• 0

A to Z van een kantoorruimte huren

Ik werk al jaren van huis en dat bevalt me goed. Flexibele werktijden, korte reistijd en geen extra kosten. Mijn personeel werkt ook vanuit huis en we communiceren voornamelijk via IM en project sheets.

 

Mijn bedrijf groeit door en daarom is de volgende stap om kantoorruimte te huren. Geen grote ruimte, maar ruim 50m2. Hier op Higherlevel, maar ook op Zibb en andere sites is er veel informatie te vinden over huren, huurcontracten enz. Maar wat ik nergens kan vinden (wellicht kan ik niet goed zoeken) is een overzicht van wat er nog meer nodig is en een kost indicatie.

 

Kun je mij helpen om een lijst te maken?

 

50m2 Kantoorruimte voor 120 euro per m2 = 500 euro per maand

Stroom = ??

Gas = ??

Water = ??

Verzekeringen = ?? (welke verzekeringen?)

Schoonmaak = ?? (kosten 1x per week schoonmaken?)

Internet = 40 euro per maand

Telefoon = 15 euro per maand, onbeperkt bellen.

Kantoormeubilair inc vloer = 2400,- per 3 jaar = 67 p/m

 

Welke punten vergeet ik?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Misschien moet je deze post eens aan de directie van Regus sturen?

 

Ergens is iets fors misgegaan tussen wat Regus aanbiedt en jouw verwachtingen daarvan. Het is wel zo dat jij als huurder geacht wordt te weten wat het kost voordat je een huurcontract tekent. Een kantoorruimte plus allerlei extra's is echt iets anders dan een huis huren.

 

Ga eens met je accountmanager praten dat je zeer ontevreden bent, en probeer er een goeie deal uit te halen. Ook Regus zit niet te wachten op ontevreden klanten. Maar bereid je zeer goed voor!

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0
Niet alleen zijn ze duur, maar echter de huur is incl. NIKS!!!!

 

Dat stond toch in het huurcontract dat je getekend hebt, neem ik aan?

 

Ze komen altijd met argument dat er heel veel mensen geintereseert zijn voor dezelfde ruimte, daarom moesten we snel beslissen.

 

Yep, en ze adverteren bij Harrie Mens met het verhaal dat de nieuwe vestiging al vrijwel vol zit. Je moet natuurlijk niet alles serieus nemen.

Link naar reactie
  • 0

Ik wil graag nog even een tip meegeven aan de mensen die binnekort een kantoorruimte gaan huren namelijk;

 

Zorg ervoor dat je ieder moment kan switchen naar een groter of kleiner kantoor

 

Vooral ieder moment is belangrijk omdat je nooit weet wanneer je mensen moet gaan ontslaan (kleiner kantoor, anders blijf je met overbodige m2 zitten) of gaat groeien (een groter kantoor, omdat je meer mensen moet aannemen).

 

Zoals je ziet kan je dan veel geld besparen of snel doorgroeien. Veel makelaars zeggen dat ze flexibel zijn maar vraag nadrukkelijk of het mogelijk is om te switchen naar een groter of kleiner kantoor na 1 of 2 jaar bijvoorbeeld.

Bij Starting Business Kunt U Flexibel En Volledig Ingerichte Kantoorruimte Huren

Link naar reactie
  • 0

Ikzelf ben me aan het oriënteren voor een kleine kantoorruimte voor twee personen, max 30 vierkante meter. Voorzien van twee bureaus en twee bureaustoelen. Als extra voorziening heb ik een draadloze of normale internetaansluiting nodig.

 

Kan bij Regus niet echt hoogte krijgen van prijzen etc. Kan iemand een indicatie geven indien deze een soortgelijke setup heeft gehuurd bij Regus?

 

Het mogen ook ervaringen zijn van een andere aanbieder.

Link naar reactie
  • 0

Gisteren een afspraak met Regus gehad. 550 ex internetkosten a 99 euro vroegen ze voor een ruimte van pak 'em beet 16m2. Vond het vrij veel. Salesmanager schoot eerst met 800 euro, toen ik zei dat ik dat enorm hoog vond kwam hij met dit voorstel aan.

 

Misschien dat ik gebruik ga maken van Regus eigen Business World Card Membership waarbij je voor een bedrag recht hebt op 5/10/onbeperkt aantal dagen op een kantoor, gok wel dat dit is op basis van beschikbaarheid.

 

Ben ook nog op zoek naar andere goedkopere oplossingen...

Link naar reactie
  • 0

Denk eens aan HL-er Florentijn van den Bos, Ik kan je hem aanbevelen.

Check zijn website http://www.addbusinesspoint.nl/ eens.

groet, ronny

 

Daar zou ik graag voor mede HL'ers een waarschuwing aan willen toevoegen

omdat deze HL'er een spoor van onbetaalde nota's + veroordelingen achterlaat,

inclusief een recente strafzaak (Rechtbank Middelburg , 12/700288-09 (+ 12/705388-10)) zie in www.rechtspraak.nl het refnr. LJN: BY1335 )

waarbij hij is veroordeeld voor belastingfraude.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 85 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.