• 0

Entr-ID : Uw mening

Beste forumleden,

 

hier en daar had ik al wel eens iets laten horen van mijn concept Entr-ID, maar nu is dan ook tijd om het geheel te presenteren.

 

Ik heb een persbericht in de bijlage van dit bericht gezet, om zo te voorkomen dat dit wellicht als spam wordt gezien.

 

Ik zou dan ook willen vargen of jullie het bericht willen lezen en eventuele vragen en/of opmerkingen willen plaatsen.

 

Alvast bedankt,

persbericht.pdf

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wel balen, koop ik een ticket voor een leuk concert en dan wordt ik ziek? Normaal gesproken zou ik mijn kaartje(s) aan iemand anders geven, maar dat kan nu niet meer neem ik aan?

 

Je kunt nu dus ook niet meer meerdere kaarten kopen voor een concert? Want ze moeten op de persoon gezet worden, dus in de rij liggen voor vrienden is er niet meer bij?

 

Ik kan wel makkelijk bewijzen dat ik niet geweest ben en dus mijn geld terugvragen?...zomaar wat vragen die bij me opkwamen...

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wel balen, koop ik een ticket voor een leuk concert en dan wordt ik ziek? Normaal gesproken zou ik mijn kaartje(s) aan iemand anders geven, maar dat kan nu niet meer neem ik aan?

 

Je kunt nu dus ook niet meer meerdere kaarten kopen voor een concert? Want ze moeten op de persoon gezet worden, dus in de rij liggen voor vrienden is er niet meer bij?

 

Ik kan wel makkelijk bewijzen dat ik niet geweest ben en dus mijn geld terugvragen?...zomaar wat vragen die bij me opkwamen...

 

 

 

Goede vragen..

 

VRAAG 1: Het is inderdaad zo dat je niet zomaar je Entr-ID of de bijbehorende ticket aan iemand kan geven, dat heeft te maken met het verminderen van illegale handel, maar… Het is zo dat je gemakkelijk via een webportal je ticket kan overschrijven naar een andere Entr-ID pashouder. Beide partijen krijgen hierna een autorisatie email waarop ze beiden akkoord gaan met de ruil van tickets.

 

VRAAG 2: je kan net als nu meerdere tickets kopen, hiervoor moet je wel de Entr-ID nummers van de andere kopers invullen, je kan zo gemakkelijk voor meerdere personen een kaartje kopen, en bijvoorbeeld via IDEAL betalen.

 

VRAAG 3: Tickets kunnen 1 of 2 dagen voor de sluiting van de verkoop teruggeschreven worden. Dat kan ook via de internet site en/of fysieke verkooppunt. Of de optie van geld terug ook kan als de verkoop al gesloten is, heeft geheel te maken met het feit of de organisator dit wil.

 

Ik hoop zo je vragen goed te hebben beantwoordt..

Link naar reactie
  • 0

Kan ik iemand 2 kaartjes cadeau doen? Uiteraard kan ik dan niet zijn ID vragen want dan weet diegene het al! En wachten tot na de verjaardag kan uiteraard ook niet want dan zijn de beste kaartjes al uitverkocht.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Hallo, Luc.. ook dat is een goede vraag.

 

We zijn bezig met een cadeau optie tijdens de verkoop van kaartjes, je krijgt een reserveringsnummer waar de kaarthouder later zijn entr-id nummer kan invoeren.

 

(je kan met deze optie niet meer dan 4 kaartjes kopen, om ook hier de illegale handel tegen te gaan.)

Link naar reactie
  • 0

Wie betaalt de benodigde investeringen?

 

Hoe zit het met de privacy, mag disco2 je zomaar weigeren omdat disco1 iets in een landelijke database heeft laten vastleggen?

 

Hoe krijg je voldoende deelnemers om het aantrekkelijk te maken en niet weer als zóveelste pasje in de portemonnee te eindigen? Beginnen in een bepaalde regio?

