Ik werk al jaren van huis en dat bevalt me goed. Flexibele werktijden, korte reistijd en geen extra kosten. Mijn personeel werkt ook vanuit huis en we communiceren voornamelijk via IM en project sheets.
Mijn bedrijf groeit door en daarom is de volgende stap om kantoorruimte te huren. Geen grote ruimte, maar ruim 50m2. Hier op Higherlevel, maar ook op Zibb en andere sites is er veel informatie te vinden over huren, huurcontracten enz. Maar wat ik nergens kan vinden (wellicht kan ik niet goed zoeken) is een overzicht van wat er nog meer nodig is en een kost indicatie.
Kun je mij helpen om een lijst te maken?
50m2 Kantoorruimte voor 120 euro per m2 = 500 euro per maand
Stroom = ??
Gas = ??
Water = ??
Verzekeringen = ?? (welke verzekeringen?)
Schoonmaak = ?? (kosten 1x per week schoonmaken?)
Internet = 40 euro per maand
Telefoon = 15 euro per maand, onbeperkt bellen.
Kantoormeubilair inc vloer = 2400,- per 3 jaar = 67 p/m
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jan25
Jan25
Ik werk al jaren van huis en dat bevalt me goed. Flexibele werktijden, korte reistijd en geen extra kosten. Mijn personeel werkt ook vanuit huis en we communiceren voornamelijk via IM en project sheets.
Mijn bedrijf groeit door en daarom is de volgende stap om kantoorruimte te huren. Geen grote ruimte, maar ruim 50m2. Hier op Higherlevel, maar ook op Zibb en andere sites is er veel informatie te vinden over huren, huurcontracten enz. Maar wat ik nergens kan vinden (wellicht kan ik niet goed zoeken) is een overzicht van wat er nog meer nodig is en een kost indicatie.
Kun je mij helpen om een lijst te maken?
50m2 Kantoorruimte voor 120 euro per m2 = 500 euro per maand
Stroom = ??
Gas = ??
Water = ??
Verzekeringen = ?? (welke verzekeringen?)
Schoonmaak = ?? (kosten 1x per week schoonmaken?)
Internet = 40 euro per maand
Telefoon = 15 euro per maand, onbeperkt bellen.
Kantoormeubilair inc vloer = 2400,- per 3 jaar = 67 p/m
Welke punten vergeet ik?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15339-a-to-z-van-een-kantoorruimte-huren/Aanbevolen berichten
37 antwoorden op deze vraag