• 0

Ondernemer in spe: hoe en waar te importeren?

Beste mensen,

 

Hopelijk kunnen jullie me helpen met een aantal vragen met betrekking tot import.

 

Ik vind ondernemen hartstikke leuk, maar ik heb er 0.0 ervaring mee, laat staan met het importeren van een eenvoudig product. Ik heb een mooi idee voor een simpel plastic product dat nog niet op de markt is. Ik heb inmiddels een aantal dingetjes gelezen en de volgende vragen.

 

Waar je producent te zoeken?

- Oost-Europa (makkelijker en directer contact, maar duurder?)

- China (goedkoop maar lastiger te regelen)

- Ander aziatisch land?

 

Ik wil eerst een paar sampeltjes laten maken, dan een grotere oplage voor sampling onder potentiele kopers maar dan een container laten komen.

 

Hoe regel ik het containertransport?

- CIF? Of voor een groot deel zelf regelen om kosten te besparen?

 

Ik heb tijd, marketing ervaring en veel zin om te ondernemen, maar dit vind ik lastige vragen om zelf te beantwoorden. Hopelijk hebben jullie enige ervaring en kennis die jullie kunnen delen!

 

Heel veel dank voor jullie hulp en adviezen!!!

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zoals René in verkapte vorm al opmerkt, verdiep je eerst eens iets meer in wat ondernemerschap precies onhoud.

In de forum reglementen staat ook duidelijk vermeld dat wij van mensen verwachten dat zij zich eerst verdiepen in het onderwerp alvorens een vraag te stellen.

 

Je bent begonnen met een vraag op een ander subforum, ook daarvoor geldt, lees je eerst eens in. Begin eens met de faq van het betreffende forum door te nemen en bekijk dan nogmaals welke vragen er dan voor jou nog niet beantwoord zijn.

 

Begin ook met het opzetten van een businessplan.

 

Dit topic gaat op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.