Ik kom vaak nieuwe producten tegen die ik dan uitprobeer en meestal weer weggooi.
Ik ben nu een soort community voor veelvliegers aan het uitproberen, www.tripit.com. Het is nog wat langzaam en bugsy, maar er zitten hele handige features in. Wat vooral leuk is, is dat je kan zien wie er op een bepaald moment in je buurt is. altijd gezellig, landgenoten in den vreemde.
Wie van de veelvliegers hier wil er met mij linken?
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Ik kom vaak nieuwe producten tegen die ik dan uitprobeer en meestal weer weggooi.
Ik ben nu een soort community voor veelvliegers aan het uitproberen, www.tripit.com. Het is nog wat langzaam en bugsy, maar er zitten hele handige features in. Wat vooral leuk is, is dat je kan zien wie er op een bepaald moment in je buurt is. altijd gezellig, landgenoten in den vreemde.
Wie van de veelvliegers hier wil er met mij linken?
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15525-tripit-voor-veelvliegers/Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag