• 0

Re:Hoe werf ik nou klanten?

En hoe werf ik nou klanten?

Sinds half februari officieel voor mezelf begonnen. Starter vanuit de WW. Ik krijg dus een half jaar de tijd om te kijken of het gaat lopen. Ik adverteer wekelijks in de weekbladen in mijn omgeving en heb een website. Netwerken doe ik via vrienden, familie en bekenden en heb een sticker op mijn auto. Via google etc. mezelf links en rechts bekend gemaakt en ingeschreven. Helaas... het blijft stil, geen telefoon, geen mail, niks. Ik ben hier al enkele jaren mee bezig dmv zelfstudie, cursussen, marketing, info op website etc. en heb er zelf gigantisch zin in en sta er ook helemaal achter. Maar ja... zonder cliënten, geen bedrijf, geen inkomen, niets. Ik bemiddel, begeleid en adviseer voor een bepaalde doelgroep. Ik kan hier niet neerzetten wat ik precies doe, want dat kijkt zo goedkoop en is nou ook niet bepaald gunstige reclame.

 

Ik heb overwogen om bij een ondernemersvereniging te gaan, maar zie daar nog niet zoveel heil in. Hoe kom ik aan cliënten, wat kan ik nog doen? Misschien ben ik te ongeduldig en moet mijn naam eerst bekendheid krijgen. Hoe lang heeft dat bij anderen(jullie) geduurd voordat het ging lopen? Zijn er ook mensen hier die het moeten hebben van naamsbekendheid, vertrouwen etc.? Of zit ik er helemaal naast? Alle reacties zijn natuurlijk erg welkom!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste EC,

 

Allereerst even het volgende: Misschien is het handiger om de volgende keer een nieuw topic te openen in plaats van door te gaan op een topic uit 2004 (!). Als je goed gelezen hebt zie je een paar posts terug al een opmerking van nonex uit 2005 dat het niet handig is een anderhalf jaar oud topic nieuw leven in te blazen.

 

(Kan een administrator hier geen nieuw topic van maken, en de oude op slot zetten ofzo?)

 

Verder op jouw vraag: We willen je allemaal graag helpen, maar we hebben gewoon meer info nodig. Wat doe je? Zet je website in je profiel, dan kunnen we die bekijken en je van advies dienen.

 

Het is nog iets te algemeen allemaal.

Link naar reactie
  • 0

(Kan een administrator hier geen nieuw topic van maken, en de oude op slot zetten ofzo?)

 

U vraagt en wij draaien (maar niet altijd).

 

 

@EC

Vul om te beginnen eens je profiel in zodat we kunnen zien wat je allemaal doet.

Verder ben ik he met Ruben eens, we kunnen hier wat algemeenheden meerzetten maar daar heb je weinig aan.

Als jij een klein groentewinkeltje hebt dan heeft een opmerking over het plaatsen van een advertentie in een landelijke krant weinig zin.

Lees je eerst eens even lekker in op dit forum omdat er al heel veel over geschreven is en er in die topic niet zelden hele leuke ideeen worden geopperd.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 182 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.