Het ziet ernaar uit dat ik weer heel wat te lezen heb! ;D
Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet direct op kon vinden:
Ik heb nl. een vrij groot bedrag op mijn Paypal rekening staan.
Aangezien ik bijna alleen zaken doe met de US staat deze rekening standaard ingesteld op Dollars ipv. Euro's.
Nu wil ik het geld liever op mijn (een) bankrekening hebben staan ipv. bij paypal, maar wil ik het bedrag wel in dollars laten. ( In de toekomst wil ik het geld weer investeren in de VS). Met de huidige wisselkoers is het daarom interessanter om de Dollars niet om te wisselen.
Op dit moment is de paypal account gekoppeld aan mijn prive rekening (SNS) De SNS bank vertelde mij net dat het niet mogelijk is om een zg ' foreign currency" rekening bij hun af te sluiten.
Heeft iemand een idee hoe ik het geld wel weg kan halen bij paypal - erbij kan wanneer ik het nodig heb, en het geld niet omgewisseld wordt naar Euro's?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PascalS
PascalS
Hallo allemaal, daarnet dit forum gevonden.
Het ziet ernaar uit dat ik weer heel wat te lezen heb! ;D
Ik heb een vraag waar ik het antwoord niet direct op kon vinden:
Ik heb nl. een vrij groot bedrag op mijn Paypal rekening staan.
Aangezien ik bijna alleen zaken doe met de US staat deze rekening standaard ingesteld op Dollars ipv. Euro's.
Nu wil ik het geld liever op mijn (een) bankrekening hebben staan ipv. bij paypal, maar wil ik het bedrag wel in dollars laten. ( In de toekomst wil ik het geld weer investeren in de VS). Met de huidige wisselkoers is het daarom interessanter om de Dollars niet om te wisselen.
Op dit moment is de paypal account gekoppeld aan mijn prive rekening (SNS) De SNS bank vertelde mij net dat het niet mogelijk is om een zg ' foreign currency" rekening bij hun af te sluiten.
Heeft iemand een idee hoe ik het geld wel weg kan halen bij paypal - erbij kan wanneer ik het nodig heb, en het geld niet omgewisseld wordt naar Euro's?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15474-zg-foreign-currency-rekening-mogelijk-in-nl/Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag