• 0

Stilstaand doorfietsen

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wat zat er in je koffie? ??? ;D

 

Oké, toch nog even een inhoudelijke reactie... Als je niet fietst dan val je om... Dus wellicht een optie voor velomobielen. Ik weet niet of met deze functie specifiek al wordt geëxperimenteerd, maar er zijn wel al velomobielen met elektrische ondersteuning/aandrijving.

Link naar reactie
  • 0

Nespresso van de zaak, hoezo :)

 

Het was maar een ingeving, moest ik even kwijt en dat luchtte meteen al op. Ik ga er verder toch niks mee doen dus misschien brengt het een ander op een idee. Misschien kan er een draadje van gemaakt worden, "open source ideeën" of zo.

 

Ook inhoudelijk: omvallen bij niet-fietsen lijkt mij op te lossen met een standaard.

 

Daar ga ik wel even een apart draadje voor open naar aanleiding van een NOVU avond afgelopen week over open innovatie.

 

Persoonlijk vind ik het wel een leuk idee maar denk dat het een beetje onpraktisch is.

 

Nog even los van de technische uitvoering valt het praktisch denk ik niet echt mee om tijdens stilstand, leunend met een hand op een paal om overeind te blijven, en hoeveelheid energie te generen.

Mensen die wel eens op een hometrainer zitten weten dat je je ergens tegen af moet zetten, vaak gebeurt dit door het stuur goed vast te houden.

Je krijgt dus de situatie van met een hand iets vasthouden om overeind te blijven, de andere hand houd de rem ingeknepen en dan moet je proberen een beetje vermogen op de trapas los te laten.

 

Als je dan toch snel weg wilt zijn kun je deze rood licht pauze beter gebruiken om ontspannen achteruit te freeweheelen om er zo voor te zorgen dat de bloedstroom op gang blijft en eventueel aanwezig melkzuur wordt afgevoerd.

 

Link naar reactie
  • 0

Goed om voort te borduren op maffe onderwerpen.

 

Wat dacht je ervan om een veer met een zwengel aan je stuur te hebben die je op spanning brengt met je handen/armen,en zo een zetje in de rug krijgt bij het weg rijdden, denkerwel aan je rem goed vast te houden. ;D

Laat je hart spreken, zet je in voor die mensen die strijden voor hun leven!

 

Kijk op www.hetwielisrond.nl en steun ons!

Link naar reactie
  • 0

Je bedoelt dat er als ik rem een vliegwiel gaat draaien, waardoor ik harder moet remmen om stil te staan, en als ik eenmaal stilsta, en mijn remmen per ongeluk loslaat, ik de weg weer opschiet?

Anders moet je er een soort neutraalstand op zetten.

Ideetje voor Antonov?

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 0

Kennen we de energieopwekker die met een scharnier rondom de knie werkt van een maand of 3 geleden niet meer?

De kunst is niet zo zeer het opwekken van energie, maar het bufferen.

En buffers zijn toe nu toe zwaar. Niet prettig mee te nemen.

Dus de volgende keer bij de koffie een energiebuffer bedenken die licht in gewicht is en makkelijk kan worden meegenomen.

Een nagenoeg gewichtsloze waterstoffabriek voor op de rug of zo....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.