Twitter

Aanbevolen berichten

Nee.

 

(Ik scheer me nat ... ;D )

 

Ik ook (en ik ook). Twitter was net als SecondLife een enorme hype toen het net gelanceerd wordt, en nu hoor je er alleen een klein groepje fanatieke gebruikers nog maar over.

 

Laten we eerlijk zijn - het was een grappige gimmick, maar wat voegt het toe om te weten wat iemand anders op dat moment precies aan het doen is? Kan je leven echt zo leeg zijn?

Link naar reactie

Maar Barack Obama volgt mijn twits nu wel mooi.

 

Kijk nu at ik even uit je hand ...

 

En hij volgt ook 22000 andere twitters.

 

 

En nu praatte je de order voorbij ... ;)

 

Klinkt als gezond amusement wat mogelijk iets op kan leveren, niks mis mee dus. Zit bijgevolg dus in dezelfde categorie als het bezoeken van een sportkantine, kroeg, theater, museum etc etc

 

"Zolang je mensen tegenkomt, loop je in ieder geval kans de juiste mensen tegen te komen."

 

Ard

Link naar reactie

Ik twitter ook (voor updates, zie http://www.twitter.com/alefarendsen 8) ), maar ben nog niet zo overtuigd van het feit dat het volledig nutteloos is. Misschien komt dat omdat ik het nog wel leukt vind om te doen, misschien komt het ook omdat ik in de combinatie Twitter en geo-based services (Twinkle, Twibble, IRL) erg veel zie.

 

Daarnaast is het een welkome bron van nuttige informatie van mensen die ik goed of minder goed ken.

 

 

Link naar reactie

Ik twitter ook (voor updates, zie http://www.twitter.com/alefarendsen 8) ), maar ben nog niet zo overtuigd van het feit dat het volledig nutteloos is.

 

Als ik je twits zo lees, dan moet ik het toch echt met je oneens zijn... ;)

Maar goed, dat blijft natuurlijk ook grotendeels persoonlijk. Ik zit er absoluut niet op te wachten dit soort non-info te lezen - laat staan te delen.

Link naar reactie

Ik zal maar even lekker nuttig meedoen ;)

 

https://twitter.com/lucfranken

 

Ben zeer benieuwd wat nou het echte nut is en of mensen op dit soort berichtjes zitten te wachten ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Ik twitter ook (voor updates, zie http://www.twitter.com/alefarendsen 8) ), maar ben nog niet zo overtuigd van het feit dat het volledig nutteloos is.

 

Als ik je twits zo lees, dan moet ik het toch echt met je oneens zijn... ;)

Maar goed, dat blijft natuurlijk ook grotendeels persoonlijk. Ik zit er absoluut niet op te wachten dit soort non-info te lezen - laat staan te delen.

 

;D Eens...

 

Ach, vroeger was chatten iets wat ook totaal niet gedaan werd en nu communiceren kids van 10 - 15 die ik ken alleen nog maar via de chat en amper meer via email, terwijl dat toch de killer app was van het internet volgens 'ons ouderwetsen'

Link naar reactie

Heb een profiel onder het pseudoniem lekkereten maar gebruiken deed ik het nog niet. Naar aanleiding van dit draadje maar eens wat mensen gaan volgen.

 

Wat ik cool vind is dat het (voor mij) één van de eerste diensten is die verschillende bronnen eenvoudig combineert. Mijn rss van m'n prive-blogje twit 'ie automatisch en via gchat en sms (nog niet geprobeerd) kan ik ook items toevoegen. Kan me naast de 'what are you doing' nog wel wat leuke toepassingen bedenken voor zoiets.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

- Wacheffe, even Sander twitteren.

- Sander wát?

- Twitteren, ken je dat niet?

- Nee, wat is dat?

- Een soort microblog vanaf je mobieltje. Dat je elkaar voortdurend op de hoogte houdt van waar je bent en wat je doet. Dus ik twitter Sander nu dat ik met jou sta te praten en net m’n RSS gefilterd heb.

- En dan twittert hij jóu terug wat híj aan het doen is?

- Ja, ah, daar is-ie al.

- Wat is hij aan het doen?

- Hij zit te poepen.

 

Lees de gehele column.... "Lifehacking"

 

Bron: HPdeTijd Columnist Kuitenbrouwer

:

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bij SecondLive was mijn gevoel wel dat daar inhoudelijk, in de vorm van een "gadget" alszijnde leuke omgeving, iets zinnigs tot stand had kunnen komen. Helaas niet uitgebouwd en niet goed van de grond gekomen.

 

Bij Twitter heb ik dat gevoel helemaal niet. Misschien leuk als je je verveelt. Een gadget waar je toe-/inzicht geeft in je persoonlijke bezigheden en buien.... Van vliegtuig gemist tot slingers opgehangen. Of, om in de trand van columnist Kruitenbrouwer te blijven.... wanneer je je kont hebt afgeveegd! Natuurlijk blijf ik graag op de hoogte van wat mijn (sociale) netwerk bezighoudt, maar in Twitter zie ik wat dat betreft geen toegevoegde waarde.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 266 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.