• 0

Voorstel van doorbreking van de bierbrouwerijen-oligarchie.

LS,

Ik ben op zoek naar van de grote brouwerijen onafhankelijke horecaondernemers die geinterresseerd zijn in een lage- en stabiele prijs van (hoogwaardig) bier. Omdat ik kan voorzien uit eigen brouwerij(-en) hoop ik eens en voor altijd het spelletje van de oligarchen te doorbreken door een doorzichtige gezamenlijke strategie, en ben eventueel bereid tot lange termijn-kontrakten.

Graag verneem ik van U.

Johan Travers.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 2

Suggestie: slik je frustratie in en presenteer het positief. Begin een cooperatie van geuzentappers. Biergeuzen! Piratenpils. Verzetsbier. Lekker stout, koel verzetje. Mik op de vakpers en de publiekspers, doe iets met grote publieksevenementen of concertzalen. Sponsor een band. Maar maak het niet te ingewikkeld, met oligarchieën en oligopolieën enzo. Dat schuimt teveel.

 

Proost! ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Suggestie: slik je frustratie in en presenteer het positief. Begin een cooperatie van geuzentappers. Biergeuzen! Piratenpils. Verzetsbier. Lekker stout, koel verzetje. Mik op de vakpers en de publiekspers, doe iets met grote publieksevenementen of concertzalen. Sponsor een band. Maar maak het niet te ingewikkeld, met oligarchieën en oligopolieën enzo. Dat schuimt teveel.

 

Proost! ;D

Superreactie van Twa, een dikke geuzenreus verdient.

 

@Johan, als je klaar bent met je opzet wil ik er wel meer over horen, misschien dat ik iets voor je wil/kan betekenen.

 

Ard

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.