• 0

Hoeveel tijd besteed jij aan je (online) netwerken?

Netwerken... Er bestaat misschien geen onderwerp waar méér meningen op na worden gehouden dan over de effectiviteit van netwerken. We hebben allemaal wel eens het gevoel dat het onderhouden van je netwerk meer tijd kost dan het geld oplevert. En toch kunnen we niet zonder. Vroegâh, toen de fax nog een gadget was, dronk je af en toe een biertje met de Ondernemersvereniging. Nu struin je met je 20 Mb ADSL verbinding van HigherLevel naar Plaxo naar LinkedIn en weer terug. In 'the old days' was je een netwerkdier als je één avond per week een borrel had met Lions, Rotary, of de golfclub. Nu knal je met je laptop op schoot tussen twee bedrijven door nog wat reacties op een forum.

 

Ik merk zelf dat je online in minder tijd méér ondernemers leert kennen in een groter gebied (scheelt ook nog eens een berg visitekaartjes) dan op de manier die je dan af en toe ook nog eens twee dagen ontzegging van je rijbevoegdheid opleverde ;)

 

De babbelbox vraagt zich daarom af:

 

Hoeveel tijd besteedt jij eigenlijk aan je netwerken?

 

En om dan maar meteen de aftrap te geven:

Dagelijks een (half) uur HigherLevel

Wekelijks een uur LinkedIn

Maandelijks een avondje bieren met de plaatselijke ondernemersvereniging :P

 

[dt aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0
Gast Verwijderd account

Gaat het dan slechts om het netwerken om het netwerken (alleen "nuttige en bruikbare" informatie) of ook om nog wat leuks op te pikken? Dus om het sociale aspect van het netwerken,?

 

Zelf doe ik dat van 1 tot 1,5 uur.. hangt af van de belangrijkheid van de vragen..

Link naar reactie
  • 1
Ehm... wat is je deelname aan Higherlevel.nl dan?

 

Eh, ja daar heb je een punt, ik zag forumddelname even niet als netwerken, dat is het natuurlijk ook, dan doe ik dus wel aan online netwerken, maar niet aan de welbekende twitter,linked of zelfs hyves ed.. ik vraag me af of ik daarmee iets mis aan het "nuttig" netwerken dan, (dus kennisuitwisseling welke mij wijzer kan maken)

Link naar reactie
  • 0

Online:

 

- HL 3-5 uur pw ( waarvan vooral leren en lezen ipv netwerken , maar toch)

- Linkedin 3-4 uur pw

 

Offline:

 

Altijd! 24/7 Ik probeer altijd en overal nuttige contacten te leggen. Ik heb altijd een of twee kaartjes op zak. Je weet maar nooit waar je iemand tegen komt.

 

Meetings:

 

IAA ( international Advertising Association )

BNI (Netwerken met ondernemers )

The world famous HL Meeting

 

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 232 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.