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

De landelijke database, het persoonsgebonden pasje, de foto op het pasje en de vele registraties zijn voor mij een reden om nooit van een dergelijk systeem gebruik te willen maken. De vraag is niet of u een handig systeem kunt leveren, want dat kunt u gerust. Het principe heeft echter te maken met standpunten over privacy en de vraag in hoeverre mensen bereid zijn hun privacy op te geven voor gebruikersgemak.

 

Verder speelt er ook een praktische overweging mee. Met 1 pasje toegang tot systemen. Leuk, dacht ik, toen ik dat ooit een ondernemer hoorde zeggen. Inmiddels heb ik 20 keer 1 pasje in mijn portemonnee zitten. Men is vergeten dat mensen van meerdere type systemen gebruik maken in het leven.

Link naar reactie
  • 0

De landelijke database, het persoonsgebonden pasje, de foto op het pasje en de vele registraties zijn voor mij een reden om nooit van een dergelijk systeem gebruik te willen maken. De vraag is niet of u een handig systeem kunt leveren, want dat kunt u gerust. Het principe heeft echter te maken met standpunten over privacy en de vraag in hoeverre mensen bereid zijn hun privacy op te geven voor gebruikersgemak.

 

Verder speelt er ook een praktische overweging mee. Met 1 pasje toegang tot systemen. Leuk, dacht ik, toen ik dat ooit een ondernemer hoorde zeggen. Inmiddels heb ik 20 keer 1 pasje in mijn portemonnee zitten. Men is vergeten dat mensen van meerdere type systemen gebruik maken in het leven.

 

Met bovenstaande opmerkingen ben ik het grotendeels eens, echter:

 

- dergelijke systemen zullen wel meer de intrede doen en in de toekomst is het nog maar de vraag of je er nog omheen kan. Privacy blijft altijd een gevoelig onderwerp, ook bij bestaande oplossingen. Denk aan de verschillende loyaliteitsprogramma's zoals Airmiles, de ontwikkelingen van het landelijke beschikbare EPD (elektronisch patient dossier) en de persoonlijke pagina van de overheid (zie www.ictu.nl) Bij allen was en is privacy een issue, echter airmiles kent veel gebruikers en het zal niet mogelijk zijn om niet "mee te doen" aan de andere genoemde toepassingen. Als het nut (of het voordeel) maar duidelijk aanwezig is (en dat is bij Entr-ID wellicht aanwezig --> verhogen veiligheid, als je weet dat er geen "foute gasten" komen, dan ga je prettiger naar de disco en tegengaan illegale verkoop, meer kans op betaalbare kaartjes) dan zullen langzamerhand dergelijke systemen zijn intrede vinden. Maar het blijft een strijd van privacy versus nut/voordeel.

 

Enige tijd geleden was er zelfs een oplossing waarbij bezoekers van discotheken een chip onderhuids aangebracht kregen. Hiermee konden ze toegang krijgen en de barman mee betalen....maar deze oplossing was natuurlijk uit te breiden met talloze toepassingen.

 

- De vraag is pok of een pasje het ideale medium is. Ik heb ook diverse pasjes bij me en dan laat ik de klantenpasjes nog thuis. 1 medium zal de ideale oplossing zijn. 1 pas, chip, ponskaartje ;-) , multi-use-mobiel, biometrie etc. waar alles mee kan, dat is de ontsluiting waarbij de gebruikers zo min mogelijk last heeft. De overheid heeft voorbeelden met de DIGI-D en PIP (persoonlijke internet pagina) Generieke oplossingen voor diverse overheidsdiensten. (net als de bankpas overigens, met chip en pinfunctionaliteit)

 

Entr-ID is wat mij betreft een oplossing, maar de weg naar het ideaal is nog lang....

 

Succes!

 

Paul

 

verkoop - marketing - communicatie

 

Resultaatgericht en altijd helder.

 

www.helder-resultaat.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor al uw reacties, alleen de discussie heeft al tot gevolg dat we wat meer gaan nadenken over oplossingen.

