Over een aantal weken komt mijn eerst bestelling vanuit China mijn kant op.
Ik heb gezegd dat ik het het liefst wil laten verzenden met TNT en dit was geen probleem. Nu leveren ze daar volgens FOB dus vanaf het vliegveld daar is het mijn verantwoordelijkheid.
Hoe kan ik dit het beste afhandelen?
Heeft TNT van zichzelf een expediteur en kan ik het daar ook laten verzekeren? Of heeft schiphol een expediteur die ik kan gebruiken om mijn bestelling in te klaren of is het verstandig om gewoon een andere expediteur dit te laten doen?
En hoe lang blijft de vracht meestal staan op het vliegveld voordat het door de douane is gekomen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Veteran
Veteran
Over een aantal weken komt mijn eerst bestelling vanuit China mijn kant op.
Ik heb gezegd dat ik het het liefst wil laten verzenden met TNT en dit was geen probleem. Nu leveren ze daar volgens FOB dus vanaf het vliegveld daar is het mijn verantwoordelijkheid.
Hoe kan ik dit het beste afhandelen?
Heeft TNT van zichzelf een expediteur en kan ik het daar ook laten verzekeren? Of heeft schiphol een expediteur die ik kan gebruiken om mijn bestelling in te klaren of is het verstandig om gewoon een andere expediteur dit te laten doen?
En hoe lang blijft de vracht meestal staan op het vliegveld voordat het door de douane is gekomen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15449-welke-expediteur/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag