Wegens emigratie wil ik uit een vof stappen. Nu vraag ik me af wat een redelijke prijs is om me te laten uitkopen?
Het bedrijf is een goedlopende ambachtelijke dienstverlener, welke 8 jaar bestaat en in de laatste 5 jaar van 1 naar 3 personeelsleden is gegaan. De naam is redelijk beter bekend in vergelijking met even grote concurenten. Er is geen Onroerend goed in bezit.
Verder nog wat cijfers om de verhoudingen duidelijk te maken;
Omzet 300.000
Totale winst 80.000
voorraden 8000
inboedel/wagenpark 50.000
Er zijn geen schulden.
Het aktieve klantenbestand is ongeveer 200 stuks en de klanten zijn bijna allemaal net zo bekent met mij als met mijn compagnon. Veel klantenverlies is dan ook onwaarschijnlijk.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat een eerlijke prijs is om te vragen van mijn compagnon, zodat we dit in goede harmonie kunnen afsluiten!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Brit
Brit
Hallo Allemaal,
Wegens emigratie wil ik uit een vof stappen. Nu vraag ik me af wat een redelijke prijs is om me te laten uitkopen?
Het bedrijf is een goedlopende ambachtelijke dienstverlener, welke 8 jaar bestaat en in de laatste 5 jaar van 1 naar 3 personeelsleden is gegaan. De naam is redelijk beter bekend in vergelijking met even grote concurenten. Er is geen Onroerend goed in bezit.
Verder nog wat cijfers om de verhoudingen duidelijk te maken;
Omzet 300.000
Totale winst 80.000
voorraden 8000
inboedel/wagenpark 50.000
Er zijn geen schulden.
Het aktieve klantenbestand is ongeveer 200 stuks en de klanten zijn bijna allemaal net zo bekent met mij als met mijn compagnon. Veel klantenverlies is dan ook onwaarschijnlijk.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen wat een eerlijke prijs is om te vragen van mijn compagnon, zodat we dit in goede harmonie kunnen afsluiten!
Bij voorbaat dank, Brit
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15237-uit-vof-stappen/Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag