• 0

Opslagbox als tijdelijk bedrijfspand?

Omdat het zo goed gaat met onze webwinkel, begint het hier thuis nogal vol te raken met voorraad. De hele zolder staat vol, en een echt werkbare situatie begint aardig moeilijk te worden. Te meer omdat ik ook twee kleine kinderen heb die ook op mijn werkplek moeten kunnen ronddollen (2 jaar, en eentje van 5 maanden).

 

Nu zijn we nog net niet groot genoeg voor een echt bedrijfspand, met een kantoorruimte en een opslagruimte. Deze kosten rond de 800 euro per maand, en een contract is vaak meteen voor 5 jaar. Omdat we het allerliefst terug verhuizen naar brabant, wil ik dat niet voor 5 jaar aangaan als het niet echt hoeft. Plus dat 800 euro in de maand nog wel veel is voor ons. De zaken gaan goed, maar ook weer niet goed (nog niet).

 

Nu kwam iemand met het idee om een garagebox te huren op een bedrijventerrein in Utrecht. Een eigen roldeur waar je de auto voor parkeert, in de box zet je stellingkasten voor de voorraad, en een grote inpaktafel, en voor zo'n 100 a 200 euro per maand heb je wat handigs.

De kinderen moeten dan mee (ik ben zo'n twee uur per dag kwijt aan inpakken en samenstellen), dus voor hun moet er een speelkleed kwijt, en speelgoed, etc.

Als tijdelijke oplossing vind ik het wel wat, ook omdat het per maand weer op te zeggen is, en ook omdat er naast de SelektVracht, waar ik elke avond pakjes naartoe breng, zo'n opslagbox zit. lekker handig.

 

mag je zo'n box gebruiken als "werkruimte"? En lijkt het jullie een goed idee? Iemand ervaring met het gebruik van zo'n box als werkruimte?

De administratie en afhandeling, en ook het factuuradres enzo laat ik op mijn woonadres staan. Ik zal puur voor het inpakken en samenstellen van de te versturen pakketten smiddags van 2 tot 5 daar zijn. Met de kinderen... dat vind ik nog het meest moeilijk.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoe ga je dat doen met de voorraad die je bestelt? Lijkt me niet dat je die daar kunt laten afleveren of wel? Dus dan zou je iedere keer met de auto daarheen moeten rijden om ook de voorraad kwijt te kunnen? Ik weet niet wat je verkoopt en hoe groot de waar die je verkoopt is, maar misschien is dat een beetje onhandig? (Tenzij je een flinke bus tot je beschikking hebt als je flinke m³'s bestelt.)

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Hoi Liedje,

 

Het huren van een box lijkt me een goed idee. Er zijn ook bedrijven gespecialiseerd in het verhuren van boxen voor tijdelijke opslag e.d.

 

De huur van de box zijn bedrijfskosten. Deze kun je ten laste van je resultaat brengen. De fiscus betaalt dus mee.

 

De kosten voor de kinderen (speelkleed e.d.) zal de fiscus niet als bedrijfskosten zien.

 

Succes,

 

Odeon

 

Link naar reactie
  • 0

Nee, de spullen die ik bestel zijn maar klein (knuffels, baby kleertjes)

Leveringen van spullen komen meestal niet allemaal tegelijk binnen, dus als er een levering is, kan ik die 10 dozen idd wel meenemen in de auto als ik toch weer pakjes moet staan maken.

 

Ik ben nog niet zo groot dat ik al een cool bus voor mezelf heb. Of nodig heb. Al gaat dat gebeuren, de komende twee jaar, dat weet ik zeker.

;D

 

Ahhhhh.. kunnen jullie ook zo euforisch worden als de zaken goed gaan? Ik vind het fantastisch. We zijn nu al zo veel verder dan ik ooit had kunnen dromen bij de start vorig jaar september. Waarschijnlijk kan ik me niet eens voorstellen hoe we er volgend jaar bijstaan. Ik heb zo'n vermoeden dat elke 'redelijke' schatting die ik nu maak, dat we daar volgend jaar om lachen.

 

Sorry, even dagdromerijtje van mij. back to topic. Ikhoor graag tegenwerpingen of juist aansporingen, ik ben zelf redelijk impulsief en was al half op weg een box te huren. Vandaar dat ik even wil vragen of mensen serieuze beren op de weg zien. Mijn roze bril wil de beren wel eens verstoppen...

