• 0

[HELP] Herinnerings programma facturatie

Ik heb nu een paar klanten die een contract bij ons hebben met verschillende manieren van facturatie:

 

* per kwartaal factureren

* per maand factureren

* jaarlijkse verlenging van service-overeenkomst en dan ook factureren

 

Wij gebruiken davilex ACCOUNT en FACTUUR voor onze administratie. Echter ik mis de mogelijkheid om aan te geven "Over 2 maanden weer een factuur aanmaken"

 

Hoe doen jullie dat? en is er een klein programmetje op de markt die mij herinnert dat ik weer een factuur moet sturen? want ik krijg nu een beetje hoofdpijn :)

 

 

bedankt!!!

 

Webdesign Almere - DutchBridge.nl is een jong en flexibel webdesign bureau
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik gebruik Snelstart om mee te factureren en daar kun je een "abonnementsfactuur" aanmaken.

Heb er nog nooit mee gespeeld maar nu even gekeken en kan aangeven hoe vaak er gefactureerd moet worden etc.

Als die functie niet in Davilex zit zou je misschien bij aanmaak van contract/abo extra een terugkerende afspraak in je (bijvoorbeeld) Outlook kunnen zetten om zo herinnert te worden aan het sturen van een factuur?

Link naar reactie
  • 1

Simpel. Gewoon in je Outlook of Gmail agenda een terugkerende afspraak maken. Als je nu iedere vrijdag je facturen stuurt bijvoorbeeld, maak je voor bepaalde klanten terugkerende factuurafspraken aan. Kun je het nooit meer vergeten.

 

was al bang dat ik het op deze manier moet gaan doen :) Opzich wel de beste oplossing.

Webdesign Almere - DutchBridge.nl is een jong en flexibel webdesign bureau
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 75 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.