• 0

Marketen beleggingsfonds

Ben als startende (niet-ervaren) ondernemer druk bezig met het opzetten van een nieuw type vastgoed beleggingsfonds (soort vastgoed cv):

 

Keywords zijn:

Duidelijke looptijd en beperkte kosten, duidelijkheid over rendement/risico op Nederlands vastgoed, hoog rendement (12-17%, afhankelijk van het risico), wel vergunning en toezicht AFM.

 

Qua marketing denk ik aan direct mail/email, maar hierbij loop ik het risico te worden vergeleken met de huidige debacles in de vastgoed fondsenwereld (Palm Invest e.d.), waardoor de response te laag wordt.

 

Iemand goede marketing suggesties, danwel algemene suggesties.

Credit Linked - voor innovatieve beleggingen

www.creditlinked.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Dames en heren,

 

Dit topic begon ooit toen Credit Linked iets wilde weten over "(ver)marketen beleggingsfonds", begin dit jaar.

 

In de tussentijd is er een kredietcrisis gekomen van enige omvang. Financiele producten die ondoorzichtig zijn, zijn volkomen taboe geworden. Ik heb op de site gekeken van CL en die staat nog in de wacht.

 

Het lijkt mij daarom voor alle partijen beter dat ik dit topic sluit. Wellicht dat CL hier nog terugkomt om het vervolg van zijn plannen uit te leggen (graag, ook al zijn ze anders gegaan dan je dacht !), hij kan dit laten weten via een pm aan een van de mods.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 125 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.