Link naar reactie
  • 0

Voor kinderen lijkt het mij verre van ideaal. Vaak is de locatie onveilig (rijdende auto's die geen kinderen daar verwachten) dus zal je waarschijnlijk de deur dicht moeten houden.

Zijn er geen kleine kantoortjes in de omgeving? Soms is huur voor bijv. een jaar ook bespreekbaar. In mijn omgeving ziek ik vaak gecombineerde opslag/kantoor-pandjes waarvan men het kantoorgedeelte probeert te verhuren omdat ze alleen het opslaggedeelte nodig hebben (aannemers e.d.). Ze plakken dan zonder verder te adverteren iets op de ramen in de hoop dat er iemand op afkomt.

Link naar reactie
  • 0

Euh?

Het is toch altijd een afgesloten box? Ik neem tenminste aan dat het niet zo open is dat iedereen ook bij mijn spullen kan komen. Dus dan lopen de kids niet in de weg van auto's, die zijn ook binnen.

 

Ik weet niet goed wat je bedoeld, maar ben dan ook nog niet bij zo'n opslag geweest. Zit er een centrale hal, waar alle boxen op uitkomen?

Link naar reactie
  • 0

Zoals ik even snel zag in jouw reacties zit je in Utrecht. Veel info kan je vinden op sites zelf: hierbij een voorbeeldje van Citybox

 

http://www.citybox.nl/index.php

 

Maar goedals je opslagruimte "kidsproof" moet zijn, ga eerst kijken! Wellicht dat de beheerde je ook tips kan geven

 

Laat je hart spreken, zet je in voor die mensen die strijden voor hun leven!

 

Kijk op www.hetwielisrond.nl en steun ons!

Link naar reactie
  • 0

Beste Liedje,

 

dat je vooruitkijkt naar een oplossing lijkt me alleen maar prima, maar staar je daarbij niet blind op één oplossing. Zonder me teveel met jouw leven of bedrijfsvoering te willen bemoeien de volgende adviezen:

Kun je geen opslagruimte (garagebox) in de directe woonomgeving huren? Een opslagbox lijkt me geen sociale omgeving voor kinderen.

Kunnen je kinderen niet naar de kinderdagopvang of BSO? Vijf dagen in de week lijkt me persoonlijk voor jou en hen erg zwaar. Kun je niet tot twee of drie dagen in de week beperken met naar de opslagbox gaan naast SV en dan efficiënter werken zonder kinderen in de omgeving?

 

Met vriendelijke groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens of je misschien iets via de anti kraak kunt regelen.

Er zijn een aantal organisaties die ook bedrijfspanden/ruimten tijdelijk verhuren, vaak tegen hele redelijke tarieven zonder er gelijk voor 5 jaar aan vast te zitten.

 

Ook het idee van een tijdelijke storage is niet verkeerd.

Een garagebox op een industrieterrein daarentegen lijkt mij nogal inbraak gevoelig, die storage facilities hebben toch een betere beveiliging.

 

Wat betreft die kindertjes geef ik je groot gelijk.

Ik heb ook een tijdje met kindertjes om mij heen gewerkt.

Met inpakwerk kan dat allemaal prima, met zaken waar je met je aandacht bij moet zijn wat minder.

Link naar reactie
  • 0

hoi Highio,

 

Nee, helaas is dat geen optie. Ik ben juist als internetondernemer begonnen zodat ik alle dagen bij mijn kinderen kan zijn. Ze voor diezelfde onderneming juist wegbrengen naar een opvang past niet in mijn strategie. Een pandje of iets anders waar de voorraad en het werk heen kan, is alleen een optie als de kinderen meekunnen. Ik wil voor hun een eigen hoekje maken, met speeltjes, kussens, puzzels, etc. Ze zijn heel makkelijk, en spelen veel en graag alleen. Als we straks echt groter worden en meer mensen nodig hebben vind ik het juist in de strategie passen om moeders aan te nemen die ook hun kind mee kunnen nemen. Natuurlijk is dat dan niet meer in een opslagbox, want tegen die tijd zijn we daar dan al uitgegroeid.

