Afstudeeronderzoek!

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben momenteel voor mijn afstuderen bezig met een opdracht van Dutch Art Group. Dit is een kunstenaarscollectief dat zich richt op het maken van nieuwe media schilderijen. Voor dit onderzoek kijk ik naar de mogelijkheden voor kunst op het kantoor. Hangen er al schilderijen en hoe belangrijk is kunst in het kantoor eigenlijk?

 

Bent u zelfstandig ondernemer of heeft u een managementfunctie en wilt u mij helpen? Vul namens uw organisatie de enquête in die u kunt vinden door op de onderstaande link te klikken. De enquête bestaat zowel uit meerkeuzevragen als uit stellingen. In totaal zijn er 14 vragen. Naar inschatting zal het maximaal 10 minuten kosten om deze te beantwoorden.

 

Enquette verwijderd

 

U zou mij enorm helpen wanneer u deze enquête invult. Ik wil u dan ook alvast bedanken voor uw tijd!

 

Groetjes,

Kristel Ribbe

 

Link naar reactie

Ik denk dat je nog 's naar je vragen moet kijken. Je vraagt "bent u geinteresseerd in een schilderij van dutch art group" maar dan zegt een respondent nee, denk ik. Als je vraagt "wat moet dutch art group bieden zodat u switcht van uw huidige bron naar dutch art group" dan krijg je antwoorden waar je iets aan hebt.

Oftewel: ik heb genoeg bronnen voor mooie moderne kunst. Waarom zou ik switchen?

 

 

Link naar reactie

@ christine; u heeft gelijk, dat had ik inderdaad beter kunnen doen. Maar als ik dat nu ga veranderen ben ik mijn respondenten die ik tot nu toe heb verzameld weer kwijt, en ik zit te krap in mijn tijd om dat overnieuw te doen.. Dat is het mooie aan afstuderen je leert er zoveel van!

 

@ ruben; dit is inderdaad een onderzoek dat ik doe voor mijn afstuderen van mijn opleiding communicatie. Het is dus inderdaad een soort huiswerkvraag. Maar omdat ik een tekort aan respondenten heb en hierdoor een onderzoek heb wat niet representatief genoeg is wil ik niet het risico lopen dat ik zometeen niet kan afstuderen. Vandaar dat ik het op dit forum heb geplaatst.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.