam overkomen. Dit is in het geheel niet mijn bedoeling geweest, laat dat duidelijk zijn.

Ik ben per 1 januari een nieuw bedrijfje begonnen waarmee ik de internetondernemer wil helpen en meer duidelijkheid te verschaffen. En via dit forum leek mij dat een uitgelezen mogelijkheid.

Tijdens mijn werkzaamheden bij PaySquare (en de vragen op dit forum bevestigen dit) ben ik erachter gekomen dat er veel onduidelijkheden zijn op het gebied van online betalingsmiddelen.

Ik vraag hier ook helemaal geen geld voor van de ondernemer, dus vind het jammer dat dit als spam word gezien.

Mijn adviezen zijn slechts goede bedoelingen.

Had u met mijn advies graag geholpen maar uiteraard hoeft u mij bij de aanvraag van u contract niet te betrekken en ik wens u er oprecht veel succes mee.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Marcel

 

Link naar reactie
  • 0

IPconsult,

 

Deel je kennis hier gewoon op het forum. Dan hoef je mensen ook niet te vragen contact met je op te nemen.

Voor ons als moderatoren is het ondoenlijk om bij dit soort berichten uit te vinden wat precies iemands intenties zijn.

Om die reden worden vermeldingen van url's en emailadressen, contactverzoeken en wervende teksten simpelweg verwijderd.

Link naar reactie
  • 0

Marcel... gewoon je kennis hier delen en mensen hier van advies voorzien zonder ze je naar je website te sturen of contact op te laten nemen en in je sign inderdaad zoals je nu gedaan hebt je gegevens plaatsen.

Als mensen tevreden zijn over je advies en je ze ook echt wat te bieden hebt op je website krijg je vanzelf mensen die contact met je opnemen.

 

Daniël

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Geen enkel probleem.

In het vervolg zal ik het zeker op deze manier doen.

Was echter nog niet bekend met de regels van het forum dus vandaar dat ik iets te enthousiast gereageerd heb...

Zal vanaf nu adviseren zonder hierbij naar mijn website te verwijzen. Het gaat mij er ook alleen maar om de ondernemers die vragen hebben van dienst te zijn.

In ieder geval bedankt voor de tips!

 

Met vriendelijke groet,

 

Marcel

 

Link naar reactie
  • 0

Vanaf vandaag een account bij Multisafepay genomen, ben benieuwd of het goed gaat werken.

Het is een gok om iemand via een ander systeem te laten betalen maar alles overzichtelijk bij elkaar, meerdere betaal mogelijkheden zal zeker ook helpen.

 

Wat betreft het 50% vooruit betalen. thuiswinkel.org gaat het voor haar leden verplichten, slechte zaak maar goed, ieder zijn keuze. Het weerhoud mij er in ieder geval van om lid te worden. Ookal is het een onderdeel van de wet, ik zal hem niet toepassen. Nu loopt alles op vooruitbetaling en kan ik mijn geld investeren in voorraad ipv advocaten...;-)

Naast een stukje schijnvertrouwen wat het geeft vind ik er weinig voordelen aan zitten.

 

Een goede en betrouwbare wenshop heeft met je eigen inzet te maken, je bekendheid en je mond op mond reclame.

Er zijn te veel kleine (kleding)webshops die denken dit er even bij te doen zonder te investeren, de grote shake down zal dit jaar plaats vinden denk ik.

 

Mijn ervaringen over het betalen zal ik binnenkort plaatsen als de nieuwe webshop live gaat.

Link naar reactie
  • 0

Is het voor een Nederlandse shop niet beter alleen te werken met Ideal,vooruitbetaling? Ik ken enkele grote winkels die dit doen en verliezen hier amper klanten op. Dit is goedkoper,sneller en weinig gezever achteraf.

 

Wij draaien op dit moment twee webshops met drie betaal opties; iDEAL, overschrijving (vooruitbetalen) en contant bij afhalen.

Ik zie op de webshop waar we consumenten elektronica verkopen afhaken bi betalen. Waarschijnlijk willen ze rembours, acceptgiro of creditcard. Gezien de lage marge doen we daar niet aan maar lopen daar wel klanten op mis.

Link naar reactie
  • 0

Om even terug te komen op gebruikerservaringen Multisafepay.

 

Ik gebruik het nu 3 weken en bevalt prima. Drempel was dat op de webwinkelvakdagen de opstartkosten niet in rekening gebracht zouden worden. Dus kon het proberen..

 

Ik kom van een situatie dat klanten eerst vooraf geld overschreven op mijn bank, en nu komt het vertrouwder over dat er een betaaltussenpersoon is.

 

Wat een erg grote plus is dat ik een betaallink naar een klant kan sturen als die iets gekocht heeft wat niet in de webwinkel staat. (bv via advertentiesite).

 

Het gaat als volgt:

-in control center van MultiSafepay log je in.

-Je maakt dan een betaallink met bedrag, omschrijving en klantnaam.

-die link stuur je per mail naar de klant.

-Klant maakt in 1 min een account bij MultiSafepay en kan dan betalen met iDeal (of creditcard als je dat hebt ingesteld).

-Ik krijg direct bericht dat betaling binnen is

- product kan verzonder worden

 

naast multisafepay ga ik ook iDeal rechtstreeks gebruiken en dan kan ik goed kijken waar de klanten voor kiezen.