 

Ik weet niet hoe een opslagbox eruitziet, en het grootste bezwaar daar is inderdaad of het wel geschikt is voor de kinderen om daar 5 dagen per week 2 a 3 uurtjes te zijn. Ik denk dat ik het eerst moet gaan bekijken, die Citybox ziet er goed uit, verwarmd en wel. De foto's zien er wel goed uit, en mijn kinderen komen natuurlijk ook nog gewoon met mama buiten in het bos enzo, ze zitten daar niet de hele dag.

 

Ik zoek het ook even als tussenoplossing. Ik wil uiteindelijk naar een echt pand, maar kan dat nog niet betalen. Maar voor alleen opslag op zolder zijn beginnen we te groot te worden, en ik vind het zonde de groei van mijn bedrijf af te stoppen omdat we het thuis niet meer trekken. Ik verwacht dat het een fase van een jaartje zal zijn.

Link naar reactie
  • 0

Euh?

Het is toch altijd een afgesloten box? Ik neem tenminste aan dat het niet zo open is dat iedereen ook bij mijn spullen kan komen. Dus dan lopen de kids niet in de weg van auto's, die zijn ook binnen.

 

Ik weet niet goed wat je bedoeld, maar ben dan ook nog niet bij zo'n opslag geweest. Zit er een centrale hal, waar alle boxen op uitkomen?

 

Bij een garagebox denk ik aan zoiets:

http://www.de-boxx.nl/IMAGES/BOXX_FOTOS_GROOT/08.jpg

http://www.de-boxx.nl/IMAGES/BOXX_FOTOS_GROOT/11.jpg

 

Naar mijn idee geen ideale plek voor kinderen, zeker als ze wat ouder en ondernemender worden. Kun je niet alleen de opslag extern doen en thuis inpakken? Inpakken lijkt mij de meeste tijd te kosten.

Link naar reactie
  • 0

Tja, inpakken kost inderdaad de meeste tijd, maar ik zie het niet zitten om spullen op te halen (met kinderen heen en weer in de auto) en dan nog pakjes te maken en ze weg te brengen (weer met kinderen in auto).

 

Ik wil eigenlijk een werkplek zien te maken, zodat ik mijn kinderen daar mee naar toe kan nemen. Bijvoorbeeld, alle bestellingen en afhandelingen via de PC doe ik tot 14 uur, daarna laad ik de kinderen en mezelf in de auto, rijd naar een plek (garagebox, bedrijfspandje) waar ik alle spullen verzamel, direct inpak, in dozen doe, en meteen doorrijden naar SV om alles af te geven. Ben ik om 17 uur weer thuis, kan ik als moeder de vrouw aan het eten beginnen ;-)

 

Nu doe ik dit alles thuis, maar het begint echt niet leuk meer te worden. We wonen soms tussen de dozen. En de zolder raakt goed vol, met eigen spullen die altijd op een zolder staan, plus alle spullen voor de webwinkel.

Nu haal ik alle benodigdheden van zolder (daar staat alles in bakken, alle knuffels, kleertjes, koffertjes) in een grote mand. beneden pak ik alles in. Alle inpakspullen staan beneden in de trapkast (tussen alle prive zooi)., En weer in de berging staan de kartonnen dozen.

Ruimte om alles in huis te doen is er gewoon niet, omdat we daar ook nog moeten leven, en we 2 kinderen hebben die ook hun ruimte nodig hebben.

 

Het fijnst zou zijn als we een ruimte zouden hebben waar we alles konden doen. Dus een ruimte van bijvoorbeeld 20m2, waar ik stellingkasten heb staan voor de voorraad, een inpaktafel om alle koffertjes en spullen in cadeaupapier te verpakken, en een andere tafel waar ik kartonnen dozen kan vouwen en plakken. Dan nog een bureau, met een PC en printer, waar ik de orders kan bekijken, en de adreslabels voor selektvracht kan printen. We hebben best een aardig groot (rijtjes)huis, maar met twee kinderen en een hoop zooi, is er niet eventjes een kamer vrij om dit te doen. De zolder is redelijk groot, maar in de nok van het huis natuurlijk, en dus helemaal schuine wanden. Niet handig voor stellingkasten.

 

Nu willen we de zolder nog even anders indelen, en daar ook een hoekje voor de kids maken, zodat ik het nog even thuis kan doen. Maar ik voorzie dat ik over 3 a 4 maanden dat ook niet meer kan doen.

