• 0

Hoe breng je een innovatief product op de markt?

Beste mede higher-level' ers,

 

Ik ben pas begonnen met een bedrijf (Innovative Eight) dat een innovatieve opvouwbare vaas verkoopt. Inmiddels ben ik in het stadium dat het bedrijf al is opgestart, de producten al binnen zijn en er al redelijk wordt verkocht (voornamelijk via marktdagen).

Ik heb ervoor gekozen om mijn producten (de plastic opvouwbare vazen) voornamelijk te richten op zorgcentra's, bejaardentehuizen etc.

Weet iemand hoe ik dit aan moet pakken, hoe ik reclame moet maken voor mijn product? (het budget is niet al te groot).

Waar kan ik het beste in adverteren om deze doelgroep te bereiken?

 

Overigens moet ik erbij vertellen dat ik ook al in gesprek ben met bloemisterijen zodat zij dit product ook kunnen verkopen, maar dit is niet zozeer mijn doelgroep.

 

Alle tips zijn welkom. :D

 

Ik begrijp dat het moeilijk is om een idee bij dit product te krijgen daarom kun je misschien de onderstaande foto bekijken. Ik begrjip dat het niet is toegestaan om onze bedrijfssite erbij te vermelden.

 

Mvg Onno

Innovase.thumb.JPG.ed85274e39dcaec81808820a698142e8.JPG

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo,

Bloemenwinkels lijken mij juist een zeer goede doelgroep voor je product. Dit wel een beetje afhankelijk van de prijs van het product natuurlijk.

 

Bij de bloemenzaak kan je het aanbieden en je dan richten op de mensen die bloemen kopen voor b.v. een verjaardag. speel dan in op het idee dat de ontvanger van die bloemen mogelijk geen vaas voor die bloemen in huis heeft en die opvouwbare vaas dan een uitkomst is.

 

Succes ermee in elkgeval.

Link naar reactie
  • 0

Dankjewel voor je snelle reactie,

 

het probleem is dat wij ons met deze opvouwbare vaas (niet breekbaar) vooral op ziekenhuizen en bejaardentehuizen willen richten,gezien de grote voordelen van het product: van plastic dus niet breekbaar (bejaaardentehuis), makkelijk op te bergen aangezien het opvouwbaar is (bejaardentehuis/ziekenhuis), goedkoop en hoeft dus niet vaak gebruikt te worden, dit is belangrijk gezien de hygiene (ziekenhuizen). In ziekenhuizen gebruiken ze vaak glazen potjes etc. om bloemen in te doen, ons product zou hier een ideale oplossing voor zijn.

 

Maar nu rest nog steeds mijn vraag, hoe kan ik ziekenhuizen/bejaardentehuizen benaderen? hoe moet ik hiervoor promotie maken?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.