• 0

Unieke bezoekers

Graag wi ik weten wat nu veel of weinig bezoekers op een site zijn. Ik heb tussen de 1500 en 1800 unieke bezoekers en tussen de 6000 en 9000 pageviews per dag.

Ik ben nu 1 jaar online. Ikzelf denk dat dit in 1 jaar een goed resultaat is. Wat denken jullie hiervan en wat is het gemiddelde dan per 1 jaar?

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 3

Man man man, je stapt in één of ander dubieus franchise model wat je ongeveer 7000 euro kost die je terug mag verdienen met het verkopen van web paginas en reclame inkomsten. En dan ga je hier nog een beetje lopen spammen ook....

 

Quote van www.succesvollefranchise.nl/informatie/ (het bedrijf achter allesvan)

Waarom? Omdat je altijd na 12 maanden kunt stoppen mocht je ondanks alles toch een andere keuze willen maken. Je investering aan set up fee en franchisefee is € 6.719,- in die 12 maanden. Goedkoper dan dat kun je geen enkel bedrijf met dit enorme potentieel starten. 12 klanten zij al genoeg om deze kosten te dekken! En dat in 12 maanden tijd.

 

Dat na 3 elle lange paginas waarin je alleen maar verteld wordt hoe snel je rijk ben met dit concept....

Link naar reactie
  • 0

Man man man, je stapt in één of ander dubieus franchise model wat je ongeveer 7000 euro kost die je terug mag verdienen met het verkopen van web paginas en reclame inkomsten.

 

Goede observatie van WillemJ!!

 

Afgezien van de vraag of de franchise okay is of niet, even doorgaand op de vraag zelf: op zich is het bezoekersaantal niet verkeerd volgens mij, maar goed, het aantal bezoekers in maar van relatief belang. Heb je inzicht in hoeveel je converteert naar klanten/omzet (heb je klanten/omzet)? Gebruik je Google Analytics om dit te analyseren of iets dergelijks?

 

groet,

Alef

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dit is ongelofelijke spam, jammer dat er mensen zijn die daarop reageren. Het onderwerp moet op slot! Weggegooid en onherstelbaar vernietigd.

 

Deze club heeft heel goed uitgevogeld wat veel bezoekers zijn en wat weinig. Bovendien: als je weet wat je bezoekersaantal per dag is, dan weet je toch ook wat het gemiddelde over een jaar is? Of zijn er in plaats X geen 365 dagen per jaar? Los daarvan geloof ik geen ruk van die cijfers, zullen wel door de 'franchisegever' gegenereerd zijn.

 

Ik heb zelf erg veel last van die club omdat ze berichten klakkeloos overnemen, zonder enige bronvermelding, laat staan een link. Kortom: weg ermee!

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Willem!

 

Ik ben trots op je.. hebben onze dagen in de weide toch iets opgeleverd ;)

 

Sancho (ervaar nu de echte vrijheid met mijn produkt voor slechts 50ct per sms) Panza

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben nu 1 jaar online. Ikzelf denk dat dit in 1 jaar een goed resultaat is. Wat denken jullie hiervan en wat is het gemiddelde dan per 1 jaar?

 

Wat is het doel van je website?

 

 

Het doel van de website is dat je in je eigen regio makkelijk diensten verenigingen of stichtingen kunt vinden. Google heeft het nadeel dat je niet altijd direct vind wat je nodig hebt. Verenigingen en stichtingen mogen zich gratis presenteren. Bedrijven betalen hier uiteraard voor.

Doordat je je bedrijf presenteerd merk je dat via onze site je bezoekers aantal wel degelijk ziet toenemen. Alles hangt en staat met wat de ondernemer doet met zijn marketing. Onze site is interactief, dat houdt in dat een ondernemer regelmatig wat kan opsturen om zijn bedrijf te promoten.

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Man man man, je stapt in één of ander dubieus franchise model wat je ongeveer 7000 euro kost die je terug mag verdienen met het verkopen van web paginas en reclame inkomsten. En dan ga je hier nog een beetje lopen spammen ook....

 

Quote van www.succesvollefranchise.nl/informatie/ (het bedrijf achter allesvan)

Waarom? Omdat je altijd na 12 maanden kunt stoppen mocht je ondanks alles toch een andere keuze willen maken. Je investering aan set up fee en franchisefee is € 6.719,- in die 12 maanden. Goedkoper dan dat kun je geen enkel bedrijf met dit enorme potentieel starten. 12 klanten zij al genoeg om deze kosten te dekken! En dat in 12 maanden tijd.

 

Dat na 3 elle lange paginas waarin je alleen maar verteld wordt hoe snel je rijk ben met dit concept....

 

Sorry dat jullie dit spammen noemt, dat is niet mijn bedoeling. Ook ik ben een kleine ondernemer die instantie internet marketing een geweldig onderwerp vindt. Aan de andere kant is dit een kleine investering waar je zelf de hand in hebt. Als je alleen maar achter je computer zit verdien je niets. Daarom geeft zo'n site je verantwoordelijkheid en je leert heel veel nieuwe ondernemers kennen. Dat brengt ook weer kansen met zich mee.Soms moet je even verder kijken.

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Man man man, je stapt in één of ander dubieus franchise model wat je ongeveer 7000 euro kost die je terug mag verdienen met het verkopen van web paginas en reclame inkomsten.

 

Goede observatie van WillemJ!!

 

Afgezien van de vraag of de franchise okay is of niet, even doorgaand op de vraag zelf: op zich is het bezoekersaantal niet verkeerd volgens mij, maar goed, het aantal bezoekers in maar van relatief belang. Heb je inzicht in hoeveel je converteert naar klanten/omzet (heb je klanten/omzet)? Gebruik je Google Analytics om dit te analyseren of iets dergelijks?

 

groet,

Alef

 

 

 

Beste Alef, ja ik gebruik analytics. deze ligt ongeveer 10% lager dan mijn eigen adminpanel. Omrekend per maand komen de bezoekers regelmatig terug, nu gemiddeld 30% per maand. Ze blijven gemiddeld 3.37 min op de site hangen.

Mijn eerste boekjaar had ik een omzet van € 18.000 April 2007 dec 2007.Wij rekenen unieke bezoekers per maand. Dat houdt in dat als je op de 1e per maand inlogd en bijv de 5e, 13e enz dan ben je 1 unieke bezoeker .

Per terugkerende unieke bezoeker per maand levert mij nu 0,37 ct op

Het wordt een steeds leuker bijbaantje. ;)

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Topic starter noemt € 7.000 een kleine investering. Dan heb ik nieuws voor alles.van:

 

Als je die € 7K kwijtraakt, en terug moet verdienen met andere handel waar je bottom-line 10% aan echte winst van maakt (dus geen marge!) dan gaat de eerste €70K aan omzet verloren aan het goedmaken van die "kleine investering".

 

Als je na dit avontuur uit frustratie stopt met ondernemen en je weer in loondienst gaat; stel dat je € 200,- per maand kunt sparen. Dus echt over hebt. Dan doe je er 35 maanden over (dat is bijna 3 jaar!!!) om die "kleine investering" goed te maken... Think about it...

 

Het verbaast me soms zo hoe starters de waarde van geld definiëren....

Link naar reactie
  • 0

Dit is ongelofelijke spam, jammer dat er mensen zijn die daarop reageren. Het onderwerp moet op slot! Weggegooid en onherstelbaar vernietigd.

 

Deze club heeft heel goed uitgevogeld wat veel bezoekers zijn en wat weinig. Bovendien: als je weet wat je bezoekersaantal per dag is, dan weet je toch ook wat het gemiddelde over een jaar is? Of zijn er in plaats X geen 365 dagen per jaar? Los daarvan geloof ik geen ruk van die cijfers, zullen wel door de 'franchisegever' gegenereerd zijn.

 

Ik heb zelf erg veel last van die club omdat ze berichten klakkeloos overnemen, zonder enige bronvermelding, laat staan een link. Kortom: weg ermee!

 

 

Beste Rene, wil jij mij uitleggen waarom dit spam is. Ik stel een gewone vraag. Ik weet niet hoeveel bezoekers andere sites trekken. Rekenen kan ik ook, maar ik ben gewoon trots en nieuwsgierig op mijn eigen bezoekers aantal. Jammer dat je me niet gelooft, maar de bezoekers aantallen kloppen echt. Daarom wil ik weten wat ander sites doen. Het is voor mij een bijbaantje en je leert er heel veel van. Dat andere collega's sites maar gewoon klakkeloos berichten overnemen betreur ik ten zeerste. Zelf heb ik afspraken met diverse sites gemaakt. Als je pas begint is het best moeilijk om persberichten te maken. Ik ben nu een jaar verder en krijg nu rond de 40 persberichten per maand opgestuurd en werk samen met een paar kranten.

 

 

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Topic starter noemt € 7.000 een kleine investering. Dan heb ik nieuws voor alles.van:

 

Als je die € 7K kwijtraakt, en terug moet verdienen met andere handel waar je bottom-line 10% aan echte winst van maakt (dus geen marge!) dan gaat de eerste €70K aan omzet verloren aan het goedmaken van die "kleine investering".

 

Als je na dit avontuur uit frustratie stopt met ondernemen en je weer in loondienst gaat; stel dat je € 200,- per maand kunt sparen. Dus echt over hebt. Dan doe je er 35 maanden over (dat is bijna 3 jaar!!!) om die "kleine investering" goed te maken... Think about it...

 

Het verbaast me soms zo hoe starters de waarde van geld definiëren....

