• 0

Meewerken aan één digitaal loket voor ondernemers?

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De overheid is bezig met de creatie van één digitaal loket om al je ondernemerszaken te regelen.

Ik kreeg een uitnodiging om mee mee te werken aan deze ontwikkeling. De één loket gedachten lijkt mij een enorm goed punt en de realisatie ervan een behoorlijke uitdaging.

Ik kan mij namelijk voorstellen dat het voor ondernemers enorm relaxed zal zijn als er iinderdaad één middel ontstaat die aan de behoeften van de ondernemers zelf voldoet. Nu dus de kans om hieraan mee te werken.

De creatoren ervan staan open voor alle suggesties en wensen die ondernemers zelf hebben.

Interesse? Lees dan de uitnodging (zie bijlage)

Een_loket_Mijn_antwoord_voor_bedrijven.doc

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 1

ik begrijp dat veel mensen argwanend zijn over dit " nieuwe" project. Ik heb zelf ook mijn bedenkingen, maar aan de andere kant denk ik wel dat als we afwachten op wat die " niet-praktijk" mensen ons nu weer door de strot rammen, we beter zelf vooraf onze best kunnen doen om het wat bij te sturen..

 

Als positief denkend mens, denk ik dat we als ondernemers het geheel in elk geval een beetje beter laten worden, dan zonder onze inbreng. ;D

 

Ik ga er neutraal in en verwacht niet dat de makers naar al onze inbreng luisteren, al luisteren ze maar naar 5%.

 

Taco

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 1

Uiteraard lezen wij dit forum. En ook puzzelen we er al enige tijd op of we als Antwoordvoorbedrijven.nl hier juist wel of juist niet op aanwezig moeten zijn. Fijn dat jullie deze vraag nu beantwoorden.

 

@ Henk

 

Dank voor de uitgestoken hand. Jouw vraag "Waar heb je last van?" is een belangrijke reden dat Antwoordvoorbedrijven.nl is ontstaan. Volgens mij is een deel van het antwoord: van sommige regels zelf én van de regeljungle. www.antwoordvoorbedrijven.nl is er voor dat laatste: om ondernemers verder te helpen in de jungle.

 

Juist omdat die overheid ondernemers probeert verder te helpen heb ik kort geleden besloten mee te werken aan Antwoord voor bedrijven, als communicatieadviseur. Initiatieven als Antwoordvoorbedrijven.nl en HL.nl laten per slot van rekening zien dat de overheid zich realiseert dat sommige zaken voor ondernemers niet makkelijk zijn. En, niet onbelangrijk, dat de overheid daar iets aan wil doen.

 

Nu even terug naar de discussie. Zoals Mikky al aangeeft lopen er nu twee initiatieven door elkaar. Antwoordvoorbedrijven.nl, dat is inderdaad de opvolger van bedrijvenloket.nl. Graag wil ik hiervoor een topic openen die puur gaat over deze service. Kortom, een plek waar ik de vragen kan beantwoorden, waar ik de vragen kan stellen (bijvoorbeeld: Waar heb je last van?), waar jullie suggesties kunnen doen en waar ik kan laten weten wat onze vorderingen zijn.

 

Daarnaast is er de oproep voor mijn.antwoordvoorbedrijven. Dat is een pilot die wordt gestart om te onderzoeken op welke manier de overheid een digitaal loket zou kunnen maken, waar bedrijven (alle) zaken kunnen regelen met de diverse overheidsinstanties. Om ervoor te zorgen dat dit aansluit bij de wensen van ondernemers wordt een ondernemerspanel opgericht. Juist dat panel moet ervoor zorgen dat we niet een instrument bouwen waarop niemand zit te wachten. Kortom, wil je mee helpen bouwen aan een betere bereikbaarheid en een betere dienstverlening van de overheid, meld je dan aan.

 

Verder praten over Antwoordvoorbedrijven.nl? Ga dan naar de topic Antwoord voor bedrijven.

 

 

<>

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 100 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.