• 0

Contact leveranciers

Ik verkoop al enige tijd gebruikte babykleertjes via internet. Nu wil ik (naast mijn baan) een webwinkel starten met nieuwe merkkleding. Ik weet welke merken ik wil gaan verkopen en kan dit ook financieren. Ben me nu aan het orienteren welk programma ik zal gaan gebruiken en moet me nog inschrijven bij de kvk. Op de sites van een aantal merken die ik wil gaan verkopen staat dat je via het genoemde emailadres bestelformulieren kan opvragen. Dit lijkt me te gemakkelijk of kan dit gewoon zo? Stel deze vraag omdat ik soms lees dat leveranciers niet willen leveren aan (kleine) ondernemingen. Of kan je beter op een andere manier contact opnemen met leveranciers? Verder heb ik nog de vraag of ik het best me eerst kan inschrijven bij de kvk of juist eerst leveranciers kan zoeken die willen leveren?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Soms is de oplossing heel simpel, pak de telefoon en bel die leverancier op. Maak een afspraak met de vertegenwoordiger en die zal je precies vertellen wat de voorwaarden zijn waarop dat bedrijf wil zaken doen (minimale afname, staffelkortingen, aantal schapmeters, wel of geen internetverkoop).

 

Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker...

Link naar reactie
  • 0

Stel deze vraag omdat ik soms lees dat leveranciers niet willen leveren aan (kleine) ondernemingen. Of kan je beter op een andere manier contact opnemen met leveranciers? Verder heb ik nog de vraag of ik het best me eerst kan inschrijven bij de kvk of juist eerst leveranciers kan zoeken die willen leveren?

 

Ik denk dat het eerder zo is dat die kledingmerken (leveranciers) niet willen leveren aan webshops, of tegen hogeren prijzen. Daar zijn hun retailers namelijk niet zo blij mee, met webshops.

 

Ik zou de betreffende leveranciers gewoon opbellen en vragen wat hun beleid is omtrent webshops. Als ze er positief tegenoverstaan kun je vanuit daar verder... Anders is het niet eens de moeite je te registeren bij de kvk, als er toch niemand aan je wilt leveren.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 133 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.