• 0

Investeerders gezocht onroerend goed branche

Hallo,

 

Wij zoeken een investeerder voor ons plan om te handelen in onroerend goed.

Elke keer zodra ik dat woordje zeg, ben ik bijna overal gelijk afgeschreven.

Banken durven niks terwijl er bijna geen risico is en we niet een heel hoog bedrag nodig hebben zo'n € 200.000,-

 

Dit is het idee:

Het idee is om oudere huizen te kopen te renoveren/moderniseren en doorverkopen met winst.

Het is onze hobby om te klussen en om een mooi resultaat te behalen met onze werkzaamheden.

De kansen op de markt zijn erg groot, er zijn niet veel mensen die op deze manier werken en hebben ons georiënteerd in de omgeving Midden/Noord Limburg waar je veel van dit soort projecten kan vinden.

De klant koopt een volledig gerenoveerd/gemodernisserd huis waar ze de eerste tijd niets aan onderhoud hoeven te verrichten.

Er is een grote vraag naar huizen in perfecte staat voor de verkoop.

Wij hebben geen directe concurrenten.

Zodra de financiëring rond is zullen wij een contract aangaan met onze makelaar die huizen zullen zoeken en uiteindelijk weer verkopen via hun eigen middelen.

 

Ik hoop dat iemand ons tips kan geven, of dat iemand dit zelf ook doet en de weg kan wijzen.

Wij zijn nog jong en hebben daardoor niet veel eigen vermogen, maar als je niks probeerd weet je het nooit.

Het ondernemen zit in mijn bloed en zal ook niet stoppen tot het een keer zal lukken.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Nu komt echter de vraag: hoeveel startende bedrijven zonder trackrecord van de ondernemers krijgen op dag1 een bedrijfshypotheek van een bank om daarmee te gaan speculeren/beleggen/verbouwen/handelen in onroerend goed?

 

0! ;D

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie
  • 0

TS heeft het over een overwaarde op zn eigen huis van 50K. Ervan uitgaande dat het nieuw te kopen en te verbouwen huis 110K kost + de verbouwingskosten van 50K dan is er volgens mij voldoende ruimte om daarop een krediet te kunnen afsluiten. Ik zou alleen nog even door sparen, zodat je wat meer werkkapitaal hebt. De (negatieve)cashflow zal je grootste zorg zijn de eerste (twee) keer.

 

Ik kom alleen ook niet uit die "eigen kosten"? Geven jullie 40K uit in de tijd dat jullie dat huis verbouwen?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 114 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.