 

Waar ik nu overigens nog wel over denk, is toch die zolder netjes opknappen, en dan daar alleen werkvoorraad houden. De rest van de voorraad brengen we dan naar een garagebox. dat is wel te doen, natuurlijk.Hmmmmm.... Dat ik daar niet eerder aan dacht.

Ach, soms is het fijn je beweegredenen eens te moeten verwoorden hier, zodat je weer eens verder nadenkt dan je neus lang is.

 

Dank allemaal!!

Link naar reactie
  • 0

Ha Liedje,

 

Wat een spannende verhalen allemaal!!! Super!!! ;D

 

Toevallig heb ik zelf een maand zo'n tijdelijke opslag omdat ik ook giga klem zit thuis (zolder, schuur, gang af en toe...).

 

Zo ben ik begonnen:

TTC2005b.jpg

 

En nu ziet mijn chaos er zo uit:

IMG_1459b.jpg

IMG_1453b.jpg

En ik kan je verzekeren dat dit zeer de-motiverend werkt, die krapte en spullen soms gewoon echt kwijt zijn...

 

 

Twee punten waarom je geen opslagbox kunt gebruiken:

a) Geen sanitaire voorzieningen (!)

b) De boxen zijn meestal alleen van buitenaf te sluiten. Dus als jij met je kiddies binnen zit, kun je de (meestal rol) deur wel dichtdoen, maar of je die weer open krijgt? Of als een grapjas de deur van buiten vergrendeld...

 

Ik zou hier echt niet aan beginnen. Garagebox idem dito, geen sanitair. En dat heb je met kids in die leeftijd wel nodig (ben ervarings deskundige..)

 

Advies: ga overal kijken, zoek 't internet af op makelaars, bel ze op, leg je probleem uit.

Het pand waar ik straks in ga, daar ging ik kijken omdat 'ik toch minimaal twee dingen gezien wilde hebben, om de keuze voor de nieuwbouw in een ander dorp te kunnen verdedigen.'

Afijn, ik ging kijken, keek door 't bouwval heen en werd op slag verliefd... Op een volkomen onverwachte manier!

 

Dus, zet je voelsprieten uit en laat je verrassen!!!

 

Heel veel succes!!!!!

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

 

We wonen soms tussen de dozen. En de zolder raakt goed vol, met eigen spullen die altijd op een zolder staan, plus alle spullen voor de webwinkel.

 

Waar ik nu overigens nog wel over denk, is toch die zolder netjes opknappen, en dan daar alleen werkvoorraad houden. De rest van de voorraad brengen we dan naar een garagebox. dat is wel te doen, natuurlijk.Hmmmmm.... Dat ik daar niet eerder aan dacht.

 

 

Hallo Lidia,

 

Ik huur sinds een aantal maanden een magazijn bij Shurgard en dat bevalt uitstekend (als ze vier pallets met 5000 losverpakte scheurkalenders komen leveren wil je die echt niet op je stoep hebben). Ik heb destijds met de transporteur afgesproken dat ze zouden bellen als ze bijna in Tilburg waren zodat ik ze zou opwachten om bij mijn magazijn te leveren. Ging prima en ze vertelden dat ze dat vaak deden.

 

'Garageboxen' op de begane grond waar je met je auto voor de deur kunt parkeren zijn bijna altijd onverwarmd en geloof me, dat wil jij ook niet. Bij Shurgard hebben ze ruimtes in vele maten, maar alle verwarmde ruimtes zitten op de verdiepingen. Voor 125 piek ex btw per maand heb je een ruimte van 7,5 m2 en 3 m hoog, daar kun je heeeel veel rotzooi eh spullen in kwijt (af en toe zie ik een hok openstaan wat werkelijk tot de nok gevuld is).

Je kunt er tussen 06.00 en 23.00 uur terecht, je kunt gratis karretjes, palletwagens en grote liften gebruiken, alles is goed beveiligd en je sluit er meteen een goedkope verzekering voor je handelswaar bij af. In Tilburg hebben ze erg veel kleine ondernemers als klant.