 

Privacy is een gevoelig onderwerp en vooral een kostbaar goed. Het is dan ook belangrijk om te melden dat Entr-ID nooit meer gegevens laat zien dan dit ook met een normale ID controle gebeurd. Zo zal een discotheek portier bijvoorbeeld enkel de naam en geboorte datum zien van deze persoon. Net wat nodig zal zijn om ervoor te zorgen dat de bezoeker kan genieten van zijn uitje zonder zich zorgen te hoeven maken voor zijn/haar veiligheid.

 

De gegevens staan op de 1e plaats niet op de pas zelf ( een vervelend punt bij o.a. de OV Chipkaart) en persoonsgegevens zullen niet voor marketing doeleinden gebruikt worden.

 

Het is inderdaad triest dat dit soort maatregelen nu gaan krijgen, maar het feit dat het dat wel doet, heeft ons er toe doen besluiten om het systeem te ontwikkelen.

 

Nogmaals bedankt voor alle vragen en opmerkingen, dit draagt dan ook zeker bij aan de ontwikkeling

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wie betaalt de benodigde investeringen?

 

Hoe zit het met de privacy, mag disco2 je zomaar weigeren omdat disco1 iets in een landelijke database heeft laten vastleggen?

 

Hoe krijg je voldoende deelnemers om het aantrekkelijk te maken en niet weer als zóveelste pasje in de portemonnee te eindigen? Beginnen in een bepaalde regio?

 

Ook bedankt voor deze reactie.

 

Entr-ID is enkel een preventie systeem. Het is dus niet zo dat discotheken op basis van het systeem zomaar mensen mogen weigeren.

 

Wel zijn we bezig om de politie en justitie in het traject te laten participeren. Denk bijvoorbeeld aan een eigen inlog in het systeem voor politie, zodat bij een overtreding waarbij een proces verbaal is aangemaakt, er wel een blokkade op de pas gezet kan worden.

 

( Het Nederlandse strafrecht zegt overigens wel dat als de straf of boete is vervallen, de betreffende persoon weer blanco door kan gaan, dit geldt natuurlijk ook bij Entr-ID)

 

Wat betreft de investeringen etc.... we hebben er natuurlijk wel voor gezorgd dat het businessmodel rond en kloppend is. :-X ;)

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Pauls,

 

daar heb je inderdaad niet overheen gelezen, maar we hebben er wel een oplossing voor.

 

De pas wordt aangevraagd doormiddel van een 3 dubbele ID controle.

 

1) Je kan je Entr-ID formulier van internet downloaden, en invullen met je persoonsgegevens.

Hiermee, + een pasfoto en identiteitskaart, ga je naar een fysiek verkooppunt. daar worden de gegevens gecontroleerd, de ID pas gekopieerd en verstuurt naar Entr-ID

 

2) als de gegevens bij Entr-ID aanwezig zijn, zal degene die jouw pas aanmaakt, nogmaals een ID controle uitvoeren doormiddel van de toegezonden gegevens.

 

3) Als je met je Entr-ID pas de eerste keer naar een gelegenheid gaat, staat deze nog op de "start-hold" zodra je dat toegang wil tot de gelegenheid, dient een medewerker nog 1 keer je Entr-ID te controleren met je identiteitskaart.

 

hierna is de start-hold opgeheven en kan je altijd naar binnen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wanneer gaat het persbericht de deur uit ? Zijn hier nog aanpassingen in te doen? Of was je dat niet meer van plan?

 

Er zijn namelijk her en der wat dingen die ik zou veranderen als je het opstuurt. Laat maar weten of je ook daarover opmerkingen wilt krijgen...

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Als ik me klaarblijkelijk toch moet legitimeren en al wettelijk verplicht ben om een legitimatiebewijs bij me te dragen, waarom dan al dat extra gedoe? Ik zou mijn ID-kaart ook voor een scanner kunnen houden die al dan niet aangeeft of ik wel of niet naar binnen mag. Of beter nog, in verband met de privacy: iedereen binnen laat met een geldige ID die niet op de zwarte lijst staat.

