Op dit moment ben ik bezig met de ontwikkeling en bouw van een website met een dienstverlening voor het bedrijfsleven. Deze dienstverlening is gericht op, en gaat over de toepassing(en) van flexibiliteit van arbeid.
De dienstverlening is branche- en regio onafhankelijk. Zoals het er nu uitziet gaat de site binnen de aankomende twee weken live.
De functionaliteiten bestaan o.a. uit;
eigen account,
plaatsen van en reageren op advertenties
contact met andere deelnemers (intern mailsysteem)
bericht notificatie d.m.v. e-mail
Er is geen tussenkomst en/of afhankelijkheid van derden. En nee geachte HL-leden, het is niet de zoveelste vacaturesite!
Omdat we eerst een tijdje willen draaien en testen met grote(re) gebruikersgroepen is gebruik ervan kosteloos. Het is nu nog niet duidelijk hoelang deze periode gaat duren.
Echter, het is op termijn eventueel de bedoeling het gebruik ervan te koppelen aan verschillende (zeer betaalbare) abonnementsvormen.
De vraag is of het in de start-up fase verstandig is op de site hiervan al melding te maken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
GJflex
GJflex
Geachte mede HL-Leden,
Graag ontvang ik jullie input op het volgende.
Op dit moment ben ik bezig met de ontwikkeling en bouw van een website met een dienstverlening voor het bedrijfsleven. Deze dienstverlening is gericht op, en gaat over de toepassing(en) van flexibiliteit van arbeid.
De dienstverlening is branche- en regio onafhankelijk. Zoals het er nu uitziet gaat de site binnen de aankomende twee weken live.
De functionaliteiten bestaan o.a. uit;
eigen account,
plaatsen van en reageren op advertenties
contact met andere deelnemers (intern mailsysteem)
bericht notificatie d.m.v. e-mail
Er is geen tussenkomst en/of afhankelijkheid van derden. En nee geachte HL-leden, het is niet de zoveelste vacaturesite!
Omdat we eerst een tijdje willen draaien en testen met grote(re) gebruikersgroepen is gebruik ervan kosteloos. Het is nu nog niet duidelijk hoelang deze periode gaat duren.
Echter, het is op termijn eventueel de bedoeling het gebruik ervan te koppelen aan verschillende (zeer betaalbare) abonnementsvormen.
De vraag is of het in de start-up fase verstandig is op de site hiervan al melding te maken.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties,
met groet,
Gert-Jan
[titel aangepast - mod]
Tell the world what you are going to do,
but prove it first!
flexibiliteit kan ook anders; www.flexbeurs.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15329-hoe-site-lanceren-voor-flex-arbeid/Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag