• 0

In welk hoekje van het web past jouw bedrijf?

Een tijdje terug kwam retecool.com met de volgende link:

http://www.alexa.com/data/details?url=higherlevel.nl

 

ok, ok, zij gebruikte retecool.com als voorbeeld en ze stonden er veeeeel beter voor, maar higherlevel.nl leek mij een mooi uitgangspunt ;)

 

Als je met de marketing van je site bezig bent is dit wel een handige tool om te kijken in welk hoekje van het web jij past. Hoe accuraat de stats zijn durf ik niet te zeggen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Statistieken dat zijn zo'n beetje de horoscopen van internet. Ze deugen voor geen meter maar ze maken wel steeds nieuwsgierig. Ik klik niet alleen consequent tellertjes aan op sites, ik kijk ook verder, waar de bezoekers vandaan komen bijvoorbeeld. Zie het als een soort reality-check, bij gebrek aan beter in het onoverzichtelijke web.

 

lees verder

 

 

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Wel 1 belangrijke noot bij discussies n.a.v. Alexa-statistieken:

 

Alexa is een club die zijn data verzameld mbv. spy-ware achtige tools (browser plugins, etc). De statistieken die ze verzamelen gelden dus alleen voor 'gebruikers' van zo'n plugin. Het is geen gekke gedachte dat het een compleet vertekend beeld geeft, aangezien de gebruikers van die software niet gelijk verdeeld zijn over landen, continenten, talen etc.

 

Zou het kunnen dat fervente msn-gebruikers zich gemakkelijker laten overhalen tot installeren van spyware? Aan de andere kant, 85.2% van alle statistieken wordt ter plekke verzonnen....

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.