 

Natuurlijk kan je na een paar maanden pas beetje betrouwbare meetgegevens hebben maar dat van de betaallink wilde ik jullie niet onthouden.

“Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken “

Link naar reactie
  • 0

Vergis je niet dat er verschil zit in de manier waarop psp's hun betalingen aanbieden.

 

Net als bij telecomaanbieders heeft iedereen zijn eigen structuur waarbij de ondernemer zich denkt te onderscheiden. Maar door deze marketing gedachte, die zeker gezond is, word het niet transparanter voor de merchant (webshop eigenaar)

 

Vraag bijvoorbeeld altijd een test account aan. En laat je programmeur een test transactie doen. En let op de service die gegeven word. Het word uiteindelijk het bedrijf dat tussen jou en je inkomsten zit.

 

Zelf werk ik bij een psp die jong en flexibel is. En ik doe verschillende onderzoeken naar onze collega's. Het is een gezonde markt. Maar niet altijd duidelijk voor iemand die niet bekend is.

 

Echter zorg ervoor dat alles duidelijk is voordat je met een psp zee in gaat.

 

Vragen zijn welkom.

 

Groet Wouter

Link naar reactie
  • 0

Vragen over PSP's zijn er genoeg:

 

Waarom is er geen PSP die het volgende kan verzorgen:

 

1) Makkelijke API incl. terugkoppeling met zelf gekozen waardes (?value=).

2) Eigen info op transactieoverzicht van de klant bij omschrijving.

3) Maandelijkse kosten: Niet of lage instap.

4) Transactiekosten: Niet óf %tueel óf < 1 euro.

5) Geen (extra) login voor de klant

6) Betrouwbaar

 

ABN Ideal basis, wat we vooralsnog gebruiken vraagt 70 cent per transactie. Ons goedkoopste artikel is 3,35. Dat is een slechte verhouding. Binnenkort gaan ze ook nog eens 20 transacties per maand als fee doorberekenen. Wij zijn net begonnen met binnenkort de 2de shop dus die 20 transacties halen wel wel, gezien over 2 shops. Die 2de url mag je ingeven als verkeersbron, echter wordt de klant terug gekoppeld naar 1 vaste url. Terugkoppeling van de betaling geschied per mail en niet realtime. Dat zijn allemaal dingen die niet meer van deze tijd zijn.

 

Multisafepay heeft een eigen login nodig (waarom?!). Vind ik dus ook niets. De hele site is gebouwd op snelle en transparante afhandeling.

 

Etc.

 

p.s Mocht iemand een PSP kennen die ons wel van dienst kan zijn, ik hou me aanbevolen!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

Een lekkere kluif of groot bot voor uw hond?

 

Webshopsoftware: http://accret.nl, ontwikkelen in opdracht en eigen beheer!

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Indien je een bankoverschrijving wilt laten verlopen via Multisafepay, is het dan noodzakelijk dat de rekeninghouder overeenstemd met de geregistreerde op Multisafepay ?

(Met andere woorden; indien persoon 1 als klant geregistreerd is bij Multisafepay en een rekening heeft te betalen, mag persoon 2 dan een betaling verrichten van zijn eigen bankrekening naar de "schuldeiser" van persoon 1 ? (onder vermelding van bestel/betaal gegevens uiteraard)

 

Kan me praktijkvoorbeelden voorstellen waarbij hier gebruik van gemaakt wordt.

 

Gr,

Johan

Link naar reactie
  • 0

Vragen over PSP's zijn er genoeg:

 

Waarom is er geen PSP die het volgende kan verzorgen:

 

1) Makkelijke API incl. terugkoppeling met zelf gekozen waardes (?value=).

2) Eigen info op transactieoverzicht van de klant bij omschrijving.

3) Maandelijkse kosten: Niet of lage instap.

4) Transactiekosten: Niet óf %tueel óf < 1 euro.

5) Geen (extra) login voor de klant

6) Betrouwbaar

 

ABN Ideal basis, wat we vooralsnog gebruiken vraagt 70 cent per transactie. Ons goedkoopste artikel is 3,35. Dat is een slechte verhouding. Binnenkort gaan ze ook nog eens 20 transacties per maand als fee doorberekenen. Wij zijn net begonnen met binnenkort de 2de shop dus die 20 transacties halen wel wel, gezien over 2 shops. Die 2de url mag je ingeven als verkeersbron, echter wordt de klant terug gekoppeld naar 1 vaste url. Terugkoppeling van de betaling geschied per mail en niet realtime. Dat zijn allemaal dingen die niet meer van deze tijd zijn.

 

Multisafepay heeft een eigen login nodig (waarom?!). Vind ik dus ook niets. De hele site is gebouwd op snelle en transparante afhandeling.

 

Etc.

 

p.s Mocht iemand een PSP kennen die ons wel van dienst kan zijn, ik hou me aanbevolen!!!

 

Ik werk zelf met Buckaroo en heb 2 online shops.

Alles werkt goed naast elkaar.

En kan dmv een login alle transacties real time volgen.

 

Het enige wat ik niet snap is dat je niet met een login wilt werken om je betalingen te zien (of ik heb het verkeerd gelezen), maar het lijkt mij vrij logisch dat je moet inloggen om je inkomende betalingen te bekijken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.