 

En, in tegenstelling tot een eerdere reacties heb ik daar op het terrein nog nooit een auto zien rondscheuren en - in tegenstelling tot het weekend - is het er op doordeweeks dagen overdag hardstikke rustig (en volgens mij hebben ze er ook gewoon een toilet waar je best gebruik van maken maken als je dat netjes vraagt).

 

Is het geen idee alle privespullen die je zelden tot nooit (meer) gebruikt en nu op zolder en in kasten liggen - maar die je niet weg wilt gooien - daar tijdelijk in dozen en stellingkasten op te slaan, tezamen met de grote voorraden van je webwinkel.

Dan kun je wellicht op je eigen zolder zelf plankruimte op maat maken onder de schuine wanden voor je handvoorraad en een tafel/bureau op werkhoogte voor je werkzaamheden.

 

Tot zover mijn 2 centen.

 

Succes ermee,

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Is het geen idee alle privespullen die je zelden tot nooit (meer) gebruikt en nu op zolder en in kasten liggen - maar die je niet weg wilt gooien - daar tijdelijk in dozen en stellingkasten op te slaan, tezamen met de grote voorraden van je webwinkel.

Dan kun je wellicht op je eigen zolder zelf plankruimte op maat maken onder de schuine wanden voor je handvoorraad en een tafel/bureau op werkhoogte voor je werkzaamheden.

 

Grappig, na overleg met mijn partner kwamen tot precies hetzelfde idee. We hebben op zolder nogal wat zooi, die je toch niet weg wilt gooien. Snowboards en outfits, stoelen die altijd op verjaardagen tevoorschijn komen, baby uitzet die (nog) niet meer gebruiken... Die kunnen dan mooi in de opslag, plus inderdaad de extra voorraad die flink ruimte inneemt. En dan knappen we de zolder op met een inpaktafel, bureau en flink wat planken. In de schuine stukken kunnen we makkelijk voorraden knuffels kwijt in doorzichtig plastic zakken. Daar worden ze vaak al in geleverd (en dan weer in een kartonnen doos). dus een kwestie van uit de doos trekken en in de schuinte droppen.

Op momenten dat ik toch (met kids) in de opslag moet zijn, moet dat toch wel eens kunnen, dat zal zeker niet dagelijks, en misschien niet eens wekelijks zijn.

 

Bedankt voor het meedenken allemaal!

Link naar reactie
  • 0

Ik moet even een kanttekening maken: ik heb geen ervaring met shureguard want dat zijn volgens mij 'bemande' stallingen?

 

Waar ik nu ruimte heb, is onbemand en 24 uur per dag beschikbaar. En onverwarmd.

 

leuk trouwens, die foto's van je. Ik riep mijn man er net meteen even bij, om effe te lachen om de herkenbaarheid. We hebben zelfs net zo'n mooi wit traphek als jij op onze zolder. Alleen het zeil is anders, maar het zou zo onze zolder kunnen zijn!! Helaas ook qua volheid nu. Maar het is ook zeker niet optimaal ingedeeld nu, de wasmachine en droger staan er, veel opslag van zooi, en een logeerbed. Die machines blijven staan, maar het bed gaat weg, en alle zooi ook. Meeste is toch spul dat je eigenlijk nooit meer gebruikt. Misschien blijkt na een flinke uitmesting wel dat een heleboel naar de kringloop of de stort kan, wie weet.

We gaan het nu nog de komende maanden even zo uitzingen, totdat we uit onze voegen barsten. Tegen die tijd hebben we dan ook genoeg financien om een 'echt pand' te huren!

Link naar reactie
  • 0

Kinderen zijn flexibel en ik denk niet dat je ze moet 'sparen' in die zin dat het leven natuurlijk gewoon doorgaat, ook als je webwinkel succesvol wordt. Maar laat ze alsjeblieft nooit het kind van de rekening worden als je je voor logistieke uitdagingen gesteld ziet. Kinderen ophokken in een garagebox, 5 dagen in de week? Succes voelt misschien goed maar het klinkt wel alsof het de boel een beetje vertroebelt ;)