 

Dan hoeft een dergelijk systeem alleen de raddraaiers in de database te houden in plaats van dat iedereen zich bij voorbaat moet registreren.

Link naar reactie
  • 0

Dat lijkt de meest makkelijke manier, maar dat is het niet.

een van de belangrijkste punten is de overheid met haar bureaucratie, voordat een dergelijk systeem geïntegreerd gaat worden in de ID kaart, zijn we vele jaren verder.

 

Het feit dat Entr-ID niet alleen maar een entree en identiteitspas is, krijgt het commercieel ook wat voeten in de aarde.

Link naar reactie
  • 0

 

Hoe zit het met de privacy, mag disco2 je zomaar weigeren omdat disco1 iets in een landelijke database heeft laten vastleggen?

 

Entr-ID is enkel een preventie systeem. Het is dus niet zo dat discotheken op basis van het systeem zomaar mensen mogen weigeren.

 

Persbericht:

"Wanneer men zich heeft misdragen tijdens het uitgaan, kan de desbetreffende medewerker een tijdelijke melding op de pas plaatsten. Waneer deze persoon vervolgens naar een andere discotheek wil gaan, verschijnt er tijdens controle van de ID kaart en het betalen van de entree een melding op de computer van de caissière. Deze melding geeft aan dat de desbetreffende persoon zich eerder heeft misdragen tijdens het uitgaan of evenement. Zo kan de desbetreffende discotheek deze persoon extra in de gaten houden. Mocht er voorheen een vergrijp zijn gepleegd waar politie en/of justitie aan te pas is gekomen, kan de medewerker besluiten om deze persoon geen toegang te verlenen aan de desbetreffende gelegenheid, om zo herhaling te voorkomen."

 

De kans zit er natuurlijk heel dik in dat de horecabedrijven dit wél gaan gebruiken als een soort Zwarte Lijst, ook al is dat officieel niet de bedoeling. En in dat geval ben je denk ik verplicht e.e.a. te laten voldoen aan de eisen van het CBP.

 

Op http://www.cbpweb.nl/themadossiers/th_zwl_start.stm kun je het een en ander lezen over 'Zwarte Lijsten' en wanneer ze wel en niet mogen worden gebruikt.

 

Waarschuwings- of signaleringslijst

Een anderssoortige zwarte lijst is een waarschuwings- of signaleringslijst. Bedrijven, organisaties of instellingen proberen elkaar via deze lijst te waarschuwen voor (gedragingen van) bepaalde personen. Deze personen op de lijst mogen niet automatisch van belangrijke diensten of voorzieningen worden uitgesloten. Eerst moet de afweging gemaakt worden of de aanleiding waarom iemand op de lijst is gezet, reden is hem of haar een bepaalde dienst of voorziening te weigeren.

 

En:

Houd bij het werken met zwarte lijsten in de praktijk rekening met de onderstaande punten:

 

1. Zorg voor een goede (schriftelijke) onderbouwing waarin het belang van een zwarte lijst beargumenteerd wordt.

2. Beargumenteer waarom het bedrijfsbelang zwaarder weegt dan het privacybelang van de betrokkenen.

3. Verklaar waarom het doel, bijvoorbeeld preventie van personeelsfraude, niet op een andere -voor betrokkenen minder ingrijpende- manier kan worden gerealiseerd.

4. Houd bij het inrichten van een zwarte lijst rekening met de rechten van de betrokkenen. De checklist Zwarte Lijsten biedt een handreiking om een zwarte lijst zo zorgvuldig mogelijk in te richten.

5. Leg in een procedure of protocol vast hoe iemand inzage kan krijgen in de gegevens die over hem of haar in het systeem zitten en hoe wordt omgegaan met de overige rechten van de betrokkene.

