• 0

Ondernemingsplan kopen

Goedemiddag,

 

Ik kom nu al een tijdje op dit forum, maar heb me nu maar eens aangemeld. Ik ben op zoek naar iemand die een goed ondernemingsplan voor een Internet onderneming heeft. In de website branche zou dit dan het mooiste zijn. En natuurlijk, voor niets gaan de zon op. Ik ben bereid te betalen voor het plan.

 

Wat af te spreken is bijvoorbeeld, dat er een inhoudsopgave gestuurd wordt + 2 hoofdstukken. Als de kwaliteit goed is maak ik het geld over voor het plan.

 

Mocht je een ander goed ondernemingsplan hebben, kun je ook een reactie sturen.

 

Bvd.

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tuurlijk heeft dat wel zin, je kunt naar structuren kijken, inhoud enzovoorts. De reden dat ik het wil aankopen is dat ik niet een standaart plan op het Internet wil gebruiken om van te leren en te kijken naar samenhang en structuur.

 

Er zijn vast wel mensen die hun ondernemingsplan in de ijskast gedaan hebben en er op deze manier nog geld aan kunnen verdienen ook. Lijkt mij niets mis mee?

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie
  • 0

Wat af te spreken is bijvoorbeeld, dat er een inhoudsopgave gestuurd wordt + 2 hoofdstukken. Als de kwaliteit goed is maak ik het geld over voor het plan.

 

Ligt uiteraard ook aan de kwaliteit van het plan. Als het goede kwaliteit is wil ik er best 85 euro voor geven of iets dergelijks.

 

Wat doe je als iemand het opstuurt en jij vind het niks ?

Link naar reactie
  • 0

Wil er ook best meer voor geven. Laat dergelijke reacties nu maar achterwege en zoals gezegd, er zijn vast mensen die een plan hebben en er niets mee mee doen en mij er blij mee kunnen maken.

 

 

En als ik het niks vind dan heb ik er verder toch ook niets aan? Ik heb dan in principe maar een kleine greep uit het rapport gezien. En ik denk dat iemand zelf ook wel kan inschatten of het een rapport is wat een beetje van kwaliteit is.

 

http://www.artikelpromo.nl - Artikelen plaatsen

Link naar reactie
  • 0

Je aanpak is helemaal verkeerd... Voeg hier op HL waarde toe... ga in discussie, leg contact, maak vrienden en zo kom je tot steeds meer informatie en misschien zelfs wel een bp. Voor de easy way kan je je wat mij betreft melden bij een adviseur... Ga er maar van uit dat dat meer kost dan 85 euro.

Link naar reactie
  • 0

Wil er ook best meer voor geven. Laat dergelijke reacties nu maar achterwege en zoals gezegd, er zijn vast mensen die een plan hebben en er niets mee mee doen en mij er blij mee kunnen maken.

 

Goed, deze discussie is vaker gevoerd.

Deze man wil graag een ondernemingsplan kopen.

Daarvoor hebben we de vraag een aanbod afdeling.

Deze gaat op slot.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.