• 0

kosten maken voordat BV een feit is

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je wordt geacht in de aanloopfase van je toko bepaalde kosten te maken die je strikt genomen niet als bedrijfskosten kunt aftrekken (je hebt immer nog geen bedrijf).

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

kan ik persoonlijk kosten maken die ik later op mijn BV kan verhalen zodra die een feit is? Hoe werkt dat?

 

Je wordt geacht in de aanloopfase van je toko bepaalde kosten te maken die je strikt genomen niet als bedrijfskosten kunt aftrekken (je hebt immer nog geen bedrijf).

 

Persoonlijke kosten die je wordt geacht niet te maken in de aanloopfase van je bedrijf.

 

 

 

 

Begin geen bedrijf , en zeker geen BV, als je niet eens weet wat je wel en niet in kunt boeken. Aanloopkosten kun je gewoon in de boekhouding verwerken, welke kosten dat precies zijn kan een deskundige jou vertellen. Ga even op zoek naar een boekhouder om te voorkomen dat je straks in de faillissementsstatistieken opduikt.

 

 

 

Deze vragen zijn al vaker gesteld en duidelijk benatwoord.

Gebruik de zoekfunctie eerst eens en lees je gewoon wat verder in, deze krijgt een slotje.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.