6. Een zwarte lijst moet vooraf gemeld worden bij het CBP, dus al bij het voornemen een zwarte lijst aan te leggen.

7. Worden er op een zwarte lijst strafrechtelijke gegevens of gegevens over onrechtmatig of hinderlijk gedrag geplaatst met de bedoeling deze informatie te delen met anderen, dan moet er bij de melding van de zwarte lijst een Voorafgaand Onderzoek aangevraagd worden. Het CBP zal bij een voorafgaand onderzoek onderzoeken of het belang bij een zwarte lijst te rechtvaardigen is en toetsen of er voldoende waarborgen zijn. Het informatieblad Voorafgaand Onderzoek geeft meer informatie hierover.

8. Het CBP heeft de mogelijkheid een boete op te leggen als een zwarte lijst niet gemeld wordt, als een zwarte lijst onjuist of onvolledig is gemeld of als de wijzigingen in het beleid ten aanzien van een zwarte lijst niet (tijdig) zijn doorgegeven. Daarnaast kan het CBP bestuursdwang toepassen of een dwangsom opleggen indien de Wbp op andere punten overtreden wordt.

 

'k Neem aan dat je dit allemaal goed hebt geregeld?

Link naar reactie
  • 0

Beste Jan-Pieter, uiteraard hebben wij meerdere malen contact gehad met het CBP omtrent deze regels.

Aan alle eisen en plichten zal worden voldaan met Entr-ID.

 

Ook is het zo dat deze manier van preventie niet geheel nieuw is, dit wordt reeds al toegepast op zowel klein als grootschalige manieren.

 

bedankt voor je feedback en tijd die je in deze discussie hebt gestoken

 

< de database met persoonsgegevens moet overigens ook onder toezicht van een daarvoor bevoegde instelling staan, ook dit is bij ons het geval >

 

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het hele digitale ID zowiezo flink op de schop genomen moet worden.

Virtuele identity groeit exponentieel, maar het is totaal niet allesomvattend.

Ik denk dat we in de komende jaren naar een universeel paspoort/ID toe gaan, waarin al je voorkeuren, accounts, registraties, belastinginfo, boetes, klantnummers, concerten waar je niet in mag etc.. in staan.

 

Natuurlijk wordt het een enorm veiligheids issue, maar ik denk dat we er wel naar toe groeien.

Link naar reactie
  • 0

Je geeft aan dat de persoonsgegevens niet voor marketingdoeleinden worden gebruikt. Nu doe ik de marketing van twee discotheken waarbij de één op ons pasjes-systeem draait. Dingen zoals een block-list zitten er ook gewoon op, maar het belangrijkste van het systeem is voor de uitbater de marketing-mogelijkheden. Bovendien wil je klanten binden, een horeca-uitbater bind op die manier zijn bezoeker ook aan de concurrenten. Hoe kun je dit soort ondernemers over de streep trekken? Of is dit een verloren zaak?

Link naar reactie
  • 0

Eerlijkgezegd zit het mij qua privacy niet erg lekker, een centrale database die bijhoudt waar je zoal naar binnen gaat en dergelijke. Je een beetje anoniem kunnen bewegen is m.i. een groot goed dat ik niet zomaar zou opgeven.

 

Nu denk ik dat ik daar lang niet de enige in ben, en dat kan wel eens een probleem worden voor een systeem als dit. Horecagelegenheden die het systeem gaan gebruiken kunnen geen mensen op een andere manier (bijv kaartje aan de deur kopen) toegang verlenen, aangezien daarmee de preventie en repressieve werking teniet wordt gedaan. Dat betekent dus verlies van klanten die pertinent tegen dit soort systemen zijn.

 

Ik weet niet om hoeveel mensen dat zou gaan en of het verlies van hun klandizie opweegt tegen de geboden voordelen - maar het lijkt me wel iets om rekening mee te houden.