Misschien zit je nu in de lastige fase waarin je je succes en daarmee winst zult moeten afromen om een goede oplossing te vinden voor je kinderen, zodat je vanuit dat uitgangspunt kunt doorgroeien en het serieus kunt aanpakken. Nu driehonderd euro meer winst maken en je kinderen geen aandacht geven lijkt me minder wenselijk dan nu driehonderd euro aan kinderopvang uitgeven en doordat je goed door kunt werken uiteindelijk zeshonderd euro winst maken- en na werktijd je kinderen volledig aandacht en liefde kunt geven. Jullie huis is nu zoals het zich laat aanhoren al niet echt een normaal thuis, waarbij alles al in het teken staat van de webwinkel. Dat kan hardstikke leuk, gezellig en positief zijn maar het kan ook betekenen dat je kinderen op de tweede plaats komen te staan en dat ze 'mamma' nooit eens echt voor zichzelf hebben. Ik ken de situatie niet dus misschien is dit niet op jou van toepassing. Maar toch

;)

Link naar reactie
  • 0

Bedrijven als Shurguard zijn toch ook 's-avonds open?

 

Rijd dan iedere avond even heen en weer als de kinderen in bed liggen om je werkvoorraad op zolder weer aan de vullen, zodat je voor de volgende dag voldoende hebt om je orders uit te leveren.

 

De voorraad voor 1-2 dagen moet voorlopig toch wel op zolder te organiseren zijn?

 

Het afleveren inderdaad indien mogelijk afstemmen met je leverancier. Belletje vooraf door transporteur als eerder al geopperd lijkt me normaalgesproken geen probleem.

 

succes

frans

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Link naar reactie
  • 0

Hoi Annedien,

 

Nee, voor mij is het echt geen optie om de kinderen uit te besteden aan een Kinderdagverblijf, zij zijjn juist de reden dat ik dit ben gaan ondernemen. Als er iets moet wijken, dan zal het bedrijf zijn, en niet de kinderen.

 

Maar ik vind dat kinderen er ook van leren als mama ook moet werken voor haar centen, en dat ze dat zien, ipv een mama die elke dag "weggaat" en het werk zo heel abstract maakt voor de kleintjes. Wat mij betreft hoef ik echt niet de hele dag met de kinderen bezig te zijn, ik wil er zijn voor ze als dat nodig is. Maar tussendoor kan ik gewoon werken. Nu is het zo dat de kleintjes gewoon lekker hun ding doen, en als ze aandacht nodig hebben krijgen ze dat. Het betekent wel 30x per dag schakelen tussen werk en kinderen, maar dat geeft niets. Ik krijg minder gedaan dan wanneer ze op een dagverblijf zouden zitten, en ons bedrijf groeit daardoor misschien minder hard, maar dat is waarvoor ik gekozen heb. Het is dus niet zo dat de kids geen aandacht krijgen omdat ik aan het werk ben thuis. We schakelen juist constant tussendoor, gaan smiddags lekker een uurtje wandelen, en daarna ga ik weer aan het werk. het is ongeveer een half uurtje op- half uurtje af steeds.

 

Op zich valt het wel mee met de 'abnormaalheid' van ons huis nu, vooral de zolder staat vol en in de trapkast en berging staat vanalles. Maar ik vind het zelf onprettig wonen met al die rotzooi. Mijn huis moet geen opslag zijn...

 

Overigens klinkt het nu alsof ik me verdedig, maar zo bedoel ik het eigenlijk niet. Ik wil het graag uitleggen, waarom ik de bewuste keuze maak het werk en kinderen tegelijk te combineren!

 

Tuinhuisje is niet makkelijk in mijn tuin, die is piepklein doordat het huis al flink is uitgebouwd. Met een tuinhuisje erbij, krijg ik niet eens meer een tafel en stoelen in de tuin.

 

Maar de grote voorraad in een opslagbox, is zeker een optie. Die zijn idd van 6 tot 23 open, dus als de kleintjes om 7 uur in bed liggen, kan ik nog een hoop doen! Zo werken we nu ook al, doordat ik op het sorteercentrum kan aanleveren, maak ik veel pakketten nog in de avonduren, en breng ik pas tegen 21 uur de pakketten weg.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Liedje,

 

Jullie groeien lekker zo te zien! Leuk dat je webshop zo'n succes heeft. :)

 

Het bericht is al weer een tijd geleden geplaatst, maar heb je wel eens erover gedacht om je hele opslag/beheer/logistiek uit te besteden?

 

Als je ondertussen met een externe opslagbox bent begonnen, ben ik benieuwd of dat bevalt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.