• 0

vechtsport-bemiddeling - waar op letten?

Allereerst zal ik even uitleggen wat ik doe, anders snapt niemand waar ik het over heb... ;D

 

----------

Ik heb sinds kort een eenmanszaakje, werkzaam als bemiddelings-persoon tussen vechtsporters en evenementen.

Wat ik doe is als volgt... ik ga op zoek naar vechtsporters en zoek voor hen een evenement om heen te gaan (om daar dus te vechten, of een demo te doen of wat er op dat moment te doen is).

Ook viceversa doe ik zaken, dus als een evenement op zoek is naar een vechtsporter om een bepaald plekje op te vullen, ga ik voor hen op zoek naar die bepaalde sporter.

 

Ik ben dus geen manager ofzo, maar werk púúr als tussenpersoon die bemiddeld tussen beide partijen.

----------

 

Anyway, mijn vraag is als volgt;

 

- A.s. maandag heb ik een afspraak bij een accountant, omdat ik mezelf zo goed mogelijk wil indekken tegen elke vorm van financiele blunders.

Vandaar dat ik dus ook alleen op contract ga werken.

(dat laat ik dus door die accountant opstellen, ik heb al geinformeerd over de prijs en die staat me wel aan)

 

Bij deze wil ik graag jullie raad... aan welke aandachtspunten moet ik maandag allemaal denken?

 

 

********

Zelf dacht ik aan de volgende punten (als ik iets vergeet hoor ik het graag):

 

- Mocht een sporter geblesseerd raken op het evenement waar ik hem/haar neerzet, dan wil ik niet aansprakelijk zijn.

 

- Stel nou eens, dat ondanks het contract een sporter toch op het allerlaatste moment afhaakt. Ook dan wil ik niet aansprakelijk zijn.

 

Mocht er de 1 of andere reden iets niet doorgaan (zie hierboven), dan moet de schadepost betaald worden door de sporter.

 

 

- Hoe zit het met mijn inkomsten... zit ik als agency vast aan een procentueel vast bedrag wat ik verdien aan een optreden van een sporter?

Bv... een sporter vraagt voor een optreden 450 euro, is er dan wettelijk voor mij slechts een klein percentage dat ik MAG vragen? Of mag ik van tevoren een X-bedrag voor mezelf rekenen, en dat bedrag gezamenlijk neerleggen bij het evenement als onze totale kostprijs?

"One Aim"

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je mag gerust een fee er op leggen uiteraard. Als je het te gek maakt prijs je jezelf vanzelf uit de markt.

 

Is die accountant tevens jurist? Ik zie de link tussen accountant (de persoon die mijn boekhouding controleert) en het juridisch correct opzetten van een overeenkomst niet echt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 141 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.