Link naar reactie
  • 0

Laat ik het zo zeggen:

In principe zou ik hier voorlopig niet aan meewerken. Ik wordt nu al gek van de gamma-, AH-, shell-, airmiles passen die ik allemaal in mijn portemonee had zitten. Ik zeg had, want het enige dat ik er nu nog in heb is mijn rijbewijs, vaarbewijs, duikbrevet en bankpas.

 

Ik werd er helemaal gek van.

 

Komt nog een keer bij dat ik naar een verkooppunt toe moet met mijn ID en ik kan niet voor het hele gezin kaartjes kopen. Moet ik met mijn broertje van 13 die ik mee wil nemen naar een voorstelling van Andre van Duin of een Concert van Faithless eerst langs een verkooppunt.

 

Tsjah, maar als je een bedrijf als MOJO meekrijgt, dan zitten we met de gebakken peren, want ik wil ook wel naar Faithless.

 

Kortom ik denk dat we met elkaar weinig te protesteren hebben als een groot bedrijf hiermee in zee gaat.

 

Het feit dat ik geen 4 kaartjes op 1 ID kan kopen vind ik het grootste nadeel. Privacy hebben we toch al niet meer tegenwoordig.

Link naar reactie
  • 0

Privacy hebben we toch al niet meer tegenwoordig.

 

Als we het allemaal zo gemakkelijk opgeven inderdaad niet. Ik vind het ergens wel storend hoe gemakkelijk men privacy opgeeft voor zogenaamde veiligheid, een klein financieel voordeeltje, wat gemak of zelfs voor helemaal niets.

 

Maar goed, die keuze is voor iedereen aan zichzelf. Het vervelende aan een systeem als Entr-id is dat het een situatie veroorzaakt waarbij je niet meer voor een optie met privacy kan kiezen. Nu vind ik dat voor bijvoorbeeld een vliegreis nog wel acceptabel, maar voor een concertkaartje of de toegang tot een club is het mij een brug te ver.

Link naar reactie
  • 0

Er spelen verschillende aspecten in deze Entry-ID mogelijkheid.

 

1) Privacy. Deels kan dat opgelost worden door een scheiding in de database, en functiescheiding van mensen die toeganghebben tot de database. 1 met identificatie (koppeling met paspoort of ID), de 2e met bezoekgegevens. Een portier in een disco hoeft alleen te kunnen zien obv mijn Entry-ID, of ik een mogelijk probleem ben voor disco of voor andere bezoekers. Via een stoplicht antwoord (rood = weigeren, groen = naar binnen) is mijn privacy nog steeds gewaarborgd. Idem voor voetbalwedstrijden, concerten etc.

 

2) loyalty binding. Ik wil als Entry-ID houder zelf kunnen aangeven welke loyaltygegevens mogen worden bijgehouden door welk type aanbieder.

 

3) Om het aantrekkelijk te maken voor mensen om zo'n Entry-ID te hebben, moet je een mooie korting aanbieden, anders zitten er vermoedelijk te weinig voordelen aan. Als disco kun je misschien alleen mensen toelaten die 'groen' door de Entry-ID check heen komen. Kost in het begin klanten, maar met een hele goede voorbereiding kan ik me voorstellen dat mensen dan toch wel kiezen voor zo'n disco, itt tot een disco waar het elke week hommeles is.

 

Het hele systeem zal staan of vallen met het gemak voor de gebruiker van de kaart. Nog een pasje erbij kan alleen bij grote voordelen en minimaal gedoe. Als ik alleen al de aanvraagprocedure lees denk ik, 'no way José...' Maar goed, ik doe ook niet aan Airmiles, zegeltjes plakken, klantenkaarten of andere ongein. Ik onderhandel wel rechtstreeks met de verkopers. ;D

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

Je kunt nu al op je klompen aanvoelen dat iedere stad zijn eigen pasjes systeem heeft. Dat nodigt niet echt uit om eens in een andere stad te gaan stappen.

 

Eigenlijk zie je hetzelfde drama terug op het gebied van parkeerbeleid (tig systemen) en recent met de ov-shitkaart.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.