• 0

Hoe site lanceren voor flex-arbeid?

Geachte mede HL-Leden,

 

Graag ontvang ik jullie input op het volgende.

Op dit moment ben ik bezig met de ontwikkeling en bouw van een website met een dienstverlening voor het bedrijfsleven. Deze dienstverlening is gericht op, en gaat over de toepassing(en) van flexibiliteit van arbeid.

De dienstverlening is branche- en regio onafhankelijk. Zoals het er nu uitziet gaat de site binnen de aankomende twee weken live.

De functionaliteiten bestaan o.a. uit;

eigen account,

plaatsen van en reageren op advertenties

contact met andere deelnemers (intern mailsysteem)

bericht notificatie d.m.v. e-mail

 

Er is geen tussenkomst en/of afhankelijkheid van derden. En nee geachte HL-leden, het is niet de zoveelste vacaturesite!

Omdat we eerst een tijdje willen draaien en testen met grote(re) gebruikersgroepen is gebruik ervan kosteloos. Het is nu nog niet duidelijk hoelang deze periode gaat duren.

Echter, het is op termijn eventueel de bedoeling het gebruik ervan te koppelen aan verschillende (zeer betaalbare) abonnementsvormen.

 

De vraag is of het in de start-up fase verstandig is op de site hiervan al melding te maken.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

 

met groet,

Gert-Jan

 

[titel aangepast - mod]

Tell the world what you are going to do,

but prove it first!

 

flexibiliteit kan ook anders; www.flexbeurs.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hmmm,

 

Afgezien van het gegeven dat ik absoluut niet weet welke inhoud er op je site komt, denk ik wel een idee te hebben mbt je vraag.

 

Maak gebruik van het van-voor principe. Omdat je site in de startfase is, kunnen de gebruikers tijdelijk gebruik maken van je dienst, die eigenlijk xxx euro waard is. Je wekt daarmee de indruk dat de klant een (enorm) voordeel geniet, terwijl je eigenlijk zelf je launching customers genereert.

 

Wel melden dus.

 

Groet,

Henk

Link naar reactie
  • 0

Hallo Henk,

 

Dank voor je reactie op mijn vraag. Het komt overeen met mijn eerste gedachten hierover.

Het viel me echter op dat op veel sites waar voor de dienstverlening betaald moet worden, die informatie zo slecht te vinden is. Alsof dat een usance is op websites.

 

Op mijn site zullen deelnemers netjes worden geïnformeerd over de waarde van de dienstverlening en mogen er dan de eerste tijd gratis gebruik van maken. Binnenkort meer!

 

Groet,

Gert-Jan

 

PS. Ik snap overigens niet waarom de titel (lees:vraag) veranderd is, want hoe ik de site moet lanceren weet ik wel.

Tell the world what you are going to do,

but prove it first!

 

flexibiliteit kan ook anders; www.flexbeurs.nl

Link naar reactie
  • 0

PS. Ik snap overigens niet waarom de titel (lees:vraag) veranderd is, want hoe ik de site moet lanceren weet ik wel.

 

Als jij je eigen site wil beginnen, dan zou een stoomcursus duidelijk schrijven nuttig zijn. Jouw kopregel was: "Hoe zouden jullie het doen?" Die heb ik aangepast opdat onze bezoekers meteen kunnen zien waar het topic over gaat. Lanceren is iets meer dan de knop omdraaien...

 

Maar verander 'm gerust in een betere. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.