 

Beste Ruben, daarin heb je helemaal gelijk. Maar als ondernemer moet je ook risico's durven nemen. En als je echt achter een produkt staat, dan maakt het niet uit. Ik heb nu een leuk bijbaantje en ik ben tuinarchitect. Door zo'n site ontmoet ik alleen maar meer ondernemers. Dit brengt ook weer werk met zich mee. Je bouwt je eigen netwerk op, dus wat mijn site in de toekomst ook gaat doen, je creeert zo altijd weer nieuwe kansen ;)

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Hoe groot is je doelgroep?

 

In de Haarlemmermeer bevinden zich ruim 17.000 bedrijven. Binnen 5 jaar wil ik 1700 bedrijven op de site hebben (Doelstelling)

 

Mijn doelgroep is nogal uitgebreid, maar voornamelijk bedrijven die meer uit eigen site willen halen en daaruit daadwerkelijk meer inkomsten willen halen. Ik begeleid de bedrijven daarin. Heel veel sites staan stil, dit kost klanten. Je weet zelf hoe meer interactiviteit op een site hoe meer bezoekers je trekt.

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0
  • 0

@allesvan.nl:

 

Door te doen creëer je nieuwe kansen. Dat ben ik helemaal met je eens. Aan de andere kant staat geen enkele investering garant voor een continue cashflow. Het gaat mij alleen om het bagataliseren van een bedrag. Of dit nu € 100,- is, of € 100M. Waar het om gaat is: Hoe snel kun je met je huidige (niet de te verwachten toekomstige) cashflow deze investering terug verdienen. Pas dan kun je spreken over een kleine of grote investering.

Link naar reactie
  • 0
Mijn eerste boekjaar had ik een omzet van € 18.000 April 2007 dec 2007.

 

Volgens mij zit het wel goed met de cashflow, of heb je nog andere kosten dan de afschrijving van je investering?

 

Als ik je pageviews per dag relateer aan het aantal bewoners van de Haarlemmermeer (ook een doelgroep?) kom ik 7.500 / 140.000 = 5,4%. Van een andere lokale site weet ik dat ze op 4,6% zitten dus dan scoor je goed.

Link naar reactie
  • 0

@allesvan.nl:

 

Door te doen creëer je nieuwe kansen. Dat ben ik helemaal met je eens. Aan de andere kant staat geen enkele investering garant voor een continue cashflow. Het gaat mij alleen om het bagataliseren van een bedrag. Of dit nu € 100,- is, of € 100M. Waar het om gaat is: Hoe snel kun je met je huidige (niet de te verwachten toekomstige) cashflow deze investering terug verdienen. Pas dan kun je spreken over een kleine of grote investering.

 

ik heb een grote regio en alles valt en staat met inspanning. Als ik op deze voet verder ga beteken dat ik binnen 1,5 jaar mijn gehele investering terug heb verdient. Het maakt ook niet zo veel uit wat je doet, maar hoe je het doet. Ik ben dik tevreden met mijn begeleiding en het concept. De ondersteuning is geweldig en de kennis die je op doet is mooi meegenomen. Ga maar is naar een Seminar, of je doet een cursus. Hier moet je ook voor betalen en het is aan jou wat je ermee doet. Ik vindt het prettig om wat druk op mijn schouders te leggen dmv een investering. In de praktijk leer je uiteindelijk ook heel veel.

 

Conclusie voor mij op dit moment een goede investering. Het afgelopen jaar 45 bedrijven binnen gehaald met een gemiddelde waarde van €400,00 per jaar alleen 1e jaar daarna alleen een maandfee. Een zeer zeker leuk bijverdienste mag ik wel zeggen.En daarin tegen zitten er 17000 ondernemingen in mijn gebied. Als 1 % van de bedrijven lid worden en jaarlijks lid blijven betekent uiteindelijk een omzet van 65.000

euro per jaar.

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
  • 0

Hoe weet ik als adverteerder nu dat het gaat om echte bezoekers en niet mensen die betaald worden om bepaalde sites te bezoeken ?

 

Ten eerste wil ik mededelen dat ik daar helemaal niets aan heb. Hiermee zou ik mij eigen onderneming mee in de zijk nemen en zeker die van de klant. Ik zorg ervoor dat en spel tussen de ondernemer en mij werkt. Als de klant niet reageer vraag ik hem om na het eerste jaar mijn site te verlaten.

De klant bepaald zelf zijn bezoekers. Hoe actiever hij meedoet met onze marketing tools des te meer resultaat en kennis zal boeken . Dit is alleen maar beter voor elke internet marketeer. (voorbereid zijn op de toekomst)

 

Als je alleen meer bezoekers wil hebben dan moet je zo'n foute adwords campagne van bijv. laat maar zitten Er zijn er genoeg die erin trappen.

Allesvan.nl Haarlemmermeer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.