• 0

Bestemmingsplan Vathorst

korte inleiding: Ik begin met een collega als alles meezit aan het eind van dit jaar een viswinkel in vathorst.. Heb bijna alles rond (huurcontract, financiering, inventaris enz enz)

 

Nu moet ik tot mijn schaamte bekennen dat ik een beginnersfout heb gemaakt: heb mn bouwvergunning en milieuvergunning nog niet binnen (mede doordat ze bij deze gemeentelijke afdelingen vrij relaxed met ons omgaan)

 

Vandaag hoorde ik een gerucht dat een collega visboer op dezelfde plek als ons had ingeschreven, maar is afgehaakt omdat hij geen vis zou mogen bakken in de winkel!! (van essentieel belang)

 

Nu heb ik gelijk de projectontwikkelaar gebeld en die moest er heel hard om lachen (hij geloofde er niks van enz enz)

 

De mevrouw van de milieuvergunning zei dat wanneer er een goede luchtfilter komt er geen problemen zullen ontstaan

 

tenslotte gaf iemand van de afdeling bouwvergunningen aan dat er in een viswinkel simpelweg een bakoven hoort....

 

Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat er in een bestemmingsplan staat dat er geen viswinkel of iig bakoven mag komen?? (dat zou de projectontwikkelaar dan toch ook geweten moeten hebben?)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

ja idd, ga ik ook zeker doen. Maar de eerstvolgende mogelijkheid om naar het gemeentehuis te gaan is ivm werk pas over 5 dagen... dus ben ongeduldig en ongerust

 

Eigenlijk kan ik dus beter vragen: of de kans groot is dat er zoiets in staat...

Link naar reactie
  • 0

Hallo Andries,

 

Ik heb twee weken geleden via internet bij mijn gemeente (Tilburg) het bestemmingsplan aangevraagd van een pand. Dat ontving ik de volgende dag via e-mail. En volgens mij had ik het ook telefonisch kunnen opvragen.

Wellicht kun je op de website van jouw gemeente vinden of dat daar ook kan.

 

In ieder geval succes ermee.

 

Karen (die vandaag heeft geleerd dat er in Nederland een plaats is die Vathorst heet, maar zich nu afvraagt waar dat ligt.)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Oooohhhh, bedankt voor de uitleg.

 

Valt die vermeende landelijke bekendheid buiten de regio Amersfoort misschien toch wat tegen? ;D

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.